Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen: Kaksi Rokotetta toimii hyvin. Tänään: kolmatta rokotetta tarjotaan koko väestölle

Vierailija
21.10.2021 |

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/7123595a-4d60-4049-981b-c7eb08f8…

Nyt siis, toimiiko se 2 rokotetta vai ei? Jos toimii, niin mikä tää kolmas on? Jos ei toimi, niin miksi kaikki mediat ja asiantuntijat ovat pitkään vakuuttaneet, että toimii? Eli tämä ei lopu ennenkuin kansa laittaa nyrkin pöytään.

Kommentit (32)

Vierailija
2/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiljaa lisää rokotuksia, passeja, rajoituksia vapauteen ja kun tämä on ohi sama jatkuu entisellään, vapauksia ei palauteta. Pitää miettiä mitä te koronahullut olette valmiit kestämään, kuinka pitkälle menevää kontrollia. Ne on sitten menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti on uusi, eikä aiempaa tietoa sen käyttäytymisestä ole.

Siinä syy yksinkertaisuudessaan.

Tässä ei vain toimi se "mulle heti kaikki", koska ei vielä tiedetä, mitä se "kaikki" on.

Vierailija
4/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rokotteet on hyvin kyseenalaisia:

https://www.skirsch.io/vaccine-resources/

Kun joku kansanedustaja näkee tuon, niin koko koronarokottamiselle tulee päätös. Jakakaa linkkiä.

Vierailija
5/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ja asiantuntijat suoltavat pelkkää agendapropagandaa. Kuka heitä enää uskoo?

Vierailija
6/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei vain toimi se "mulle heti kaikki", koska ei vielä tiedetä, mitä se "kaikki" on.

Koronaviruksia on ollut ihmisissä vahvistetusti 1950-luvulta lähtien. Kuka tietää miten kauan epävirallisesti ilman vahvistusta.

Se siitä uudesta taudista.

Vierailija
7/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt jo mulle vaikka se kuudes piikki kunhan näistä uutisointi lopetetaan ja saadaan elää hetken ilman jatkuvaa joka tuutista sitä tätä.

Vierailija
8/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote toimii vielä nyt hyvin mutta ensimmäisenä rokotteen saaneiden sekä immuunipuutoksesta kärsivien rokotussuoja alkaa vähitellen hiipua joten nyt sitten annetaan tehosteita jotta suoja pysyisi jatkossakin hyvänä.

Vierailija
9/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku kansanedustaja näkee tuon, niin koko koronarokottamiselle tulee päätös. Jakakaa linkkiä.

Jakakaa ajoissa! Eiköhän tämä ketju pian katoa.

Vierailija
10/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rokotevastaisilta perusteluja kysyvät sensuroidaan palstalta. Nopeasti ilmestyy 7 alapeukkua - luultavasti yhtä monta ilmiantoa ja kysymys katoaa. Maassa 85 % rokotemyönteisiä, miksi näin?

Vierailija
11/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat rokotuksesta: rokote on uusi eikä tarkempaa tietoa sen käyttäytymisestä ole.

Vierailija
12/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 % kansasta on rokotemyönteisiä ja ymmärtää miksi toimitaan näin. Silti on lähes miljoona rokottamatonta, joissa tauti leviää.

Vierailija
13/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rokotetta olen ottanut. Kolmatta en enää ota. Näyttää olevan loputon piikkirumba edessä. Itselleni riitti, kiitti.

Vierailija
14/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkissä taho tarjoaa sinulle miljoona dollaria, jos todistat nämä koronapiikit turvallisiksi.

Huh huh. No, jos koronapiikit on turvallisia niin tehkää miljoona!

Vierailija
15/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat rokotuksesta: rokote on uusi eikä tarkempaa tietoa sen käyttäytymisestä ole.

Rokotteita on ollut 150 v eli rokotus ei ole uusi asia.

Vierailija
16/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteita on ollut 150 v eli rokotus ei ole uusi asia.

Hehheh. Korona-rokote 150-v. Only in Russia.

Vierailija
17/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh. Influenssarokote toimii hyvin yhden kauden, seuraavana vuonna otetaan uusi. Tai jäykkäkouristus 10-20 vuotta, minkä jälkeen otetaan uusi. Koronarokote toimii hyvin 6 kk vikasta piikistä, sitten otetaan uusi. Ei oo niin vaikeeta.

Vierailija
18/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun alkaen tiedettiin rokotuksen vaikuttavan kaksi kuukautta koska rokotus annettiin aluksi 8 viikon välein ja kun se ei auttanut lyhennettiin rokotusten väli kuudeksi viikoksi. Nyt näyttää siltä että rokotus pitää ottaa niin kauan kun koronaa ilmenee, että sillain.

Vierailija
19/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Please, älä ole noin naiivi. Ota se pää sieltä jostain ja yritä ajatella pikkasen laajemmin, jookos.

On isompi kuva, jonka ilmeisesti näkee vaan osa, ja osa on pihalla ku lumiukot ja ottaa kiltisti piikkiä käsivarteen. So sad.

Vierailija
20/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut TBE-rokotteen vapaaehtoisesti. Kolmen rokotuskerran jälkeen annetaan vielä tehosterokote muutaman vuoden välein. Ja nämä sentään maksaa jotain 40-50 euroa laaki. Joskus pitää luottaa asiantuntijoihin, kun en itse ymmärrä asiasta mitään. Ei me missään Neuvostoliitossa kuitenkaan eletä.