Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teen tänäyönä raskaustestin

Vierailija
23.12.2014 |

kunhan kaverini alkaa nukkumaan, olen hänen luonaan yökylässä.

taustatietoja, n22, mahdollisen lapsen isä on eksäni, jonka kanssa ehkä palaan yhteen. isä on minua pari vuotta nuorempi. ei todellakaan ole valmis isäksi ja en kyllä ole varma omasta äitiydestäkään.

kuukautiset pari viikkoa myöhässä, oireita ei ole. kuukautiset voi olla myöhässä myös jälkiehkäisypillerin takia.

tulkaa juttelemaan mun kanssa jotain. vaikka tsemppauksia ja omia vauva- ja raskaustarinoita. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se vasta keskiyön jälkeen, niin positiivinen tulos säilyy ihanana joululahjana muistoissa <3

Vierailija
2/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:33"]Tee se vasta keskiyön jälkeen, niin positiivinen tulos säilyy ihanana joululahjana muistoissa <3
[/quote]

niin ajattelinkin.

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:35"]-.-
[/quote]

mikäs hiertää?

Vierailija
4/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ne menkat ole poissa vain sen takia et hormonitoimintas on selasin je-pilleristä. Monella se sekottaa pahasti hormonitoiminnan useemmaksi kuukaudeksi. Ja jos sen je-pillerin ajoissa otit niin hyvin epätodennäköistä että raskaana oisit.

Vierailija
5/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:40"]No eiköhän ne menkat ole poissa vain sen takia et hormonitoimintas on selasin je-pilleristä. Monella se sekottaa pahasti hormonitoiminnan useemmaksi kuukaudeksi. Ja jos sen je-pillerin ajoissa otit niin hyvin epätodennäköistä että raskaana oisit.

[/quote]

jotain yli 20 tuntia ehti mennä. eli joo, ajallaan kyllä. silti pelottaa että entä jos, kun noita jälkiehkäisypillerivauvojakin on.

Vierailija
6/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:33"]Tee se vasta keskiyön jälkeen, niin positiivinen tulos säilyy ihanana joululahjana muistoissa <3 [/quote] niin ajattelinkin. [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:35"]-.- [/quote] mikäs hiertää?

[/quote]

sanoinko et joku hiertää,lol?

Vierailija
7/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti kannattaa tehdä aamuvirtsasta.

Vierailija
8/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:33"]Tee se vasta keskiyön jälkeen, niin positiivinen tulos säilyy ihanana joululahjana muistoissa <3 [/quote] niin ajattelinkin. [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:35"]-.- [/quote] mikäs hiertää?

[/quote]

sanoinko et joku hiertää,lol?
[/quote]

kohan kysyin kun siltä vaikutti. :D

Vierailija
9/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:51"]Raskaustesti kannattaa tehdä aamuvirtsasta.
[/quote]
Lähinnä vaan siksi, että virtsa olisi seissyt pidempään eikä olisi kovin laimeaa, mistäs tiedät vaikka ap pidättäisi viisi tuntia keskiyötä vasten?

Vierailija
10/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäkö sua paljon ja toivotko ehkä, vaikka vain salaa, että je-pilleri ei olis toiminutkaan ja olisit raskaana?

Mulle itselleni kävi je-pillerin oton jälkeen nimittäin niin, että kierto meni sekaisin ja koko sen aikaa, mitä menkat oli myöhässä mä haaveilin tulleeni raskaaksi, vaikka se ei siihen elämän tilanteeseen ois sopinut ollenkaan. Hassua.

Kuitenkin aika epätodennäköistä, että oisit raskaana koska otit ajallaan sen je-pillerin. Sulla on vaan hormonitasot heittäneet häränpyllyä sen pillerin vaikutuksesta ja kuukautiskiertosi on nyt sekaisin. Niinkus jo kerroin, kokemuksesta tiedän ja se lukee kyllä niissä käyttöturvallisuustiedoissakin.

Vierailija
11/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:59"]Jännittäkö sua paljon ja toivotko ehkä, vaikka vain salaa, että je-pilleri ei olis toiminutkaan ja olisit raskaana?

Mulle itselleni kävi je-pillerin oton jälkeen nimittäin niin, että kierto meni sekaisin ja koko sen aikaa, mitä menkat oli myöhässä mä haaveilin tulleeni raskaaksi, vaikka se ei siihen elämän tilanteeseen ois sopinut ollenkaan. Hassua.

Kuitenkin aika epätodennäköistä, että oisit raskaana koska otit ajallaan sen je-pillerin. Sulla on vaan hormonitasot heittäneet häränpyllyä sen pillerin vaikutuksesta ja kuukautiskiertosi on nyt sekaisin. Niinkus jo kerroin, kokemuksesta tiedän ja se lukee kyllä niissä käyttöturvallisuustiedoissakin.
[/quote]

jännittää. ja kyllä toivon salaa. ei tässä toivomisessa ole järkeä ollenkaan. :D mutta toivotaan tosiaan että olet oikeassa. haluan kuitenkin lapsia niin, että ne on suunniteltu ja oikean miehen kanssa.

ja muille, ajattelin ihan pidätellä ja sitten tehdä testin. raskaustestin ohjeissakin luki että niin voi tehdä. :)

ps. miksi kaikki alapeukut? ihan mielenkiinnosta kysyn. :D

Vierailija
12/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä no. 11 vielä jatkaa. Mä ymmärrän täysin sua Ap, vaikka eihän tuossa toivomisessa monen mielestä ole mitään järkeä. Kait meistä naisistakin jotkut on vaan jo ihan nuoresta pitäen enemmän äitityyppejä, joka ehkä vois selittää tämän meidän, joistain toisista ihan hullulta tuntuvan salaisen raskaustoiveen, vai mistä muusta se sitte johtuukaan?
Silloin kun mulle kävi tuo sama, niin seuraavat menkat alkoi vasta jotain kuukauden kuluttua sen pillerin otosta. Kerkesin siinä välissä tehdä jo useamman testin ja joka ikinen kerta olin todella pettynyt, kun tuli negaa. Kerkesin jopa alkaa kuvitella itselleni kaikenlaisia raskausoireitkin ja kun menkat sitte vihdoin alkoi, niin itkin ja tänäkään päivänä en osaa sanoa, että itkinkö ilosta, kun en ollutkaan raskaana, vaiko pettymyksestä.

Vierailija
13/14 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:00"]No tässä no. 11 vielä jatkaa. Mä ymmärrän täysin sua Ap, vaikka eihän tuossa toivomisessa monen mielestä ole mitään järkeä. Kait meistä naisistakin jotkut on vaan jo ihan nuoresta pitäen enemmän äitityyppejä, joka ehkä vois selittää tämän meidän, joistain toisista ihan hullulta tuntuvan salaisen raskaustoiveen, vai mistä muusta se sitte johtuukaan?
Silloin kun mulle kävi tuo sama, niin seuraavat menkat alkoi vasta jotain kuukauden kuluttua sen pillerin otosta. Kerkesin siinä välissä tehdä jo useamman testin ja joka ikinen kerta olin todella pettynyt, kun tuli negaa. Kerkesin jopa alkaa kuvitella itselleni kaikenlaisia raskausoireitkin ja kun menkat sitte vihdoin alkoi, niin itkin ja tänäkään päivänä en osaa sanoa, että itkinkö ilosta, kun en ollutkaan raskaana, vaiko pettymyksestä.
[/quote]

kiitos mukavista ja fiksuista viesteistäsi. onnistuit kirjaamaan juuri kaiken, mitä pienessä päässäni pyörii. :) ihan samanlaisia fiiliksiä täälläkin.

Vierailija
14/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nega tuli. eli jälkiehkäisypilleri on toiminu niin kuin on pitänytkin. nyt kaikki alapeukuttajat voivat juhlia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä