No huh mitä käytöstä
Miesystävän eräällä naispuolisella kaverilla on alusta asti vaikuttanut olevan jotain minua vastaan. Esimerkiksi: tulin - ja siis tulen edelleen - hyvin toimeen hänen exänsä kanssa. Oli aikoinaan selvästi mustasukkainen tästä. Nyt kun tarkemmin miettii, niin tuntuu olevan mustasukkainen vähän kaikista, etenkin miespuolisista kavereista. Aivan kuin luulisi omistavansa heidät...
On aikaisemmin järjestänyt mustasukkaisuuksissaan kiusallisia tilanteita yhteisissä illanistujaisissa mutta tämä kerta vei voiton. 😀 Viime tapaamisesta oli ehtinyt kulua tovi ja kun miehen kanssa saavuttiin paikalle juoksi tuo nainen kiljuen mieheni kaulaan ja roikkui siinä niin kauan että mies työnsi hänet varovasti kauemmas. Minua hän ei edes tervehtinyt. Koko illan loi pahoja katseita suuntaani ja näin aivan ilmiselvästi kuinka hän kuiski kavereilleen samalla vilkuillen minua. Kaiken huippu oli kun hän yritti kinuta miestä viereensä istumaan ja mies pyysi minut mukaan, nainen siihen "ei kun sinä vaan, ei tuota ämmää." 😀 Piti vastata jotain, mutta järkytyin niin paljon tuota kielenkäyttöä että menin vaan lukkoon.
Muilla kokemuksia kumppanin mustasukkaisista kavereista? 😀
Kommentit (17)
Miksi tapaat tuollaisia ihmisiä?
Jos joku ämmittelisi minua ja vielä julkisesti, tuskin olisi kiinnostusta olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.
Ja miten miehesi sallii tuollaisen lääppiä itseään?
Vierailija kirjoitti:
En seurustele roskien kanssa
Eihän mies tässä ole se roska, vaan tuo nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kööri on. Seura tekee kaltaisekseen ja vakka kantensa valitsee, ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapaat tuollaisia ihmisiä?
Jos joku ämmittelisi minua ja vielä julkisesti, tuskin olisi kiinnostusta olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.
Ja miten miehesi sallii tuollaisen lääppiä itseään?
Olen pyrkinyt välttelemään kyseisen naisen seuraa. Emme tienneet, että hän on paikalla. Jatkossa täytynee erikseen varmistaa, ettei hän ole paikalla. Mies työnsi naisen pois ja puuttui myös tämän kielenkäyttöön. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kööri on. Seura tekee kaltaisekseen ja vakka kantensa valitsee, ap.
Usko pois, iso osa miehen kavereista on hyviä tyyppejä ja fiksuja. Muut jotka olivat paikalla tuolloin, silminnähden häpesivät tuota naista ja pari sanoi ääneenkin, miten typerästi käyttäytyy. Kyseinen nainen on ihan mukava kun on selvinpäin, alko ei hänelle selvästi sovi. Ap
Teinityttölaumako se hihitellen keksi tämmöisen tarinan koulupäivän päätteeksi.
Tunnen kaksi tuollaista naista. Todella ärsyttävää, jos heihin jossain törmää. Ymmärrän hyvin AP tunteesi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi tuollaista naista. Todella ärsyttävää, jos heihin jossain törmää. Ymmärrän hyvin AP tunteesi.
Otan osaa. 😀 Tiesin, että naiset osaavat olla aika käärmeitä toisilleen ja siksi olenkin ihmeissäni että taidat olla ensimmäinen kommentoija joka ottaa vakavasti ja uskoo, että aloitus on totta. Välttelen kyllä kyseisen naisen seuraa, mutta mahdoton täysin välttyä näkemästä kun yhteisiä tuttuja on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletteko 15-vuotiaita?
Oltaisiinkin. En tunne kyseistä naista niin hyvin että tietäisin tarkan iän, mutta jotain välillä 25-30v on, uskomatonta kyllä. Eikä tällä ole mitään tekemistä iän kanssa, kyseinen ihminen on yksilönä päästään jotenkin sekaisin. En tiedä millainen on muita kohtaan, kun kerta selvästi hänellä kavereita kuitenkin on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, ehdit ensin kommentoimaan tämän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. 😀 Tiesin, että naiset osaavat olla aika käärmeitä toisilleen ja siksi olenkin ihmeissäni että taidat olla ensimmäinen kommentoija joka ottaa vakavasti ja uskoo, että aloitus on totta. Välttelen kyllä kyseisen naisen seuraa, mutta mahdoton täysin välttyä näkemästä kun yhteisiä tuttuja on. Ap
Vaikeahan aloitusta on vakaasti uskoa kun ekana tulee mieleen että kuka aikuinen tänne paasaisi näin lapsellisesti kirjoitetun jutun. Tyyli on tosiaan kuin teineillä ja kaiken kruunaa nauruhymiöt sielä täälä. Ei tule ekana mieleen ottaa todesta.