Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua farkkujen ostoon!

Vierailija
21.10.2021 |

Olen turhautunut, en löydä mukavia ja hyvin istuvia farkkuja millään.

Vartalon malli on ilmeisesti päärynä. Eniten massaa on takapuolessa (se vanne) ja vatsassa. Raskauden takia on navan yläpuolella pieni roikko joka korostuu normaalivyötäröisissä housuissa.

Jos otan housut jotka tuntuu vyötäröltä hyvälle, ne venähtää ja on sitten valuvat ja vyön kanssa pidettävät. Usein nämä on sitten reisistä väljät.

Jos otan napakat niin nepä ei löystykkään ja vyötärölle tulee makkara. Nämä istuu reisistä paremmin.

Kehon mittasuhteet on hankalat. Massa lantiolla, pitkä selkä (korkea vyötärö ei asetu hyvään kohtaan) ja lyhyet jalat. 30 tai 29 tuumaa lahkeen pituudessa hyvä.

Mitä ihmeen malleja sitä kokeilisi?

Ja kyllä, yritän laihduttaa liikoja pois, kaikki ongelmat ei kuitenkaan sillä korjaudu. Roikko vaan pahenee kun massa lähtee. Samat ongelmat oli hoikkanakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kuulostat enemmän ompulta, jos farkut on vyötäröstä tiukat ja reisistä löysät, etsi minkälaiset farkut omenoille sopii

Vierailija
2/4 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sä kuulostat enemmän ompulta, jos farkut on vyötäröstä tiukat ja reisistä löysät, etsi minkälaiset farkut omenoille sopii

Luulin pitkään että olen omena mutta kyllä se on enemmän päärynä. Vatsa on usein turvoksissa (ibs) ja se vähän vääristää. Vatsa on aamuisin litteä ja vyötärö on kapeahko. Tuon turvotuksen takia en voi pitää napakoita vyötäröitä enkä oikein vyötäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistut löytämään yläosasta istuvat farkut niin liian leveät ja pitkät lahkeet voi käydä korjauttamassa ompelijalla.

Vierailija
4/4 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän mallinen minä olen, kun farkkumalli kuin malli sopii päälleni hyvin, oikeastaan yhtään epäsopivaa farkkumallia en ole sovittanut, outo vartalo mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi