Millainen on nörttityttö? Ev
Kommentit (17)
Minä olen nörttityttö :D Kaikki nämä ei ehkä ole nörttimäisiä piirteitä, mutta kuuntelen metallimusaa, pukeudun ketjuihin, opiskelen it-alalla, luen paljon kirjoja, olen korjannut ja kasannut useita tietokoneita ja minä olen se, joka laittaa perheessä ja ystävillä muiden tietokoneet ja puhelimet käyttövalmiiksi ja tyhjentelen ne turhista jutuista, varmuuskopion, jne.
Poikatyttö en ole, pukeudun kesäisin ja koulussa lämpimillä säillä mekkoihin, muuten hameisiin ja korkkareihin, paitsi talvisin pakko laittaa farkut.
Muutenkin minulta tullaan kysymään, jos ollaan ostamassa uutta puhelinta tms. Huollan myös veljien ja näiden kavereiden koneet aina, kun saavat ne aina välillä tukkoon viruksista ja muusta sälästä.
Vapaa-aika kuluu pc pelien, kuntoilun, sähkökitaran ja kirjojen parissa, mutta sanoisin silti olevani pesunkestävä nörtti :3
t. 16v nörttimimmi
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:40"]
Minä olen nörttityttö :D Kaikki nämä ei ehkä ole nörttimäisiä piirteitä, mutta kuuntelen metallimusaa, pukeudun ketjuihin, opiskelen it-alalla, luen paljon kirjoja, olen korjannut ja kasannut useita tietokoneita ja minä olen se, joka laittaa perheessä ja ystävillä muiden tietokoneet ja puhelimet käyttövalmiiksi ja tyhjentelen ne turhista jutuista, varmuuskopion, jne. Poikatyttö en ole, pukeudun kesäisin ja koulussa lämpimillä säillä mekkoihin, muuten hameisiin ja korkkareihin, paitsi talvisin pakko laittaa farkut. Muutenkin minulta tullaan kysymään, jos ollaan ostamassa uutta puhelinta tms. Huollan myös veljien ja näiden kavereiden koneet aina, kun saavat ne aina välillä tukkoon viruksista ja muusta sälästä. Vapaa-aika kuluu pc pelien, kuntoilun, sähkökitaran ja kirjojen parissa, mutta sanoisin silti olevani pesunkestävä nörtti :3 t. 16v nörttimimmi
[/quote]Eikö ketjuihin pukeutuminen ole aika vaikeaa, niin että ei tule paljasteltua.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:40"]Minä olen nörttityttö :D Kaikki nämä ei ehkä ole nörttimäisiä piirteitä, mutta kuuntelen metallimusaa, pukeudun ketjuihin, opiskelen it-alalla, luen paljon kirjoja, olen korjannut ja kasannut useita tietokoneita ja minä olen se, joka laittaa perheessä ja ystävillä muiden tietokoneet ja puhelimet käyttövalmiiksi ja tyhjentelen ne turhista jutuista, varmuuskopion, jne.
Poikatyttö en ole, pukeudun kesäisin ja koulussa lämpimillä säillä mekkoihin, muuten hameisiin ja korkkareihin, paitsi talvisin pakko laittaa farkut.
Muutenkin minulta tullaan kysymään, jos ollaan ostamassa uutta puhelinta tms. Huollan myös veljien ja näiden kavereiden koneet aina, kun saavat ne aina välillä tukkoon viruksista ja muusta sälästä.
Vapaa-aika kuluu pc pelien, kuntoilun, sähkökitaran ja kirjojen parissa, mutta sanoisin silti olevani pesunkestävä nörtti :3
t. 16v nörttimimmi
[/quote]
Tahtoisin vain paijata ;_; t:p16 myöskin aika nörtti
Viimeistään 30-vuotiaana paljon kauniimpia kuin ex-pissikset
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:40"]
Minä olen nörttityttö :D Kaikki nämä ei ehkä ole nörttimäisiä piirteitä, mutta kuuntelen metallimusaa, pukeudun ketjuihin, opiskelen it-alalla, luen paljon kirjoja, olen korjannut ja kasannut useita tietokoneita ja minä olen se, joka laittaa perheessä ja ystävillä muiden tietokoneet ja puhelimet käyttövalmiiksi ja tyhjentelen ne turhista jutuista, varmuuskopion, jne. Poikatyttö en ole, pukeudun kesäisin ja koulussa lämpimillä säillä mekkoihin, muuten hameisiin ja korkkareihin, paitsi talvisin pakko laittaa farkut. Muutenkin minulta tullaan kysymään, jos ollaan ostamassa uutta puhelinta tms. Huollan myös veljien ja näiden kavereiden koneet aina, kun saavat ne aina välillä tukkoon viruksista ja muusta sälästä. Vapaa-aika kuluu pc pelien, kuntoilun, sähkökitaran ja kirjojen parissa, mutta sanoisin silti olevani pesunkestävä nörtti :3 t. 16v nörttimimmi
[/quote]Eikö ketjuihin pukeutuminen ole aika vaikeaa, niin että ei tule paljasteltua.
[/quote]
Mitä paljasteltua? :)
t. 16v nörttimimmi
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:40"]Minä olen nörttityttö :D Kaikki nämä ei ehkä ole nörttimäisiä piirteitä, mutta kuuntelen metallimusaa, pukeudun ketjuihin, opiskelen it-alalla, luen paljon kirjoja, olen korjannut ja kasannut useita tietokoneita ja minä olen se, joka laittaa perheessä ja ystävillä muiden tietokoneet ja puhelimet käyttövalmiiksi ja tyhjentelen ne turhista jutuista, varmuuskopion, jne.
t. 16v nörttimimmi
[/quote]
Tahtoisin vain paijata ;_; t:p16 myöskin aika nörtti
[/quote]
Aww ;_;
t. 16v nörttimimmi
Pleikka yms on ihan ok, mutta henkilökohtaisesti tykkään enemmän pc:llä pelaamisesta :3 Ja räiskintäpelit /,, Suosikki on bäfä, CoDista en kauheasti tykkää, ja sit nää perus Arma, Dayzee, Borderlands, Assassin's Creed jne :3
t. 16v nörttimimmi
Silmälasit, ylipitkä polkkatukka, ei meikkiä, mahdollisimman värittömät ja huomiota herättämättömät ja yksinkertaiset vaatteet (koska ei panosta ulkonäköönsä), addiktoitunut tietokoneisiin ja kännykköihin, ei voi olla erossa niistä. Koodailee, surffailee, pelailee, hakkeroi. Ei ehdi kiinnostua pojista, koska kaikki aika menee koneilla.
Mistä lähtien av on ollut gamergurlllien huomionhakupaikka
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:59"]Silmälasit, ylipitkä polkkatukka, ei meikkiä, mahdollisimman värittömät ja huomiota herättämättömät ja yksinkertaiset vaatteet (koska ei panosta ulkonäköönsä), addiktoitunut tietokoneisiin ja kännykköihin, ei voi olla erossa niistä. Koodailee, surffailee, pelailee, hakkeroi. Ei ehdi kiinnostua pojista, koska kaikki aika menee koneilla.
[/quote]
Vastaan tähän, koska tylsää.
- Silmälasit
- Pitkät, alaselkään ulottuvat hiukset
- On meikkiä, mutta meikkaan harvoin. Just nyt ns "kisusilmät"-meikki.
- Vaatteina mekot, hameet, farkut. Kenkinä korkkarit ja maiharit.
- Addiktoitunut puhelimeen, mutta saattaa mennä jopa pari pv tietokone kokonaan kiinni, vaikka normaalisti pelaan useampana päivänä viikossa.
- Koodaan, surffaan ja pelaan.
- Tykkään sekä pojista, että tytöistä :)
t. 16v nörttimimmi
16v ja opiskelee it-alaa. En nyt ihan datanomia sanois it-alaksi... Javaa, HTML5 ja binaaria kehiin niin sit vois kutsua jo.
Ei sellaisia ole, kas kun tytöt eivät ole koskaan ymmärtäneet tietokoneiden päälle. Nörttityttö on yhtä myyttinen hahmo kuin yksisarvinen. Ne jotka täällä väittävät olevansa it-alalla puhuvat paskaa. Eivät tytöt näplää tietsikoiden kanssa.
Hahaha. Kutsut itseäsi nörtiksi, mutta silti olet pirun tyhmä ymmärtääksesi mitä kirjoittaja tällä meinasi. Häpeä!! :-D
Olin nuorempana nörttityttö:
-luin paljon fantasia- ja scifikirjallisuutta
-tykkäsin hakata konsolipelejä
-irkkasin
-olin erittäin lahjakas ja kiinnostunut luonnontieteistä ja matematiikasta (itseasiassa opiskelin alalta myöhemmin maisterin paperit)
-fanitin mm. Star Warsia, Back to Futurea ja muita "nörttimäisiä" leffoja/tv-sarjoja
-luin sarjakuvia (tosin melko manga-painotteisesti)
Ulkonäöllisesti en sitten olekaan koskaan kuulunut nörttityttöstereotypiaan. Rakastin myös laittautumista ja meikkaamista ja pukeuduinkin melko trendikkäästi kuitenkin perus massaan upoten. En siis ollut ei koskaan laittautuva poikatyttö, mutten myöskään esim. goottityylin tai minkään muunkaan erikoisemman tyylin edustaja.
Nyt melkein 30-vuotiaana musta edelleen löytyy joitain nörttityttö piirteitä, mutta onhan tämä nörttiys lieventynyt. Edelleenkin osaan kuitenkin nauttia hyvin heitetyistä nörttivitseistä, saatan kuluttaa illan pelikonsolin ääressä eikä minua tarvi kauaa suostutella esim. sarjakuviin perustuvien leffojen katsomiseen. Ja teen työtä tosiaan matematiikan parissa.
Luokittelisin itseni myös nörttitytöksi. Opiskelen tietotekniikan insinööriksi, haaveissani olen ammatiltani peliohjelmoija, rakastan roolipelejä, ja yleisestikin tietsikkapelejä. Lempisarjani on scifiä. Olen kiinnostunut luonnontieteistä, lempiaineeni on aina ollut matikka, youtubesta katson vain videoita mitkä liittyvät matikkaan ja fysiikkaan.
Tämä kaikki pinnan alla. Päällepäin olen tavallinen. Pidän huolta kunnostani, käytän rillejä vain kun istun koneella. Meikkaan, omistan merkkilaukkuja, mutten kuitenkaan näytä pissikseltä.
minkä ikänen oot ja onko sulla skypeä mulla on?
Nuori naispuolinen nörtti.
Kui?