Taidan olla rakastunut mieheni veljeen
Olen pari vuotta ollut naimisissa ja meillä vajaa vuoden ikäinen poikakin. Mies joutuu työnsä vuoksi matkustelemaan paljon (Suomen sisällä kyllä mutta silti) ja olen siksi usein yksin. Tulen hyvin juttuun miehen suvun kanssa ja jotta en joutuisi olemaan yksin paljon, olen asunut pari kuukautta miehen vanhemmilla. He asuvat isossa omakotitalossa ja täällä asuvat myös miehen 3 veljeä. Kaksi teini-ikäistä ja yksi aikuinen.
No tämän aikuisen veljen kanssa ollaan oltu paljon tekemisissä. Hän on juuri avannut oman yrityksen ja joutui siksi muuttamaan takaisin vanhempiensa luo (koska yritys ei vielä tuota voittoa ja haluaa ilmeisesti karsia kuluja). Mitä enemmän vietän aikaa tämän veljen kanssa, sitä vahvemmiksi tunteeni tulevat. Olen koittanut vältellä veljen kanssa olemista mutta en halua ja/tai pysty. Olen harkinnut muuttoa takaisin kotiimme mutta viihdyn täällä niin hyvin. Miehen vanhemmat auttavat enemmän kuin mielellään vauvan kanssa ja talossa porukkaa. En viihdy kahdestaan vauvan kanssa. Pidän siitä, että ympärilläni on paljon ihmisiä.
Välillä ajattelen, että harmi etten tavannut tätä veljeä näistä veljeksistä.
Kommentit (7)
Niin, samaa veljessarjaa on kuitenkin, että kyllä niitä voi vaihdella.
Vaihda veljeä. Tulet jo valmiiksi hyvin juttuun hänen suvunkin kanssa.
Mulle kävi noin. Menetin molemmat ja miehet menettivät veljeytensä. Mutta tee miten teet, jokaisen on tehtävä omat virh... ratkaisunsa.
Vaihda veljeä tänään ja muista unohtaa ehkäisy. Saatte oikein kunnon Kaunarit aikaiseksi eikä kenelläkään ole tylsää ensi vuonna. Eikä edes tarvitse vaihtaa appea ja appiukkoa. Hymyilette kaikki vaan kauniisti ensi vuonna joulupäivällisellä ja olette yhtä suurta pers- anteeksi perhettä.
Nyt pari sidukkaa uutenavuotena ja naidanapsutat tämän veljen kanssa pitkin taloa niin tilanne selkiytyy eikä tarvitse murehtia ensi vuottakin