Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - kieltäytyisitkö irtoseksistä?

Vierailija
21.10.2021 |

Kuvitteellinen skenaario. Sinulle tarjotaan 10 naista, jotka haluavat harrastaa seksiä kanssasi, ja sen jälkeen tapaat tulevan vaimosi. Tai jätät välistä nämä 10 naista harrastaaksesi seksiä vain tulevan vaimosi kanssa.

Kuinka moni mies valitsisi jälkimmäisen? Jos itse HALUAISIT olla ensimmäinen mutta se ei onnistu, hyväksyisitkö sen jos vaimosi valitsisi kyseisen polun? Miten suhtautuisit vaimoosi jos tiedät, että hän on tietoisesti valinnut polun 2 koska haluaa kunnioittaa sinua aviomiehenä? Miten suhtautuisit itseesi jos olisit valinnut polun 2 kunnioittaaksesi tulevaa vaimoasi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä vaimo/mies on harrastanut ennen vakiintumista, ei kuulu kumppanille.

Miksi ei jos siinä ei ole mitään hävettävää?

Vierailija
22/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä vaimo/mies on harrastanut ennen vakiintumista, ei kuulu kumppanille.

Niistä "harrastuksista" tulleet terveydelliset ja sosiaaliset seuraukset kuitenkin haittaavat kumppanuutta, joten kyllä se ennen vakiintumista eletty elämäkin puolisolle kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tarjokas olisi oikeaa sukupuolta ja suuntautumista, en kenen hyvänsä irtohenkilön kanssa seksiin ryhtyisi.

Vierailija
24/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla/tulevalla vaimolla on ollut aikaisempia kokemuksia seksistä niin tämä on hyvä asia. Eipähän sitten jää kaivelemaan että miltä tuntuisi olla jonkun toisen kanssa. Hyvä myös jos on opittu mistä kumpikin pitää ja uskaltaa siitä myös toiselle kommunikoida.

Vierailija
25/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyisin tarjouksesta. Olen parisuhteessa vaimoni kanssa enkä pettäisi häntä. Muutenkaan en voisi kuvitella harrastavani kenenkään kanssa seksiä ilman tunteita ja parisuhdetta.

Vierailija
26/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli valittua vaihtoehto 2. Vaimoilla oli joku suhde ennen minua. Jos ei olisi ollut, olisin ollut huolissani siitä kaipaako hän seksiä ylipätään. Itse en taas kertonut vaimoilleni mitään. Ei ole haitannut vähääkään parisuhdetta, eikä vanhoja kaiveltu. Vaimo joskus jotain maininnut.  Onneksi vaimo halunnut seksiä koko pitkän parisuhteen, joten en ole irtosuhteita harrastanut yli  40v parisuhteen  aikana. Tilaisuuksia olisi kyllä tarjottu. 

Vierailija
27/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen nainut vaikka kuinka monen kanssa - tapasimme reilusti päälle kolmikymppisenä. Minulle on ihan ok että vaimo on seurustellut aiemmin ja pannut muutenkin. Onnihan sovittavissa nytkin.

Tämä on molemmillenihan selvä asia, mutta emme tietenkään kerronyksityiskohtia existä. Yhteisessämtuttavapiirissämme on ihmisiä joita olen pannut, ei kuitenkaan ihan perheystävien joukossa. Sellaisesta olisi pakko kertoa.

Vierailija
28/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 2 kiitos. En saa irtoseksistä mitään irti, ja joutuisin kyseenalaistamaan muutenkin näiden 10 halukkaan mielenterveyden ja motiivit, sillä olen sen verran pystymetsästä tempaistu kirveellä veistetty hahmo, joka on ollut ruoka-aikaan kotona, että ei voi olla puhtaat jauhot pussissa jos ottajia olisi jonoksi asti.

M31

Vierailija
29/33 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on poijjaat (ja tyttäret) niin, että aina kannatta nussia kun on pillu/kulli tarjolla. IKINÄ ei voi tietää milloin se viimeinen pano koittaa. Eikä ne vehkeet käytöstä kulu. Panematta jättämiset ne useimmiten kismittävät vielä vuosienkin päästä, huonot naimiset jäävät unholaan viikossa. 

Tietoa on, 55+ mies tien päältä

Vierailija
30/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo kymmenen naista olisi klitorishullun kaltaisia, en tahtoisi seksiä heidän kanssa. Silloin valitsisin vaihtoehdon kaksi. Jos taas tuo vaimo olisi klitorishullu, niin välttelisin tapaamistamme kaikin keinoin, ja valitsisin vaihtoehdon yksi.

Klitorishullu siis nainen joka haluaa sen orgasmin eli saman asian minkä mieskin saa seksissä aina.

Vierailija
31/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.29 kirjoitti:

Jos minulla/tulevalla vaimolla on ollut aikaisempia kokemuksia seksistä niin tämä on hyvä asia. Eipähän sitten jää kaivelemaan että miltä tuntuisi olla jonkun toisen kanssa. Hyvä myös jos on opittu mistä kumpikin pitää ja uskaltaa siitä myös toiselle kommunikoida.

No ei siinä mikään kaivelemaan jää jos oliut 'vain' yhden kanssa ja eikä suuri seksikumppanimäärä mikään seksikoulu ole.

Vierailija
32/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti täytyy kieltäytyä alemman tason yh-äitien ja muiden vähän yksinkertaisempien naisten tarjouksia. Kannattaisi kokeilla edes selvinpäin vongata niin saattaisi olla jotain mahdollisuuksia.

Vierailija
33/33 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo kymmenen naista olisi klitorishullun kaltaisia, en tahtoisi seksiä heidän kanssa. Silloin valitsisin vaihtoehdon kaksi. Jos taas tuo vaimo olisi klitorishullu, niin välttelisin tapaamistamme kaikin keinoin, ja valitsisin vaihtoehdon yksi.

Klitorishullu siis nainen joka haluaa sen orgasmin eli saman asian minkä mieskin saa seksissä aina.

Ei se orgasmi vaan mielenterveys. En halua että vaimo huutaa palstalla klitorista kun voisimme harrastaa seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän