Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyaika on tällaista?

Vierailija
21.10.2021 |

Lueskelin juuri HS:n juttua joka oli alaotsikoitu: Suomalainen mies syö julmetun määrän lihaa. Pysähdyin ajattelemaan nykyaikaa. Nykyään koetaan ihan asiaksi mennä toisten lautaselle sanomaan mitä saa syödä, jotutuu olemaan äärimmäisen tarkka mitä sanoo, bensa-autolla ei saisi ajaa, naista ei saisi katsoa ”sillä silmällä” jne. Mitä on tapahtunut?
Viisaammat, kertokaa.

Ja sensuuri. Tätä kirjoittaessani mietin että sanonko nyt jotain sopimatonta, jolloin sensuuri iskee armotta. Mielestäni en.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivää

Vierailija
22/29 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itsellinen ihminen voi elää elämäänsä juuri niinkuin haluaa. Itse ainakin heitän kaikenlaiselle paheksunnalle piutpaut. Tykkään metsästää, joten syön melko usein riistaa. Käyn myös sienessä ja marjassa. Korostan maskuliinisuuttani pitämällä kunnostani huolta myös saliharjoittelulla. Omistan moottoripyörän ja auton. Sähköautoa en aio hankkia. Käyn lomareissuilla (kalastamassa) Lapissa. Minulla on 12 vuotta nuorempi avovaimo. Meilllä on ollut selkeää että mies on perheen pää. Olen tehnyt töitä elämässäni saavuttaakseni asioita joita haluan. Elämä tuntuu hyvältä, ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä kiitollisempi olen isälleni hyvästä kasvatuksesta. Vanhempani ovat edelleen naimisissa, ja isäni on ollut läheisilleen voimakas ja turvallinen mies, jota ihailin jo lapsena. Pystyn katsomaan myös menneisyyttä silmiin pystypäin. Jostain syystä kateus ja katkeruus eivät kuulu tunnevalikoimaani.

Miehet, olkaa rohkeasti miehiä ja ottakaa maailmalta se mikä teille kuuluu, läheisistänne huolta pitäen👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itsellinen ihminen voi elää elämäänsä juuri niinkuin haluaa. Itse ainakin heitän kaikenlaiselle paheksunnalle piutpaut. Tykkään metsästää, joten syön melko usein riistaa. Käyn myös sienessä ja marjassa. Korostan maskuliinisuuttani pitämällä kunnostani huolta myös saliharjoittelulla. Omistan moottoripyörän ja auton. Sähköautoa en aio hankkia. Käyn lomareissuilla (kalastamassa) Lapissa. Minulla on 12 vuotta nuorempi avovaimo. Meilllä on ollut selkeää että mies on perheen pää. Olen tehnyt töitä elämässäni saavuttaakseni asioita joita haluan. Elämä tuntuu hyvältä, ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä kiitollisempi olen isälleni hyvästä kasvatuksesta. Vanhempani ovat edelleen naimisissa, ja isäni on ollut läheisilleen voimakas ja turvallinen mies, jota ihailin jo lapsena. Pystyn katsomaan myös menneisyyttä silmiin pystypäin. Jostain syystä kateus ja katkeruus eivät kuulu tunnevalikoimaani.

Miehet, olkaa rohkeasti miehiä ja ottakaa maailmalta se mikä teille kuuluu, läheisistänne huolta pitäen👍

Täytyy todeta ihan rehellisesti että olen sinulle kateellinen.

Vierailija
24/29 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin uutisten seuraamisen ja kaikenlaisten juttujen: oletko sinäkin tehnyt tämän aina väärin- lukemisen. Pakko myöntää että on huomattavasti rennompaa kun elää elämäänsä niinkuin haluaa eikä lotkauta korvaansa muiden vaatimuksille.

Vierailija
25/29 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyhmä vastasi: „ Nykyään pitää paheksua kaikkea mahdollista. Elä ja anna toistenkin elää, on nykyään lähinnä kirosana.“

Höpsis! Ihan samalla tavalla on varsinkin maalla aina paheksuttu kaikkia (joiden verhot olivat väärän värisiä tai lapset väärin puettuja tai kirkkohame liian kirjava...) Älä puhu täällä sontaa!

Vierailija
26/29 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus tulkoon kertomaan minulle esim etten saisi syödä lihaa. En suostu alentumaan sosiaalisen paineen anna vaan pistän lisää lihaa lautaselle.

Vierailija
27/29 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko siinä jutussa, että sinä et saa syödä lihaa? Jos ei sanota, lopeta ininä.

Sitähän siinä vihjaillaan ja vihjaillaan myös, että kannattaisi liittyä siihen ilmadtonmuutos -kulttiin.

Samalla kun Kiina rakentaa kymmeniä hiilivoimaloita

Vierailija
28/29 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin että tässä on pohjimmiltaan kyse naisten vallasta. Naiset tykkäävät hyvin paljon kytätä toisten tekemisiä ja vaikuttaa esimerkiksi siihen mitä toinen syö. Miehet suhtautuvat suuripiirteisemmin ja rennommin elämään ja kävelevät omia polkujaan. Naiset voimaantuvat yhdessä, uhriutuvat porukalla ja näkevät epäkohtia aina ja kaikkialla, vaikka kaikki on hyvin.

Vierailija
29/29 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin että tässä on pohjimmiltaan kyse naisten vallasta. Naiset tykkäävät hyvin paljon kytätä toisten tekemisiä ja vaikuttaa esimerkiksi siihen mitä toinen syö. Miehet suhtautuvat suuripiirteisemmin ja rennommin elämään ja kävelevät omia polkujaan. Naiset voimaantuvat yhdessä, uhriutuvat porukalla ja näkevät epäkohtia aina ja kaikkialla, vaikka kaikki on hyvin.

Ei lisättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän