Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tehdä nyt

Vierailija
22.12.2014 |

Olen kirjoitellut yhden miehen kanssa johonka tutustuin netissä.Nyt vaihdon hänen kanssaan sen verran tietoja että sain selville hänen koko nimensä. Kävin luonnollisesti katsomassa mitä saan selville facebookissa. Ei olisi kai kannattanut, mies on ihan muunlainen facebookissa. Päivitykset, tyyli lähinnä, arvelluttavat ja se että mies kertoo työllisyystilanteestaan jotain aivan muuta minulle kuin facebookille. Olen hämmentynyt enkä tiedä mitä tehdä. Mitä te ajattelette? Olen ohuesti pettynyt että mies on valinnut valehtelemisen jo tässä vaiheessa. Oma orastava kiinostukseni loppui kuin seinään tai ainakin haaleni huomattavasti. Kannattaako jatkaa vai vaihtaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannataa jatkaa, tajuat sen varmaan itsekin??

Vierailija
2/3 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi se pyytää 1000e lainaksi ja sä kysyt, että kannattaako lainata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voi olla niin laiskoja käyttämään facebookkia että eivät jaksa päivittää sinne tietojaan. Jotkut eivät edes HALUA laittaa kaikkia tietojaan sinne. Et voi varmuudella luottaa profiiliin facebookissa; tosin et kyllä miehen juttuihinkaan.

Jos pystyt jotain muuta kautta varmistamaan asiat, se olisi parempi tapa kuin tehdä päätöksiä FB-profiilista.