Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet!Kuinka moni nauttii rakastelusta imestysrupsahtaneen naisen kanssa?

Vierailija
16.06.2012 |

Pohtii yksi äiti, jota haluttaisi ja usein...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuskin tekee naisesta huonompaa rakastelijaa jos on imettänyt.Seksuaalisuus on niin paljon muutakin kuin unelma vartalo. Se lähtee sisältä päin.

Vierailija
2/9 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät roiku!ovat edelleen samanlaiset,yhtä kiinteät,pallomaiset kuin ennenkin,mut seksi ei maistu vieläkään mulle;/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä haluttas hyvinki kunhan et liioittelisi sen rupsahtamisan kanssa

Vierailija
4/9 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen, perheellinen mies. Meillä on lapsia, joista vanhin on jo yli kahdenkymmenen.

Haluaisin vaimoani, riippumatta siitä, onko hän enää siinä kunnossa kuin joskus oli, itse en ainakaan ole. Kyllä, nuoret naiset ovat kauniita ja miestä biologisella tavalla kiihottavia, mutta oma elämäni huomioon ottaen tuntisin itseni perverssiksi siaksi himoitessani nuorta pimpsaa. Sitä paitsi, ihminen tietää vasta näin nelikymppisenä mistä oikeasti pitää...?

- Mies lopun edeltä, se jonka vieteri napsuu -

Vierailija
5/9 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... naisesta joka on imettänyt.

Laittele viestiä taph@jippii.fi

niin...

Vierailija
6/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20vuotias mies ja nautin kovahti rakastelusta synnyttäneen naisen kanssa silloin rakastelukin on laadukkaampaa.

Vierailija
7/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20vuotias mies ja nautin kovahti rakastelusta synnyttäneen naisen kanssa silloin rakastelukin on laadukkaampaa.

esim. 20-vuotias synnyttänyt vs. synnyttämätön? Äidit on laadukkaampia? Kenties yh:t näkevät enemmän vaivaa, kun eivät ole enää niin haluttuja. Aamulla on pöytä koreana yms.

Vierailija
8/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on huono itsetunto ja se näkyy, niin en nauti.

Kyllä se on se miten itsensä kantaa. En ole löytänyt synnyttämättömistä naisistakaan mitään täydellistä yksilöä. Nykyisellä kihlatullani on 12 v lapsi, enkä osaa sanoa onko synnyttänyt vai ei. Tissit on terhakkaat ja torttu tiukka :)

Vierailija
9/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmeämpää...nautinnollista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän