Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!

Vierailija
21.10.2021 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html

”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”

Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!

Kommentit (1210)

Vierailija
1/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viisas presidentti.

Vierailija
2/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko noi panttivankipuheet jo lopettaa? Aivan typerä vertauskuva. Mulla ei ole missään vaiheessa ollut panttivankeja enkä koe itsekään olevani panttivanki.

T. Rokottamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihan oikeasti paniikkikohtauksen kun näin tämän. En jaksa enää tätä vainoamista.

Vierailija
4/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetissä. Tällä lausunnolla jakaa pahasti kansan kahtia, rankasti valheellisilla väittämillä.

Todistit väittämät tällä aloituksella täysin tosiksi, etenkin sen jota omatoimisesti lainasit aloituksessa.

Mutta jatka vaan mylvimistäsi.

Vierailija
5/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa vähän tätä palstaa. Kyllä te koronamyönteiset mylvitte erinomaisuttanne ja pilkkaatte järki-ihmisiä koko ajan. Kunnes kuolette.

Mä en ole pilkannut ketään.

Sinäkin tuossa annoit ymmärtää että rokottamattomat eivät ole järki-ihmisiä.

Kyllä se halveksunta tulee pääosin rokotettujen puolelta.

Juurikin näin.

Todella agresiivista haukkumista ja painostusta olen itsekin kokenut ja nähnyt.

Täälläkin joka päivä monta aloitusta aiheesta.

Eläkää onnellisesti nyt rokotteidenne turvin ja käykää baareissa, matkustelkaa jne...

Itselle nämä eivät ole tärkeitä asioita.

Vierailija
6/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti tuotte esiin, että en ota!

Jatkuvasti riitelette, että pitää päästä sinne minne muutkin.

Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.

Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.

Ette välitä muista ja pauhaatte täyttä humpuukia.

Käyttäydytte kuin tyhmät.

Vaaditte kuitenkin hoitoa.

Ette suostu näkemään kokonaisuutta vaan katsotte pelkkää omaa napaa.

Julistatte rokottamattomuutta kuin jotakin lahkouskontoa.

Vierailija
7/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa yli 12-vuotiaista 84.9% on saanut ensimmäisen rokotteen eli 15.1% on ilman. Kun tiedetään muualta tulleiden ja syrjäytyneiden suuri osuus rokottamattomista, niin kovin vähäinen on tavallisten suomalaisten joukko, joka vielä on ilman ekaa rokotusta.

Vierailija
8/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ottanut rokotuksen mutta lähisukulaisissa on myös rokottamattomia. Onko nyt unohtunut kokonaan, että rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista. Miksi otetaan niin kiihkeästi kantaa toisten puolesta. Jokainen hoitakoot omat asiansa.

Vierailija
9/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oevoe nyt on Niinistökin menetetty.

Vierailija
10/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa yli 12-vuotiaista 84.9% on saanut ensimmäisen rokotteen eli 15.1% on ilman. Kun tiedetään muualta tulleiden ja syrjäytyneiden suuri osuus rokottamattomista, niin kovin vähäinen on tavallisten suomalaisten joukko, joka vielä on ilman ekaa rokotusta.

Ja niistä suomalaista, jotka ovat ilman rokotetta, suurin osa on laitapuolen kulkijoita ja työttömiä.

Vierailija
11/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa vähän tätä palstaa. Kyllä te koronamyönteiset mylvitte erinomaisuttanne ja pilkkaatte järki-ihmisiä koko ajan. Kunnes kuolette.

Ketkä kirjoittavat lampaista ja naamavaipoista?

Vierailija
12/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti väitätte, että lääketieteen tutkimus maailmassa on yhtä höpöä ollut sokratesta saakka.

Jatkuvasti vähättelette vaaraa ja vähät välitätte, vaikka tartutatte niitä ihmisiä, jotka ei voi ottaa rokotetta.

Mä en ole mihinkään noista syyllistynyt.

Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset tekee omat valintansa??

Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!

Vierailija
13/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ongelmalliseksi sen, että yhden rokotteen ottaminen ei riitä passiin. Koko passi on kyseenalainen muutenkin, mutta yksi rokote pitäisi riittää eikä velvoittaa ottamaan useampia. Koska niiden teho ei kestä kovin pitkään, on tuoreen 1 rokotteen ottaja melko samalla viivalla kuin kaksi aikoja sitten ottanutta. Ja vaaditaanko kohta passin vuoksi 3, 5, 10 rokotetta?

Vierailija
14/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin.

Todella agresiivista haukkumista ja painostusta olen itsekin kokenut ja nähnyt.

Täälläkin joka päivä monta aloitusta aiheesta.

Eläkää onnellisesti nyt rokotteidenne turvin ja käykää baareissa, matkustelkaa jne...

Itselle nämä eivät ole tärkeitä asioita.

Entäs toisten sydän- ja syöpäleikkaukset? Eivätkä nekään ole sinulle tärkeitä asioita? Toisten henki ja terveys?

Vierailija
15/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen ongelmalliseksi sen, että yhden rokotteen ottaminen ei riitä passiin. Koko passi on kyseenalainen muutenkin, mutta yksi rokote pitäisi riittää eikä velvoittaa ottamaan useampia. Koska niiden teho ei kestä kovin pitkään, on tuoreen 1 rokotteen ottaja melko samalla viivalla kuin kaksi aikoja sitten ottanutta. Ja vaaditaanko kohta passin vuoksi 3, 5, 10 rokotetta?

Rokotteen teho ei valitettavasti noudata tahtoasi. Moni rokote vaatii useamman pistokerran. Et ehkä muista sitä lapsuudestasi, mutta olet saanut monta tautia vastaan useamman pistoksen.

Vierailija
16/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan rokotteen ottaneet tekee tuota, eivät jätä rauhaan, syyllistämistä, uhkailua, jankutusta, tenttaamista, jopa lapsille.

Mä en kenenkään kanssa ole ottanut koronaa puheeksi, annan jokaisen päättää itse enkä halua aiheuttaa konflikteja, mutta rokotteen ottaneet lähestulkoon ahdistelevat eivätkä enää tiedä muita puheenaiheita!

Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.

Vierailija
17/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se itsemääräämisoikeus on?

Vierailija
18/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa haukutaan Suomen rokottamattomia tyhmiksi ja kouluttamattomiksi! Niinku noilla ei olisi omiakin kansalaisia.

Ruotsi taas korostaa omaa erinomaisuuttaan ja jättää suomalaiset työläismummot hoitamatta tukehtumaan.

Vierailija
19/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo järjestää eliitijuhlat iysenäisyyspäivänä rokotetuille!

Vierailija
20/1210 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valitsee olla ilman rokotetta, niin silloin oikeustajuni mukaan valitsee myös taudin sairastamisen ilman yhteiskunnan kustantamaa hoitoa. Nythän rokottamattomat vievät tehohoitopaikat ja mm.syöpä- ja sydänleikkaukset viivästyvät ja niitä odottavat kuolevat jonoihin.

Mitenkäs he jotka ovat ottaneet rokotteen ja sairastuneet?

Entä he jotka sairastuvat rokotteesta?

Ai niin mutta heitä ei ole olemassa...

Jos nyt lähdetään näin rajaamaan, niin saisit rajata aivan älyttömästi muitakin keitä ei pitäisi yhteiskunnan puolelta tukea mitenkään.

Onko se järkevää yhteiskunnan kannalta: ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi