Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin hieronnassa ja hartioihini tuli fritsun näköisiä jälkiä

Vierailija
21.10.2021 |

mistä ihmeestä kun ei tuo hieroja mitenkään kovakourainen ollut, hyvin osasi asiansa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Minulla on tullut useita kertoja. Joillakin on vain niin herkkä iho, että hieronta ja hieronnassa tehdyt painallukset tekevät mustelmia ihoon.

Ei tuossa mitään kummallista ole.

Ja toisekseen, jos tuntuu että hieroja käsittelee lihaksia liian voimakkaasti, siitä voi sanoa hierojalle.

Ja usein ne lihakset ovat myös arkoja ja kipeitä hieronnan jälkeen.

Vierailija
2/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi.

Minulla on tullut useita kertoja. Joillakin on vain niin herkkä iho, että hieronta ja hieronnassa tehdyt painallukset tekevät mustelmia ihoon.

Ei tuossa mitään kummallista ole.

Ja toisekseen, jos tuntuu että hieroja käsittelee lihaksia liian voimakkaasti, siitä voi sanoa hierojalle.

Ja usein ne lihakset ovat myös arkoja ja kipeitä hieronnan jälkeen.

Kiitos vastauksesta. Ja hyvä tietää että ei ole sen kummallisempaa kyseessä! Kuten sanoin, ei ollut liian kovakourainen :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono verenkierto niska/hartia alueella

Vierailija
4/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain kuona aineita kertynyt ja ne lähtee liikkeelle hieronnassa ja sit tulee tuollasia..

Vierailija
5/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta. Mä olin kipeä 3 päivää viime hieronnan jälkeen, kun olin totaalisen jumissa hierontaan mennessä. Sen jälkeen helpotti olo huomattavasti.

Vierailija
6/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaimo rupesi syyttämään kun kävin thai hieronnassa ja nivusissani oli fritsun näköisiä jälkiä ja löysi alushousuistani pitkän tumman hiuksen ( vaimolla vaaleat ). Ei ymmärrä hän, että siellä hierotaan eikö touhuta mitään muuta.

Vierailija
7/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko täydellisen pyöreitä mustelmia? Käyttikö imukuppeja hieronnassa? Teinini käy hierojalla, joka käyttää myös imukuppeja, ja niistä tulee ihan pyöreitä mustelmia. Toki tavallinenkin hieronta voi tehdä mustelmia.

Vierailija
8/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee jälkiä tosi pienestä koska marevan. 

En yleensä edes tiedä, mistä joku mustelma tullut, pienikin kolaus johonkin aiheuttaa mustelman

Vierailija
9/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus hauislihas kipeä. Sit yks päivä nostelin painavia kauppakasseja kun kävin jättiostoksilla prismassa. Illalla kun riisuin paidan niin hauiksessa oli röökiaskin kokoinen häijyn värinen mustelma. Pelästyin tosi paljon. Mulla on aika heikot lihakset kun en paljoa liiku. Ilmeisesti revähti vaikkei mitään rajua tapahtunut, enkä kolhinut itseäni.

Vierailija
10/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä  verenpurkaumia, niitä voi tulla hartioihin, yläselkään ja käsivarsiin, jos vaikka kantaa jotain painavaa laukkua tai kassia.

Vierailija
11/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu teki verenpurkauman penikseen, semmosen rinkulan. Olisiko hieroja käyttänyt aasialaista pikkukortsua vai mikä lie. Onneksi parani niin ettei vaimo huomannut.

Vierailija
12/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tullut vielä vastaan että hieroja yttäisi liikaa voimaa, isompi ongelma on kun kun hieronta onkin lääppimistä eikä hierontaa...

Vierailija
13/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos rasvakudosta reilummin, tulee nuita jälkiä todella helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi