Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa joulua av:laiset :)

Vierailija
24.12.2014 |

Vietit joulusi sitten perheen kesken, yksin, kotona tai kyläillessä (tai baarissa), tai vaikka et viettäisi joulua ollenkaan - Haluan toivottaa Sinulle kaikkea hyvää.♥

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvää joulua sinullekin. Laittaisin tähän jonkin text art -kuvan, mutta sain sellaisesta juuri bannia, joten niitä ei enää täällä suvaita.

Vierailija
2/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 02:33"]

No hyvää joulua sinullekin. Laittaisin tähän jonkin text art -kuvan, mutta sain sellaisesta juuri bannia, joten niitä ei enää täällä suvaita.

[/quote]

Oletko se "VAUVA-PALSTAN:N YLLÄPITO"? :D

Vierailija
4/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän puhut, 4? Laitoin jokin tunti sitten johonkin ketjuun siis text art-kuvan tuimasta tädistä, kun joku kertoi että "ilmeestään varmasti näkyy ettei sanavarastoonsa kuulu pieruverkkarit ja wt."
Sen jälkeen yrittäessäni vastata johonkin ilmoitti että "hups, sivua ei löydy", mobiiliversiossa sitten kertoi että minut on blokattu. Ja tuo kuva oli siitä ketjusta poistettu.

Vierailija
5/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Ajattelin, että olisit voinut olla se, joka piti tässä yhtenä yönä "ylläpidon" avoimia ovia ja vastaili palstalaisten kysymyksiin. Hän sai varmaan myös bannia, joskin kuva oli ehkä pienimpiä syitä siinä jupakassa. :D

4.

Vierailija
6/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin, ap.

Vierailija
7/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten valvoin tuolloin(kin) ja näin kyseisen ketjun :D Tosin, alkua siitä vain. Siis se joku feikkasi vai olevansa ylläpidosta? Oho...

Vierailija
8/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, ei mulle näin ole käynyt aiemmin kuin kerran, parista vitsistä.
http://textart4u.blogspot.fi/2013/09/wat-meme-text-face-copy-paste-text-art.html
tuolla se kuva on, eli ei mikään sopimaton, ja sehän on vain ascii artia, mutta varmaankin sotkin palstaa copy-pastaamalla sen suoraan tänne tai jotain. Menneeköhän nyt sitten koko joulu vai uusi vuosi bannissa...

Vierailija
9/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku oli oikein rekannut hienon käyttäjätunnuksen ja esiintyi moderaattorina. Heillä oli pikkujoulut ja sieltä vastailivat kysymyksiin, joita tulvi tietysti vaikka kuinka paljon. Aluksi vastaukset olivat asiallisia, mutta vähitellen niihin tuli kaikenlaista sekopäistä infoa, kuten av-palstan täysi uudistuminen lähiaikoina.

4.

Vierailija
10/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne bannit viikkoja kestä, ellei sitten lomien takia tule jotain viivästystä.

4.

Vierailija
11/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nopsaan ainakin pamahti, että kyllä siellä töitä paiskitaan tänäkin yönä, ettei kukaan pääse kuvittamaan palstaa ;)
9

Vierailija
12/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mode varmaan paketoi joululahjoja tai paistaa kinkkua ja bannailee siinä sivussa. Yleensähän täällä kestää aamuun, että siivotaan oikein pahat sotkut pois.

4.

Vierailija
13/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D tais olla megapaha toi mun tätinaama ;D
Ohhoi. Hävettää muka toi banni, vaikka ihan viattomasti vaan yritin piristää palstaa. Ja olen ennenkin sitä harrastanut runsain mitoin, eikä näin ole käynyt :) Miten nyt selitän perheelle etten käykään huomenna palstalla, tai että kiertelen jonkin anonyymipalvelimen kautta...

Vierailija
14/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko yrittää viettää jouluaattoa ilman palstaa vai hermostuuko perhe, jos et ole täällä? :D

4.

Vierailija
15/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole paljon muutakaan tekemistä, ja kun perhe on lahjansa saanut ja ruokansa, niin mä vain katson sivusta... Ja kyllähän ne tietää että toimettomat hetkeni notkun täällä ;D Vois ne ihmetellä että miksi vain istun peukaloita pyöritellen vaikkei ole mitään tekemistä.

Vaikka onhan tää palsta varmaankin liian hiljainenkin huomenna että mitään kommentoitavaa olisi, ja tällä univelalla ehkä vois nukkua jonkin päivän... Öööh, no silti mua vituttaa etten ajatellut että noin typerästä syystä nyt bannin saa.

Vierailija
16/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä aina ennenkin ollut jouluyönä ihmisiä. Ehkä siis tapaamme. :) Nyt toivotan hyvää yötä.

4.

Vierailija
17/17 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvee yötä vaan ;D Jospa minäkin tässä unta saisin kunhan saan kinkun uuniin ;)