Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutina häpykarvoituksen alueella!

Vierailija
21.10.2021 |

Mulla on ihan tolkuton kutina häpykarvoituksen alueella. Karvoituksen, ei limakalvojen. Pidän karvoituksen lyhyenä, en sheivaa kokonaan. Ei ihomuutoksia, paitsi raapimisjälkiä. Alkoi synnytyksen jälkeen, noin puoli vuotta sitten. Ei auta kortisonit eikä käsikauppasienivoiteet. Eikä ole satiaisa. Muu iho ei kutise. Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva.

Vierailija
2/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näppyjä? Voisiko olla karvatupen tulehdusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin näyttämässä joskus ihotautilääkärillä kutiavaa päänahkaani ja mainitsin samalla yhtä lailla kutiavan häpykummun karvoitusalueen. Ei näyttänyt pitävän tätä lainkaan huolestuttavana, sanoi vaan et voin hieraista rauhoittavaa apteekkishampoota siihenkin alueelle samalla. En nyt muista mikä mun tarkka diagnoosi oli, mutta joku aika tavallinen ja harmiton päänahan herkkyys.

Vierailija
4/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hiiva olla spesifisti vain iholla, koska limakalvot ei kutise? Ja en siis sheivaa, vaan lyhennän karvoituksen ”sängeksi”.

Vierailija
5/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhypunkki. Lisääntymässä. Edes ihotautilääkärit eivät kaikki keksiä epäillä sitä.

Vierailija
6/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaisia.

Vierailija
7/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyhypunkki. Lisääntymässä. Edes ihotautilääkärit eivät kaikki keksiä epäillä sitä.

Tuo on outoa, koska minä tunnistaisin milloin vaan. Meillä oli töissä epidemia, olen hoitoalalla. Alkaa usein kutinana sormien välissä, joskus kämmenissä ja jalkapohjissa. Sieltä voi levitä minne tahansa kehoon. Sellainen paukama, josta lähtee ns. käytävä, joka on vähintään 1 cm pituinen. Kirkkaalla valolla saattaa kuultaa läpi pieni tumma piste. Minulla on ollut, mutta se rajautui vain sormien väleihin. Koko vartalo piti käsitellä hoitovoiteella. Töissä noin 7-8 asukkaalla oli. Kaikilla oli ihan tunnistettavat oireet.

Vierailija
8/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänki voi kutittaa hankautuessaan housuja vasten. Minä taas poistan karvat usein, koska kasvava sänki kutisee. Mieluiten kasvattaisin kunnon karvat, mutta aina kun yritän, se kutina saa taas poistamaan karvat. Käyn sokeroinnissa mieluiten.

Vierailija
9/9 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku tiaiset