Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää rokotettujen ja rokottamattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008347999.html
”Koronarokotekriittiset käyvät kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa ja lähettelevät tulikivenkatkuisia viestejä rokotteiden puolestapuhujille.”
Rokotekriittiset on lähinnä puolustautuneet!
Ihan omassa elämässäkin tämä on niin, itse yritämme elellä ihan rauhassa emmekkä piinaa muita mielipiteillämme, tai tenttaa rokotustilannetta, mutta rokotteet ottaneet eivät jätä rauhaan!
Kommentit (1210)
Vierailija kirjoitti:
Luepa vähän tätä palstaa. Kyllä te koronamyönteiset mylvitte erinomaisuttanne ja pilkkaatte järki-ihmisiä koko ajan. Kunnes kuolette.
No sinä vitsin väänsit. Tosin huonon. Vähän jäitä hattuun. Et ole itsekään kuolematon, vaikka sinua hyväksikäyttävät väärää informaatiota levittävät, häikäilemättömät ihmiset ovat saaneet näköjään sinut uskomaan toisin. Kaikki kuolevat. Niin minä vastuuntuntoinen rokotettu kuin sinä rokottamaton, mutta sinä meistä kahdesta suuremmalla todennäköisyydellä koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa vähän tätä palstaa. Kyllä te koronamyönteiset mylvitte erinomaisuttanne ja pilkkaatte järki-ihmisiä koko ajan. Kunnes kuolette.
Mä en ole pilkannut ketään.
Sinäkin tuossa annoit ymmärtää että rokottamattomat eivät ole järki-ihmisiä.
Kyllä se halveksunta tulee pääosin rokotettujen puolelta.Ketkä kirjoittavat lampaista ja naamavaipoista?
Ketkä kirjoittavat siitä, että rokottamattomat ovat hörhöjä, hopeavesihihhuleita, kouluttamattomia, lukutaidottomia, tyhmiä, salaliittoteoreetikkoja, energiakivipuoskareita, vähä-älyisiä, itsekkäitä, narsisteja...? Ketkä kirjoittavat siitä, että rokottamattomat pitäisi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle? Vain siksi koska he eivät tee kuten te haluatte?
T. Puolueeton
Puolueetonpa hyvinkin 😂🤣🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
onko rokotekattavuus todella noin suuri kuin väitetään, vai luodaanko sillä joukkopaine niille jotka vielä empivät. Ihmiset joutuvat luottamaan niihin tietoihin mitä meille annetaan. Välillä faktatkin on kumoutuneet, ja viikonkin sisällä tilanteet muuttuu.. mikä ei luo luottamusta, jos aikaisemmin on kerrottu jonkun asian olevan 100%:sti näin, ja epäilijöitä kutsutaan milloin milläkin nimityksellä. Hetken päästä tieto muuttuukin, ja ei voida myöntää että epäilyksissä olikin perää... monen asian kohdalla on jo tapahtunut näin. Miksi kriittisesti ajattelevista puhutaan koko ajan et kaikki olisi hurupäitä,ja mikrosirut ym. älyttömyydet liitetään kaikkiin heihin.
Näinpä.
En edes tiedä mitään salaliittoteorioita ja mitä lie on nuo mikrosirujutut, mutta ei, ei saa tehdä omaa päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se halveksunta tulee pääosin rokotettujen puolelta.Kun lukee antiwax-salaliittohörhöjen mitä vajaaälyisempiä vuodatuksia ja houreita, niin ei voi välttyä ajatukselta, etteivät ko. henkilöt välttämättä ole ns. järki-ihmisiä. Hyvä jos et itse kuulu tuohon disinformaatiota patologisesti levittävien valehtelijoiden joukkoon, mutta epäilen.
Disinformaatiota? Mites valtamedian disinformaatio? Syyllistämisartikkelit siitä miten tehohoito romahtaa samalla kun haastatellun tehohoitolääkärin sairaanhoitopiirissä on yksi koronapotilas teholla? Päijät-Sotessa siis tämä
Ihmettelin ihan samaa aiemmin.
Oli mielenkiintoista lukea siitä kuinka tehohoito romahtaa ja kun meni Etlarin sivulle niin siellä suoraan luki että tehohoidossa ei ole ketään. Seuraavana päivänä se yksi.
Todellista disinformaatiota.Mitä jos jättäisit pohdinnat Päijät-Hämeen sairaanhoidon tilannekuvasta sellaisille, jotka siitä edes jotakin tietävät ja ymmärtävät?
No mitä varten Päijät-Sote julkaisee noita tilastoja koronapotilaiden määrästä jos niitä ei saa ulkopuoliset nähdä ja tulkita?
Ja et edelleenkään vastannut mitä mieltä olet tästä valtamedia levittämästä disinformaatiosta, kun kiistaton fakta oli, että teholla ei todellakaan ollut ruuhkaa koronapotilaiden takia, vaikka niin annettiin ymmärtää?
Mitä ajatuksia herättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona rokotteen haittavaikutuksena tuntuu olevan ärtyneisyys, kiukkuisuus, pelokkuus rokottamattomia kohtaan. Infotaan Fimeaan tämä.
Rokottamatta jättäminen vaikuttaa toisaalta aiheuttavan harhaisuutta ja kritiikitöntä suhtautumista rapsodiaan, mv-lehteen, salaliittoteorioihin ja viiksi-Ollin skriimiin.
Mitä nämä luettelemasi asiat ovat?
Ihan vaan omaa elämääni yritän elää ilman manipulointia.
Huonosti olet elämässäsi onnistunut. Sinut on täysin manipuloitu valheilla.
Säälittävää, että keskailet, miten elät täysin muista välittämättä.
Salella on vähän pehmennyt iän myötä päässä kun pitäisi rokotettujenkin olla huolissaan flunssasta.
Pitäneekin ruveta ripustelemaan lämmintä maitoa sisältäviä tuttipulloja ympäriinsä, niin rokotevastainen voi siitä aina ohimennen siemaista, jos rupeaa liikaa harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se halveksunta tulee pääosin rokotettujen puolelta.Kun lukee antiwax-salaliittohörhöjen mitä vajaaälyisempiä vuodatuksia ja houreita, niin ei voi välttyä ajatukselta, etteivät ko. henkilöt välttämättä ole ns. järki-ihmisiä. Hyvä jos et itse kuulu tuohon disinformaatiota patologisesti levittävien valehtelijoiden joukkoon, mutta epäilen.
Disinformaatiota? Mites valtamedian disinformaatio? Syyllistämisartikkelit siitä miten tehohoito romahtaa samalla kun haastatellun tehohoitolääkärin sairaanhoitopiirissä on yksi koronapotilas teholla? Päijät-Sotessa siis tämä
Ihmettelin ihan samaa aiemmin.
Oli mielenkiintoista lukea siitä kuinka tehohoito romahtaa ja kun meni Etlarin sivulle niin siellä suoraan luki että tehohoidossa ei ole ketään. Seuraavana päivänä se yksi.
Todellista disinformaatiota.Mitä jos jättäisit pohdinnat Päijät-Hämeen sairaanhoidon tilannekuvasta sellaisille, jotka siitä edes jotakin tietävät ja ymmärtävät?
Mitä jos jättäisit ihmiset rauhaan ja hyväksyisit että et hallitse muita :)
Ihan rauhassa saatte olla ja hopeavettänne siemailla. En silti toki anna teidän ihan rauhassa levittää valheitanne tällä keskustelupalstalla.
No nyt on hyvät argumentit :D
Mä en usko mihinkään hopeavesijuttuihin mutta sä näköjään uskot että voit hallita muita. Kerrotko mitä olen valehdellut??
Odotan mielenkiinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomuus on valheisiin ja vääristyneeseen, itsekkyyteen johtavaan yksilökeskeisyyteen perustuva aggressiivinen uskonto joka saa uskonsoturinsa hyökkäämään yrittäjiä vastaan, häiriköimään koululaisia ja muutenkin käyttäytymään kiihkomielisesti, saarnaamaan paikkansapitämättömästi myrkkypiikeistä, kokeellisuudesta ym.
Jep, Jostakin syystä en ole lukenut uutisia, että tuplarokotetut olisivat alkaneet vainoamaan, kiusaamaan, solvaamaan ja ahdistelemaan yrityksiä ja yrittäjiä jotka eivät vaadi koronapassia. Siis vastaavasti kuin koronapassia vastustavat antiwaxerit ovat tehneet niitä muutamaa yritystä kohtaan, jotka ottivat koronapassin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yli 12-vuotiaista 84.9% on saanut ensimmäisen rokotteen eli 15.1% on ilman. Kun tiedetään muualta tulleiden ja syrjäytyneiden suuri osuus rokottamattomista, niin kovin vähäinen on tavallisten suomalaisten joukko, joka vielä on ilman ekaa rokotusta.
Ja niistä suomalaista, jotka ovat ilman rokotetta, suurin osa on laitapuolen kulkijoita ja työttömiä.
Ihan vaan tiedoksi mutta ihan työssäkäyviä miehiä on rokottamatta näitä itäisen maan kansalaisia ja nuorisoa eivät halua koska pelkää sivuoireita samat kuin tauti. Ihan kaupan kassa rokottamatta. Ja hyllyttää ja kuorma auton kuljettaja. Voit itse kysellä ,oletko ottanut rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää?
Voisitko kertoa ihan itse, mitä ajatuksia se herätti sinussa?
Kaikkein aggressiivisimpia somekeskusteluissa ovat rokotetut.
Hei muut rokottamattomat pidetään bileet joihin ei kutsuta rokotettuja! Mennään vaikka tuonne jäälle, ei fasistinen valtio voi estää meitä kokoontumasta! Media lietsoo vain jäätilanne hysteriaa, ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee!
Vierailija kirjoitti:
Pitäneekin ruveta ripustelemaan lämmintä maitoa sisältäviä tuttipulloja ympäriinsä, niin rokotevastainen voi siitä aina ohimennen siemaista, jos rupeaa liikaa harmittamaan.
Älä turhaan, miksi mä tulisin rokoteintoilijan lähelle? Mehän ollaan teille vaarallisia.
Ei muuten kiinnosta tuollaisten seura joten toivottavasti rokote oli maailmasi tärkein asia.
Ja niille varasteleville rosvoille jotka eivät tiedä mikä on Tulikivi järvi niin you tube videot La Palma . Siinä näkyy oikein hyvin millaista on tulijärvi mihin kuoleman jälkeen joutuu eikä se ole mikään paratiisi . Samalla kun katselee tulta ja tulikiveä Sodoman niin voi katsoa kun tulivuoret toimii myös muissa maissa ja Kreikan maan järistykset earthcake. Shake earth.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia herättää?
Voisitko kertoa ihan itse, mitä ajatuksia se herätti sinussa?
Oikean suuntainen analyysi.
Entä bussi ja taxikuskit? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yli 12-vuotiaista 84.9% on saanut ensimmäisen rokotteen eli 15.1% on ilman. Kun tiedetään muualta tulleiden ja syrjäytyneiden suuri osuus rokottamattomista, niin kovin vähäinen on tavallisten suomalaisten joukko, joka vielä on ilman ekaa rokotusta.
Ja niistä suomalaista, jotka ovat ilman rokotetta, suurin osa on laitapuolen kulkijoita ja työttömiä.
Ihan vaan tiedoksi mutta ihan työssäkäyviä miehiä on rokottamatta näitä itäisen maan kansalaisia ja nuorisoa eivät halua koska pelkää sivuoireita samat kuin tauti. Ihan kaupan kassa rokottamatta. Ja hyllyttää ja kuorma auton kuljettaja. Voit itse kysellä ,oletko ottanut rokotteen.
Vain ääliö kyselee. Se on jokaisen oma asia.
Jos pelkäätte rokottamattomia niin pitäkää ihan itse itsenne panttivankina.
Ihan rauhassa saatte olla ja hopeavettänne siemailla. En silti toki anna teidän ihan rauhassa levittää valheitanne tällä keskustelupalstalla.