paljonko teillä maksoi lasit kun hajataittoa?
537 aurinkolaseilla, pelkät lasit 437. Oliko sikakalliit?
Kommentit (26)
Edes Specsaversilta EI saa hajataittoinen halvalla laseja, se on totuus. Hajataitteisuus maksaa ja se vituttaa mua.
Yli 700 instrumentarium ja oli muka tarjous. Aika hyvät hionnat laitettiin ja lasit on olleet todella hyvät, vaikka hinta olikin suolainen.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:54"]79e specsaversilla [/quote]oli siis hajataittoa ja hinta sisältää kehykset ja linssit? Yksitehot saa tolla mut ei yleensä taittovikalaseja.
[/quote]
Mulla on silmälääkärin reseptissä pieni hajataitto (axis arvo) toisessa silmässä. Yleensä olen sanonut optikolle, ettei sitä tarvi huomioida linsseissä. Hän sanoi, että kyllä se kannattaa laittaa, sama hinta linsseille axis-korjauksella tai ilman.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:13"]
Kaukonäkö aika huono (-1.25 molemmissa)
[/quote]
Sinä kyllä tulisit toimeen ilman lasejakin. Terv. -7.5 ja -9.5 ja hajataittoa niin pirusti oikeassa linssissä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:22"]Edes Specsaversilta EI saa hajataittoinen halvalla laseja, se on totuus. Hajataitteisuus maksaa ja se vituttaa mua.
[/quote]
Mulla on Specsaversilta ostetut kaukolasit jotka korjaavat myös hajataittoa ja ihan normi tarjoushinnalla olen aina ne saanut. Koskaan ei ole pyydetty hajataiton korjauksesta lisähintaa. Käsittääkseni ne on ne monitehot (kauko- JA lähinäköä korjaavat) mitkä maksaa maltaita.
5 euroo