Jos olisit ripsivärini, mihin olisit piiloutunut eilis-aamun ja tämän naamun välillä?
Olit vielä tuloihini nähden kallis, melkein 40€. Meikkipussissa, peilin luona ja tietokonepöydän alla et ole. (pöytä, meikkipussi ja peili ovat ikkunan vieressä pöydällä koska tykkään meikata luonnonvalossa.
Kommentit (15)
Mihin lähdet kun olet meikannut? Jääkaapille? Vessaan? Makkariin pukemaan? Jos oot ajatuksissa kulkenut se ripsari kädessä ja sitten laskenut johonkin?
Oletko kävellyt toiseen huoneeseen ripsiväri kädessä? Kannattaa käydä jokainen huone läpikotaisin läpi.
Sä jätät mut aina minne sattuu, et osaa palauttaa mua paikoilleen, siksi lähdin. Et tule minua löytämään, olen paremmissa käsissä nyt.
Olen siellä, minne viimeksi minut jätit!
TÄÄLLÄ, TÄÄLLÄ!
Olen vierinyt piiloon meikkauspaikan lähelle. Ehkä jonkin huonekalun alle.
Hyllyllä seisoo pystyssä mutta et vaan huomaa
Käsilaukun pohjalla tai sivutaskussa muitten esineitten alle piiloutuneena. Vaikka olisit käynyt jo laukun läpi, olen siellä silti ja löydyn kolmannella penkomisella.
Olen täällä patterin ja seinän välissä! Milloin tuut pelastamaan minut? Täällä alkaa olla ahdasta ja kuumaa...🥺😢
Kuka hullu maksaa ripsiväristä noin paljon? Varsinkin kun tuloihinkin nähden kallis.
Itse käytän alle 5 euroa maksavaa ja lopputulos on huippuhyvä. Ei paljon paina jos katoaa.
*tämän aamun
ap