Afrikan tähti -pelin myynti on RÄJÄHTÄNYT!
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/4338079
Suomen kansa, häpeän teitä.
T. Ex-patti Tukholmasta
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että tämä oli mainoskampanja. Siinä käytettiin hyväksi pinnalla olevaa aihetta eikä maksanut yhtiölle mitään. Toimi paremmin kuin maksetut mainokset.
Tuskin.
Pitää muistaa, ettei nyt eletä normaalia aikaa. Tässä olisi voinut käydä niinkin, että hallitus olisi kieltänyt koko pelin myynnin lopullisesti. Kuten kävi lakupiipuille ja niggensuukoille. Ja eskimo-puikoille.
Liian isot riskit millekään mainoskampanjalle.
Väsynyttä. Hallitus ei ole mitään lakupiippuja tai muita herkkuja kieltänyt.
Kerrassaan loistavaa, että Suomalaiset kollektiivisesti laittavat hanttiin wokemmiston cancel-syövälle. Toivoa siis vielä on.
Minä myös kävin ostamassa Afrikan tähden. Hauska peli, ihan harmiton. Siitä ei kyllä löydy rasismia, paitsi jos alkaa keksimällä keksimään ja saivartelemaan. Meillä kyllä pelataan sitä vastaisuudessakin. Ajattelin ostaa myös sen pussilakanasetin :) Se on hieno. Hienoa että suomalaisilla on yhä ryhtiä, ei meidän tarvitse aina pyydellä anteeksi tekemisiämme.
Pitää myös hankkia tuo peli (uudelleen). Pelasin mukulana tuota mutta se jouduttiin heittämään pois, koska oli jo melkoisen kulunut ja osa rahoistakin oli kadonnut.
Hyvä. Nyt pitäisi saada vielä organisoitua autoilijoiden kesken sellainen, että aina kun Elokapina sulkee liikenteen niin lähdetään ajelemaan polttomoottoreilla ihan turhaa ylimääräistä ajoa niin paljon kuin jaksetaan.
Musta opiskelijamies naisten hameessa paheksuu suomalaista lasten peliä.
"Kertoo asuneensa 23 vuotta Kamerunissa eikä koskaan ole nähnyt leijonaa, ennenkuin Helsingissä eläintarhassa". Olen myös asunut 50 vuotta suomessa enkä koskaan ole nähnyt karhua, kun kukaan ei ole maksanut matkaa susirajan tuolle puolelle, eikä Korkeasaareen. Musta mies tulee tänne opiskelemaan ilmaiseksi Suomen valtion kustannuksella, kelpaa kyllä valkoisten koulut. Vois pitää mölyt mahassaan tai lähtee Kameruniin. Yksikään suomitenava ei ole rasistiksi tullut tuon pelin takia.
Vastuullinen, korona-aikaan sopiva peli. Rosvollakin on maski.
Paremmin kyllä sopisi kun sen tilalla olisi Saarikon kuva; sehän vie tuhkatkin pesästä.
Ostan kotiin yhden ja molemmille lapsille yhdet eli kolme kappaletta.