Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vika minussa vai mitä tässä tapahtuu???

Vierailija
21.10.2021 |

Oon tässä viimeisen puolen vuoden aikana tavannut mukavia miehiä, kaikki tinderistä. Kaava on aina sama. Keskustelu aloitetaan tinder-sovelluksessa josta siirrytään miehen aloitteesta päivän tai parin jälkeen watsappiin. Joidenkin kanssa noin viikon juttelun jälkeen tapaaminen ja treffit on ollut mukavat ja soittelu ja viestittely on jatkunut senkin jälkeen. Mutta sitten! Sitten tapahtuu jotakin mitä en ymmärrä ja koska tämä on toistunut minulle nyt 4n eri tyypin kanssa niin alan kuvitella että vika on minussa. Eli noin kolmen viikon intensiivisen/kohtuu aktiivisen keskustelun jälkeen tapahtuu ghostaus. Tai oikeastaan en koe sitä ghostauksena vaan enemmän että juttu vaan hyytyy siihen. Miksi??? Kaikki nämä olleet mukavia miehiä ja juttu on luistanut. Maksimissaan pussailua näiden kanssa joita tavannut. Joka kerta on ollut vain yksi ihminen kerrallaan, eli en oo multideitannut.

Olen kyllä hyvin passiivinen, etenkin aloitteentekijänä, ehkä myös keskustellessa. Se ei johdu kiinnostuksen puutteesta vaan on enemmän sellaista että haluan antaa jutulle tilaa edetä omalla painollaan. Mutta omalla painolla eteneminen johtaa tähän. Onko kyse siitä että mieskin testaa mun kiinnostusta ja päättää yks kaks että mun pitää olla nyt aktiivinen vaikka tähän asti aktiivisempi osapuoli on ollut mies. Vai että kiinnostus vaan lopahtaa yhtä nopeasti kun on tullutkin Tai jopa niin että mies on koko ajan tinderöinyt tms ja vaihtoi lennosta parempaan minun edes tajuamatta sitä??

Kertokaapa oma näkemyksenne asiasta mitä tässä tapahtuu.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusghostaus.

Vierailija
2/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun näkemys on, että kiinnostuksesta pitää kertoa, eikä jäädä passiiviseksi. Näin olen itse tehnyt ja edelleen olen yhdessä Tinderistä tapaamani miehen kanssa. Kerroin itse asiassa jo ensimmäisillä treffeillä, että haluan tutustua lisää ja sovittiin heti uudet treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteydenotot on yksipuolisia missä tahansa suhteessa, se kertoo vastapuolelle ettet ole kiinnostunut. Sen toisenko pitäis olla vastuussa teidän yhteydenpidosta yksipuolisesti, miehistä varmasti tuntuu ettet ole kiinnostunut ja eivät halua enempää häiritä, ajattelevat että sinulla on mahdollisesti muutakin juttuseuraa ja pidät heidät ikäänkuin löysässä hirressä varasijalla.

Vierailija
4/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harrastaa vaan seksiä heti ekoilla treffeillä. Ei mies jaksa enää tinderaikana paljon odotella ja tavotella jotain vaikeesti saatavaa.

Vierailija
5/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua passiivista kiviriippaa vaan vastavuoroisen ihmissuhteen. Etenkään en halua naista, jonka mielestä naisen aloitteellisuus tappaa miehen kiinnostuksen. Ei ei.

Vierailija
6/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ilmaissut kiinnostukseni sanallisesti tyyliin että oletpa mukava jne. Mutta jotenkin sellainen päivittäinen yhteydenpito on minulle hankalaa kun en oikein tiiä mitä niihin viesteihin sitten laitetaan? Ei minulla ainakaan ole koko ajan jotain uutta kerrottavaa. Mutta kyllä tässä varmaan jotenkin pitäis vahvemmin ilmaista kiinnostus/ryhdistäytyä tuossa yhteydenpidossa.

Ap

Vierailija
7/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täsmälleen sama kokemus. Olen myös melko passiivinen kommunikoija ja haluan antaa miehelle mahdollisuuden olla se aktiivinen ja "metsästäjä". Sitten ihmettelen, kun mies toisensa jälkeen vain katoaa, eikä enää kirjoittele mitään.

T. Ei ap

Vierailija
8/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen hakusessa kirjoitti:

En halua passiivista kiviriippaa vaan vastavuoroisen ihmissuhteen. Etenkään en halua naista, jonka mielestä naisen aloitteellisuus tappaa miehen kiinnostuksen. Ei ei.

Tämä on kyllä selkeästi mun "vika" etenkin tutustumis aikana. Olen kyllä puhelias ja aktiivinen henkilö mutta yhteydenottamiseen minulla on kynnystä. Ymmärrän ettei se tunnu mukavalle olla aina se aloitteellinen puoli. Pitääpä tuumata asiaa miten tätä käytöstä alkaisi korjaamaan.

Vierailija
9/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ilmaissut kiinnostukseni sanallisesti tyyliin että oletpa mukava jne. Mutta jotenkin sellainen päivittäinen yhteydenpito on minulle hankalaa kun en oikein tiiä mitä niihin viesteihin sitten laitetaan? Ei minulla ainakaan ole koko ajan jotain uutta kerrottavaa. Mutta kyllä tässä varmaan jotenkin pitäis vahvemmin ilmaista kiinnostus/ryhdistäytyä tuossa yhteydenpidossa.

Ap

Siis sulla ei ole kerrottavaa täysin uudelle ihmiselle? Nyt en ihan ymmärrä. Eikä sulla ole mitään kysyttävää siltä toiselta? Todella outoa. Ja sitä paitsi on paljon parempi SOITTAA puhelimella kuin laittaa vain viestejä.

Vierailija
10/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

"En oikein tiiä mitä niihin viesteihin sitten laitetaan"

Mitä jutunaihetta teillä sitten olisi keskenäänkään?

Vai haluatko vain jonkun käsipuoleen?

Oman kokemukseni mukaan hyvin harva mies "jaksaa" viestitellä 3 viikkoa, jos asia ei etene f2f mitenkään. Esim. treffien jälkeen kannattaa selvästi sanoa, jos haluaa tavata uudelleen. Jos ei siinä hetkessä tiedä milloin, laittaa asiasta viestiä heti kun tietää.

Vierailija
11/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen saa olla aktiivinen, ensimmäisen viestin laittaja. Jos mies pitää tätä tyrkkynä ja naista helppona panona, se käy ilmi nopeasti. Parempi niin kuin roikottaisi viikkokaupalla jotain tyyppiä, jonka aikeista ei saa selvää.

Vierailija
12/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täsmälleen sama kokemus. Olen myös melko passiivinen kommunikoija ja haluan antaa miehelle mahdollisuuden olla se aktiivinen ja "metsästäjä". Sitten ihmettelen, kun mies toisensa jälkeen vain katoaa, eikä enää kirjoittele mitään.

T. Ei ap

Ehkä nämä "miehet" ovat hakeneet seuraansa tarjoavaa naista ja todenneet, että et ole semmoinen. Suuri(n) osa tindereissä on näitä pikavoittoja. Et jäänyt mitään paitsi.

Vierailija
13/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis sulla ei ole kerrottavaa täysin uudelle ihmiselle? Nyt en ihan ymmärrä. Eikä sulla ole mitään kysyttävää siltä toiselta? Todella outoa. Ja sitä paitsi on paljon parempi SOITTAA puhelimella kuin laittaa vain viestejä.

No tarkoitin tällä sitä että kun tinderissä aloitetaan keskustelu niin siellä keskustelu on enemmän sellaista tutustumista. Kun vaihdetaan whatsappiin, keskustelun sävy muuttuu koska alustakin muuttuu. Se on enemmän semmosta tämän hetken tietoa, tyyliin miten on päivä mennyt jne. Eli ikään kuin niiden tutustumiskysymysten esittäminen whatsappissa loppuu. Ja juu kyllä, minusta sellaiset puhelut missä käydään tarkasti läpi toisen päivän kulku on ihan ok välillä mut ei joka päivä. Oon muutenkin enemmän sellainen että tykkään nähdä ja tehä juttuja enkä länkyttää puhelimessa ihan turha päivässä juttuja. Mutta koska täällä nyt niin vahvasti otetaan se kanta että vika on minun niin laitan tänään hänelle viestiä ihan vaan tarkistaakseni onko hypoteesi oikea vai onko minut kuitenkin jo ghostattu :D

Vierailija
14/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"En oikein tiiä mitä niihin viesteihin sitten laitetaan"

Mitä jutunaihetta teillä sitten olisi keskenäänkään?

Vai haluatko vain jonkun käsipuoleen?

Oman kokemukseni mukaan hyvin harva mies "jaksaa" viestitellä 3 viikkoa, jos asia ei etene f2f mitenkään. Esim. treffien jälkeen kannattaa selvästi sanoa, jos haluaa tavata uudelleen. Jos ei siinä hetkessä tiedä milloin, laittaa asiasta viestiä heti kun tietää.

Ja tämän viimeisimmän kanssa esim f2f tapaaminen sujui oikein mukavasti ja sovittiin uusikin tapaaminen itse asiassa tälle päivää joka peruuntui kun olin kuumeessa. Mutta siis kyllä asiaa on viety eteenpäin.

Vierailija
15/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tarkoitin tällä sitä että kun tinderissä aloitetaan keskustelu niin siellä keskustelu on enemmän sellaista tutustumista. Kun vaihdetaan whatsappiin, keskustelun sävy muuttuu koska alustakin muuttuu. Se on enemmän semmosta tämän hetken tietoa, tyyliin miten on päivä mennyt jne. Eli ikään kuin niiden tutustumiskysymysten esittäminen whatsappissa loppuu. Ja juu kyllä, minusta sellaiset puhelut missä käydään tarkasti läpi toisen päivän kulku on ihan ok välillä mut ei joka päivä. Oon muutenkin enemmän sellainen että tykkään nähdä ja tehä juttuja enkä länkyttää puhelimessa ihan turha päivässä juttuja. Mutta koska täällä nyt niin vahvasti otetaan se kanta että vika on minun niin laitan tänään hänelle viestiä ihan vaan tarkistaakseni onko hypoteesi oikea vai onko minut kuitenkin jo ghostattu :D

Okei. Et taida olla vielä valmis parisuhteeseen, jos sun puheenaiheet on loppu jo siinä vaiheessa, kun ollaan ne perusasiat kysytty. Ja päivän kuulumiset. Et siis osaa keskustella. Tämä on sun ongelma.

Vierailija
16/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harrastaa vaan seksiä heti ekoilla treffeillä. Ei mies jaksa enää tinderaikana paljon odotella ja tavotella jotain vaikeesti saatavaa.

Nainenpa jaksaa. Ei onneksi tarvitse jakaa peppua mänteille, ellei halua.

Reikämiehistä onkin hyvä päästä äkkiä eroon. Niiden kanssa ei olisi mitään yhteistä.

Vierailija
17/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun näkemys on, että kiinnostuksesta pitää kertoa, eikä jäädä passiiviseksi. Näin olen itse tehnyt ja edelleen olen yhdessä Tinderistä tapaamani miehen kanssa. Kerroin itse asiassa jo ensimmäisillä treffeillä, että haluan tutustua lisää ja sovittiin heti uudet treffit.

Tämä on suoraa Austenia, näin neuvoi Charlotte Lucas, naisen pitää näyttää innokkuuttaan enemmän kuin sitä onkaan. 

Vierailija
18/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet on pilkillä. Avantoa vailla, ei muuta. Voisit sanoa jatkossa suoraan, että etsit vakavaa suhdetta etkä kertakäyttömulqqua.

Vierailija
19/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet on pilkillä. Avantoa vailla, ei muuta. Voisit sanoa jatkossa suoraan, että etsit vakavaa suhdetta etkä kertakäyttömulqqua.

Kylläpä puhut kauniisti.

Vierailija
20/34 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä en sanoisi ihan niinkään, että vika on sinun. Vika on todennäköisesti siinä, että sinun ja näiden miesten tyyli kommunikoida eroaa toisistaan. Tällöin aktiivisempi kuulumisten päivittäjä/kommunikoija todennäköisesti saattaa kokea, että sinä et ole kiinnostunut tai kiinnostava.

Etenkin tutustumisen alkuvaiheessa kiinnostus hiipuu nopeasti, jos kokee ettei toinen ole mukana tai ylläpidä tutustumista.

Ehkä tästä erilaisesta kommunikointitavasta voisi kertoa suoraan, jotta vastapuoli ymmärtää mistä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi