Toni Niemisen uusi nainen
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/af2915af-a7ce-4055-904c-0750d5…
Ei tartte katsoa haastattelua kuin viisi sekkaa ja todeta että voi hyvänen aika…
Kommentit (66)
Minkähän näköinen olet itse? Ruma ainakin olet sisältäsi, kun tämmöistä toisesta ihmisestä tänne kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän näköinen tuo akka. Enkä Toniinkaan koskisi pitkällä tikullakaan. Mutta kun katsoo tuota naista niin varmasti jumalan lahja tollanen mies hänelle. :D n38
Vierailija kirjoitti:
Minkähän näköinen olet itse? Ruma ainakin olet sisältäsi, kun tämmöistä toisesta ihmisestä tänne kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän näköinen tuo akka. Enkä Toniinkaan koskisi pitkällä tikullakaan. Mutta kun katsoo tuota naista niin varmasti jumalan lahja tollanen mies hänelle. :D n38
Melkein uskaltaisin väittää itseäni kauniimmaksi. Hirveät hiuksetkin hänellä. Mutta makunsa kullakin, jotkut kai tykkää tuollaisistakin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kommentistasi päätellen et itsekään ole mikään jumalan lahja tälle maailmalle. Kannattaisi vähän miettiä omia motiivejaan ennen kuin räksyttää mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein uskaltaisin väittää itseäni kauniimmaksi. Hirveät hiuksetkin hänellä. Mutta makunsa kullakin, jotkut kai tykkää tuollaisistakin naisista.
Sisäiseen kauneuteen kannattaisi panostaa myös. Ulkokuori meinaan rapistuu ajan mittaan itse kultakin, ja silloin jäljellä ei sitten muuta olekaan :)
Hyi miten ilkeitä jotkut kommentit! Seurustelen julkisuuden henkilön kanssa ja tämän takia en ole halunnut kumppanini tuovan minua julkisuuteen, kun joutuisi muiden ruodittavaksi ulkonäöstä lähtien......... Toni ja Janet ovat huippu tyyppejä!
Tonilla on oltava iso penis ja hyvät puhe- ja seksitaidot, mikään muu ei selitä tuota hänen suosiotaan naisten keskuudessa. Tosin yh mammoja taitavat kaikki olleet niin niille nyt kelpaa tuollainenkin. En kylllä ottaisi.