Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni pimppi on ykkönen

Vierailija
23.12.2014 |

Palstaa lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että mieheni on erityinen ja minä siten erityisen onnekas. Hän pitää pimpppiä ykkösenä, ei vonkaa peppua, suihinotto käy esileikiksi kunhan sitten pääsee panemaan lopuksi pimppiin, ei halua roiskia spermaa pitkin kasvoja ja lisäksi puhuu ja pussaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole ihme. Pimppi on kertakkaikkiaan paras paikka....

Vierailija
2/19 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Ei koskaan vonkaa suoleen, pillua haluaa päivittäin ja suihin otto päättyy hänen toiveestaan pilluun. Todellakin tuntuu harvinaiselta mieheltä tämän palstan kirjoitusten perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin ykkönen on ykkönen ja kakkonen on kakkonen.

Mutta molempiin on mukava saada ja antaa:)

Vierailija
4/19 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aivan samoin kuin ap:lla, koen itseni onnekkaaksi:) Perinteisesti isänpäivälahjaksi on kakkua ja suihinotto, siis laukeaa suuhun. Muuten aina pillua vaikka saisin pitkäänkin leikkiä kikkelillä alkuun. Tuntuu erityisen hyvältä näin kolmen lapsen jälkeen, että se pillu on edelleen ihan paras paikka laueta:)

Vierailija
5/19 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapiat 30-v mies ja kyllä pillu on kaikkein parasta! Haluan nimenomaan laueta pilluun. Joskus on tullut kokeilumielessä roiskittua rinnoille, reisille, pepun päälle, kasvoille ja hiuksiinkin mutta en ole saanut noista mitään säväreitä tai kiksejä. Lisäksi peppujutut vain eivät kiinnosta. Olen ilmeisesti perinteinen pillumies ;)

Vierailija
6/19 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulla, ehkä voisin arvostaa enemmän.

Vierailija
7/19 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että miehenne ovat todenneet ettei kannata edes kysellä.. Samaa vanhaa, tutulla kaavalla.. Kuulostaapa intohimoiselta.. Työntö, työntö, spruit ja nukkumaan, ensi kuussa sitten uudemman kerran.. :D

Vierailija
8/19 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä meillä ainakin minä olen se joka on kysellyt mutta mies tykkää perusjutuista vain. 7

Vierailija
9/19 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:33"]

Ei kyllä meillä ainakin minä olen se joka on kysellyt mutta mies tykkää perusjutuista vain. 7

[/quote]

Sama juttu ap:llä. Mistään en ole ikinä kieltäytynyt ja lisäksi kysellyt mitä mies toivoisi minun tekevän. Joka päivä mies haluaa ja myös saa pillua.

Vierailija
10/19 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei halua kuin n. kerran tai korkeintaan kaksi viikossa :( 7

Vierailija
11/19 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä harrastetaan kaikkea kivaa ja vähän kinkympääkin juttua ihan molempien halusta. Ei se poista sitä, että pillu on paras. Perän hoonaus ei kiinnosta miestä ja kaikki leikit kuitenkin päättyy pilluun laukeamiseen. Jollekin ämpärille tai muuten vaan kapakalalle on vain liian kova paikka se, että on miehiä, jotka sitä piparia arvostavat ja haluavat. Taitaa olla itsellä kotona mies, joka vinkuu perää ja suihinottoja ja on sitten alkanut epäillä ettei pillu tunnu miltään. Noh, minä laukean helpoiten yhdynnässä, joten olen enemmän kuin tyytyväinen omaan pillumieheeni:) -5-

Vierailija
12/19 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole koskaan saanut yhdynnässä ilman käsiä ja nykyään joudun siinäkin samalla fantasioimaan anaalista tai cunnillinguksesta jotta irtoaisi. 7

Vierailija
13/19 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen syötiin

Tänään naidaan ja kovaa. Pillu on paras joululahja.

Vierailija
14/19 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa... makunsa kullakin. Mun mies pitää eniten mun kullista...!

Vierailija
15/19 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on ihan ykkönen ainakin itselleni, en voisi roiskia mihinkaan muualle kuin lämpimään pesään. Viime viikonloppuinen yhden yön nainen, söi e-pillereitä ja oli mahtavaa pitkästä aikaa saada päästää lasti sisään.

Vierailija
16/19 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on paras, se on evoluution tai luojan luoma....

Vierailija
17/19 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... mellä aloite peppuseksiin tuli vaimolta. Olisiko aloittajalla samoja ajatuksia, muttei kehtaa pyytää ja harmittaa kun mieskään ei ainakaan oma-aloitteisisesti halua.

Vierailija
18/19 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:08"]

Pillu on ihan ykkönen ainakin itselleni, en voisi roiskia mihinkaan muualle kuin lämpimään pesään. Viime viikonloppuinen yhden yön nainen, söi e-pillereitä ja oli mahtavaa pitkästä aikaa saada päästää lasti sisään.

[/quote]

Niinhän sä luule siitä yhden yön naisesta. Seuraavaksi tulet tänne ruikuttamaan, kun nainen tulikin raskaaksi ja vaatii sulta elareita.

Vierailija
19/19 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ap:tä. Jos olis ns. Oma mies, niin olis parasta, sais kun haluis. Nyt mä vaan lainaan joskus tätä ihanuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän