Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmistuntijoita paikalla?

Vierailija
23.12.2014 |

Mitä kaikkea mielestänne kertoo ihmisestä, jos noin 50v mies esittää chatissa 18v poikaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies fantasioi nuorista tytöistä? (Ei siis naisista, vaan tytöistä).

Vierailija
2/7 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hauskaa, ellei ole väärillä tiedoilla liikkuva pervo vonkuureissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssi, joka ei usko ikänsä olevan (on niiiiin nuorekas että!) ongelma tytöille alun hurmauksen jälkeen. Kokee, että on ihan ok, että aikuinen ja lapsi olisivat seksisuhteessa. Sairas mies.

Tai jos ei ole hakemassa seksiseuraa/puhu mistään siihen viittaavastakaan, etsii vain kadotettua nuoruuttaan.

Vierailija
4/7 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko. Ap on varmaan itse kyseinen mies.

Vierailija
5/7 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

* tai nainen

t:5

Vierailija
6/7 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap on itse 43v nainen. Törmäsin vaan chatissa tämmöseen tapaukseen. Mies itse alkoi kirjoitella mulle, vaikka sanoin etsiväni 40-50v miestä. Väitti siis kivenkovaan olevansa 18v, vaikka jo muutaman viestin jälkeen selvästi tiesin miehen olevan oikeasti vähintään 50v. Mietin vaan mikä miehen saa esiintymään nuorena? koska kuten joku jo sanoikin, munstakin se on sairasta. ap.

Vierailija
7/7 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:01"]

No ap on itse 43v nainen. Törmäsin vaan chatissa tämmöseen tapaukseen. Mies itse alkoi kirjoitella mulle, vaikka sanoin etsiväni 40-50v miestä. Väitti siis kivenkovaan olevansa 18v, vaikka jo muutaman viestin jälkeen selvästi tiesin miehen olevan oikeasti vähintään 50v. Mietin vaan mikä miehen saa esiintymään nuorena? koska kuten joku jo sanoikin, munstakin se on sairasta. ap.

[/quote]

Iljettävä, sairas limanuljaska! Kai ilmiannoit hänet nettipoliisille?