Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkkasin lahjapakettiin- pettymys

Vierailija
23.12.2014 |

Kaipaan apua joltain, joka voisi samaistua tilanteeseeni.

Olen toivonut mieheltäni lahjaksi tänä jouluna laadukasta villahuivia- esimerkkeinä tyylistä olen esittänyt Burberryn, Ralph Laurenin, Mulberryn ja Gantin. 

Nyt tässä hetki sitten pakkailin joululahjoja ja kun olin viemässä viimeisiä "joulupussukkaan" vaatekomeroon, huomasin omalla nimelläni varustetun selvästi mieheni pakkaaman löysän paketin, ja kauhukuvat alkoivat piirtyä mieleeni. Tajusin hetkessä, että ko. paketti ei tiedä mitään hyvää- ja kurkkasin heikohkon paketointiviritelmän sisään. 

Tunnistin kuosin, mutten huivia. Sisältä paljastui siis jostain tuntemattomasta muovisen oloisesta kangasmateriaalista valmistettu huivi- Burberry- kuosilla. 

Mieheni on vielä töissä, joten iltapäivään saakka olisi aikaa keksiä, kuinka tuosta päästään eroon ilman, että mieheni mieltä pahoitetaan. Huomiseksi en tätä halua jättää sillä en koe tarpeelliseksi nöyryytystä muiden joulunviettäjien läsnäollessa- muutkin kun ovat tietoisia joululahjatoiveestani, ja naamaa lienee hankalaa pitää peruslukemilla jos tuon aukaisee jouluaattona pukin saapuessa.

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen,

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:35"]

Minäpä sain mieheltä parhaan lahjan ikinä ja jo etukäteen. Oli jynssännyt kylpyhuoneen loistavan puhtaaksi. Sanoin etten tarvi mitään muuta lahjaa, tuo oli niin ihana ylläri. Inhoan kylpyhuoneen pesemistä.

[/quote]

Kun vaimo tekee tuon se on itsestäänselvyys, mutta kun mies tekee saman se on lahja :D

[/quote]

ei meidän perheessä. meillä jaetaan kotityöt. tv: lahjan saanut

Vierailija
22/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:31"]Mitä ostit miehelle, vaihda halpisversioon.
[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu? ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:22"]Olen toivonut mieheltäni lahjaksi tänä jouluna laadukasta villahuivia- esimerkkeinä tyylistä olen esittänyt Burberryn, Ralph Laurenin, Mulberryn ja Gantin. 
[/quote]

Tässä on se kohta, jossa on menty pieleen. Jos olet, kuten sanoit, antanut esimerkkejä tyylistä, on mies voinut käsittää, että huivin ei tarvitse olla esim. aito Burberry, vaan sen tyylinen käy myös. Eli esimerkki on ollut "jotain näiden tyylistä.

Minun mieheni ainakin on niin pösilö, että käsittäisi asian juuri noin. Sille pitää aina sanoa ihan suoraan, mitä haluan lahjaksi, kun ei se muuten tajua.

Vierailija
24/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oli niin tyhmä että luuli sen olevan aito ja ajatteli vain että HEI, kylläpäs tuota myydään halvalla, ovatpa ne tyhmiä jotka maksavat tästä liikaa.

Vierailija
25/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi pitää saada jotain tiettyä tavaraa lahjaksi? Elättekö kenties miehen siivellä? Mulla ainakin on mahdollisuus lahjoa itseäni vaikka joka päivä jos haluan ja ihan omilla rahoilla. Ainoa missä lahja toimii on korut, mies on tosi hyvä valitsemaan mulle koruja. Lähes kaikki koruni ovat hänen lahjoittamiaan. Miksi ihmeessä ostattaisin esim vaatteita miehellä kun voin ostaa ne itsekin ja saan varmasti mieleiset.

[/quote]

Hei, kiitos vastauksestasi. Ei ole kyse siitä, että eläisin miehen siivellä tai minulla ei olisi mahdollisuutta lahjoa itseäni. Mieheni on kuitenkin kysynyt lahjatoivettani ja tokihan minä sellaisen esitän- ja vielä sellaisen, joka todella tulisi tarpeeseen. Taidan tehdä kuten joku edellä ehdotti, ja vaihtaa pakettiin oikean huivin. Säästynemme mielipahalta. Ehkä.

Vierailija
26/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Vastauksista päätellen osa on vakuuttunut, että ap:n kaltaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Valitettavasti saattavat olla oikeassa. :( 

Vierailija
27/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa samalla kuosilla aito burberryn huivi ja vaihda pakettiin, mutta älä sano miehelle että vaihdoit. Jos ei kovin muotitietoinen yksilö, tuskin huomaa eroa.. Parhaansa ehkä yrittänyt?

Vierailija
28/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:22"]Olen toivonut mieheltäni lahjaksi tänä jouluna laadukasta villahuivia- esimerkkeinä tyylistä olen esittänyt Burberryn, Ralph Laurenin, Mulberryn ja Gantin.  [/quote] Tässä on se kohta, jossa on menty pieleen. Jos olet, kuten sanoit, antanut esimerkkejä tyylistä, on mies voinut käsittää, että huivin ei tarvitse olla esim. aito Burberry, vaan sen tyylinen käy myös. Eli esimerkki on ollut "jotain näiden tyylistä. Minun mieheni ainakin on niin pösilö, että käsittäisi asian juuri noin. Sille pitää aina sanoa ihan suoraan, mitä haluan lahjaksi, kun ei se muuten tajua.

[/quote]

Samasta kiinalaisesta tehtaasta ne rievut tulevat, toiseen vaan ommellaan "Ralph Lauren"-teksti ja toinen lähetetään merkittömänä Antillana alelaariin. Kaltaisesi typerä kanttura maksaa 10x hinnan siitä "Ralph Lauren" tekstistä :D

Vierailija
29/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Samasta kiinalaisesta tehtaasta ne rievut tulevat, toiseen vaan ommellaan "Ralph Lauren"-teksti ja toinen lähetetään merkittömänä Antillana alelaariin. Kaltaisesi typerä kanttura maksaa 10x hinnan siitä "Ralph Lauren" tekstistä :D

[/quote]

Juu, kyllä se vaan on hieman eri asia onko huivi tehty villasta vai jostain älyttömästä teollisesta mönjästä. Laadukas huivi on eri asia kun anttilan alelaarin huivi, jonka materiaalikustannukset jäävät parhaassa tapauksessa alle 0,20$ ovh:n ollessa alessakin 10$. 

Vierailija
30/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:51"]

[/quote]

[/quote]

Juu, kyllä se vaan on hieman eri asia onko huivi tehty villasta vai jostain älyttömästä teollisesta mönjästä. Laadukas huivi on eri asia kun anttilan alelaarin huivi, jonka materiaalikustannukset jäävät parhaassa tapauksessa alle 0,20$ ovh:n ollessa alessakin 10$. 

[/quote]

Eli siis myyntihinnan ollessa, ei ovh

Vierailija
31/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisert dollarihuivit ovat aina kauheita. Eroa heti. Tänään vielä virastot auki.

Vierailija
32/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa valita vaatteita/koruja/hajuvesiä/käsilaukkuja naisen mielen mukaan. Jos haluaa tietyn jutun, se on joko ostettava itse tai sanottava selkeästi määritellen, mitä haluaa. Ei niin, että sen ja sen tyylinen huivi tai sen ja sen tyylinen koru. Miehelle pitää sanoa, että sen ja sen merkkinen tuote, nimi se ja se, väri tämä, koodi XXX.

Nyt vain aattona kiität lahjasta ja pidät mölyt mahassa. Joulun jälkeen osatat itsellesi mieluisan huivin.

Ihan sama, jos mies toivoisi toyotaansa sopivat uudet iskunvaimentimet tai jarrupalat. Taitaisi aika moni av-mamma ostaa vääränlaiset.

Vierailija
33/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala vaihtaa sitä huivia. Miehesi on rakkaudella valinnut tuo sinulle. Se ei ehkä ole mikään kallis merkkihuivi, mutta mitä väliä kun rakkaasi on sen vallinnut?!
Hyvää joulua kaikille ja muistakaa olla kiitollisia ihan kaikesta, niin lahjoista kun siitä että saatte viettää joulua rakkaiden kanssa!

Vierailija
34/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoraattori: provosi huononevat kun joulu lähestyy! Pidä joululoma, olet sen tarpeessa.

Vierailija
35/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun täällä on joku merkkituotteisiin liittyvä keskustelu niin jonkun täytyy tulla määkimään kuinka "typerät kantturat maksaa vaan siitä merkistä". Joo, koska se Anttilan alelaarin tekokuituhuivi onkin aivan sama asia kuin vaikkapa tuo pahamaisen Gantin huivi, jotka usein tehdään Skotlannissa 100 prosenttisesta lampaanvillasta. Mutta ihan miten vaan...

Vierailija
36/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:44"]

En käsitä miksi pitää saada jotain tiettyä tavaraa lahjaksi? Elättekö kenties miehen siivellä? Mulla ainakin on mahdollisuus lahjoa itseäni vaikka joka päivä jos haluan ja ihan omilla rahoilla. Ainoa missä lahja toimii on korut, mies on tosi hyvä valitsemaan mulle koruja. Lähes kaikki koruni ovat hänen lahjoittamiaan. Miksi ihmeessä ostattaisin esim vaatteita miehellä kun voin ostaa ne itsekin ja saan varmasti mieleiset.

[/quote]

Hei, kiitos vastauksestasi. Ei ole kyse siitä, että eläisin miehen siivellä tai minulla ei olisi mahdollisuutta lahjoa itseäni. Mieheni on kuitenkin kysynyt lahjatoivettani ja tokihan minä sellaisen esitän- ja vielä sellaisen, joka todella tulisi tarpeeseen. Taidan tehdä kuten joku edellä ehdotti, ja vaihtaa pakettiin oikean huivin. Säästynemme mielipahalta. Ehkä.

[/quote]

Siis SINÄ säästyt:). Tai no tämä on ehkä läpinäkyvin provo tänään.

Vierailija
37/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä oli mutta kommentoin silti. Meillä molemmat hankkii omat lahjansa. Mies tilasi adlibrikseltä valmiiksi paketoidut kirjat, minä ostin itselleni talvikengät. Miehelle vielä hanskat kun hukkasi isänpäivälahjan. Ei tule pettymyksiä.

Vierailija
38/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille tietämättömille, aidot huivit todellakin ovat sata kertaa laadukkaampia ja kestävämpiä kuin feikit. Itsellä on sama Burberry-kaulahuivi ollut yli kymmenen vuotta, ei nyppänny, ei haalistu, vaan on aina vaan yhtä ihana. Täysin sen reilun 200 euron arvoinen mitä aikanaan maksoi.

Ja ap, ymmärrän täysin miltä sinusta tuntuu. Itsekin loukkaantuisin jostain halpishuivista. Itse näen vaivaa ja annan laadukkaita lahjoja, ja tiedän että miehellä on varaa ostaa kunnollista. Minulle merkitsisi arvostuksen puutetta, jos paketista tulisi joku kiinalainen riepu.

Vierailija
39/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:22"]Olen toivonut mieheltäni lahjaksi tänä jouluna laadukasta villahuivia- esimerkkeinä tyylistä olen esittänyt Burberryn, Ralph Laurenin, Mulberryn ja Gantin.  [/quote] Tässä on se kohta, jossa on menty pieleen. Jos olet, kuten sanoit, antanut esimerkkejä tyylistä, on mies voinut käsittää, että huivin ei tarvitse olla esim. aito Burberry, vaan sen tyylinen käy myös. Eli esimerkki on ollut "jotain näiden tyylistä. Minun mieheni ainakin on niin pösilö, että käsittäisi asian juuri noin. Sille pitää aina sanoa ihan suoraan, mitä haluan lahjaksi, kun ei se muuten tajua.

[/quote]

[/quote]

MATERIAALI on silti laadukasta ja kestävää! 5 vuotta vanhaan merkkinahkaveskaani ei ole tullut naarmuakaan, se on vain tummunut kuten nahkan kuuluukin. Nämä halvat huivit ovat jotain viskoosia mutta aidot kašmiria ;)

Vierailija
40/50 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:31"]Mitä ostit miehelle, vaihda halpisversioon.
[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu? ;D
[/quote]

Ai miksi? Koska naurettavan typerää käyttäytymistä aikuisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi