Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lähdössä ostamaan lahjaa minulle...

Vierailija
23.12.2014 |

Miksi taas vasta aatonaattona? Tietää itse minun ostaneen lahjan jo reilu kuukausi sitten. Minun mielestä lahjan ostamisessa vaan ei ole minkään näköistä ideaa, jos sitä pidetään vaan pakollisena rituaalina et mitä hittoo mä keksin, tunti aikaa. Itse suunnittelin ja harkitsin miehen lahjaa pitkään! Hän tietää myös sen. Juuri loihdin ikimuistoiset synttärit hänelle. Tuntuu vaan vähän pahalta. Miksei muhun voisi sitävertaa tuhlata aikaa..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:14"]Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mies sentään haluaa antaa sulle lahjan.
[/quote]Antaa varmaan koska vaimo(?) kin antaa, ihan periaatteesta

Vierailija
2/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas eikö se nyt ole pääasia että saat lahjan? Tämmösestäki täytyy alkaa nalkuttamaan huh huh! Mulla ei ole mitään väliä milloin se lahja on ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon katellu netistä kk ja tänään kävelin kauppaan ja nappasin matkaan
jäitä hattuun ap

Vierailija
4/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehille kannata "vihjailla" eivät he osaa lukea vihjeitä niinkun me naiset. Sanot suoraan mitä toivot ja isket kuvan käteen ja mieluiten kerrot vielä mistä saa ;)

Vierailija
5/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät ettei ole panostanut aikaa? Nyt on vain toteutusta vailla.

Vierailija
6/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:49"]Mistä sä tiedät ettei ole panostanut aikaa? Nyt on vain toteutusta vailla.
[/quote]Itse hokasi eilen, että pitää ostaa mulle lahja. Ei myöskään ole miettinyt sitä eilisen jälkeen. Nyt tokasi ääneen, että mulle onkin vaikea ostaa mitään :D jos mies olisi pistänyt vihjailuni muistille, ei olisi tosiaan vaikeaa päättää..

Vierailija
7/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei osteta lahjoja lainkaan. Ihan nuille mielensäpahottajillekin hyvä vinkki.

Vierailija
8/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens jouluna sovitte, että ette osta toisillenne mitään lahjoja. Itse haet just sen vihjailemasi kapineen kaupasta. Hauskaa joulua!

Vierailija
9/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tätä ideaa olen itsekin miettinyt. harmittaa vaan
kun tykkään ostaa miehelle jonkun kivan lahjan ja yllättää hänet. Antamisen iloa..

Vierailija
10/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle tarkka lahjalista mukaan. Saat sellaisia tuotteita, mitä haluat.

Kaikki eivät osaa ostaa lahjoja.

Vierailija
11/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä ostin viime vuonna miehelleni lahjan mistä oli puhunu pitkin vuotta. Ensimmäisenä sain haukut miten olin sittenkin ostanu ihan väärän lahjan ja sit siitä miten se minkä olin ostanu oli muutenki ihan paska.
Mieleni pahoitettuani siitä mies pyys kyllä anteeks, mut eipä se enää lohduttanu siinä vaiheessa.
Tänä vuonna ostin myös lahjan ja haukut siitäkin varmaan saan. Mies ei ole mulle ostellu oikein mitään jouluisin eikä synttäreinäkään. Ja se on mulle iha fine. En halua olla lisätaakka miehelleni enää lahjojen muodossa. Hänhän kuitenkin joutuu minut elättämään.

Vierailija
12/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elämän tärkeysasiat riippuu siitä, paljonko niihin uhraa aikaa. Mun miehellä se on sähly ja urheilun tuijottaminen tv:stä. Sitten työ. Perhe tulee jossain kaukana. Minä ehkä siellä listan viimeisenä.

Vierailija
13/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin erilaisia  ja olisi kypsää, että et mittaisi toisten tekoja itseesi soveltuvilla mittareilla. Jos sinulle on tärkää saada toivomasi lahja, johon liittyy vähän tuollaista salaperäistä odotusta, niin tässä neuvo:

Laadi riittävän pitkä lista tuotteista ja asioista, joita toivot lahjaksi. Pistäkää siihen satunnaistus tai vaikka manuaalinen arvonta. Sinä voit lisätä sinne tuotteita, mutta et ottaa pois. Kun listalla on vaikkapa 30 asiaa, et kovin varmasti tiedä, mitä sieltä tulee. Mies käyttää tätä samaa listaa jokaiseen lahjanostoon.

Mikäli konstini ei kelpaa, sanon sinun olevan lapsellinen kontrolloija, koska vertaan sinua itseeni.

Vierailija
14/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ennen harmitti nuo lahja-asiat. Nykyisin en aina itsekään keksi miehelle sopivaa lahjaa ja joskus on jäänyt synttärilahja ostamatta. Joululahjaa oli todella vaikea keksiä ja ostin viimetingassa.
Suosittelen, että ostat itsellesi jotain kivaa ja paketoit sen. Onhan siinä se odottamisen jännitys. Sitten, jos mies on ostanut jotain tyhmää, ei harmita.

Vierailija
15/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:07"]Anna miehelle tarkka lahjalista mukaan. Saat sellaisia tuotteita, mitä haluat.

Kaikki eivät osaa ostaa lahjoja.

[/quote]
Mua loukkaa se ettei mies 20 vuoden jälkeenkään tunne mua niin hyvin, että tietäis mistä tykkään =(
Ohis

Vierailija
16/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa kuitenkin lahjan sulle...

Vierailija
17/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mies sentään haluaa antaa sulle lahjan.

Vierailija
18/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiläkään ei enää lahjoja ostella, ostettiin suhteen alussa. Mutta ei enää. Ollaan molemmat 30-vuotiaita ja ollaan oltu yhdessä 12-vuotta. On vaikeaa enää keksiä uutta "täydellistä" lahjaa vain siksi, että on joulu "ja kuuluu antaa lahja" Ostamme toisillemme pieniä satunnaisia "arkipäivänlahjoja" jos kohdalle sattuu joku kiva asia, mistä tietää että toinen tykkää.

Esim itse kävin jonottomassa, kun Don Rossa (Aku Ankka piirrtäjä) oli suomessa, ostin kirjan ja otin siihen nimmarin. Avokkini oli töissä eikä olisi päässyt mukaan, enkä tiedä tiesikö hän edes, että Don oli käymässä suomessa.. :) Avokkini viimeisin lahja on eilen -30% joulukukka samalla kun kävi kaupasta ostamassa pari purkkia maitoa yms. En ollut kukkaa edes pyytänyt, mutta toi sellaisen, kun tietää että pidän kukista. :)

Vierailija
19/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi sanoa sun miehelle miten ikävältä tuollainen tuntuu. Viime tipassa haetaan lahjaa, tulee olo että ei sitä kiinnostaisi edes hankkia koko lahjaa.. 

Myös mun mies on vähän tuollainen, viime tippaan jättää asioiden hoitamisen.. ellei ole kyseessä esimerkiksi nuuska, sitä oltava ja aina ajoissa hakemassa :D ehkä sun mies onkin miettinyt lahjan jo valmiiksi mielessään, mutta halusi hakea sen vasta tänään?

Toiset on vähän mystisiä, miettivät päässään ja eivätkä kirjaa tai kerro suunnitelmiaan. 

Vierailija
20/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:57"]Meillä ei osteta lahjoja lainkaan. Ihan nuille mielensäpahottajillekin hyvä vinkki.
[/quote]

Mä pahoitan mieleni kun sanot nuille!!! Se ei ole suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi