Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marokkolainen mies

Vierailija
22.12.2014 |

Olin marokossa vähän aikaa sitten, ja tapasin agadirissä hotellityöntekijänä olevan 22-vuotiaan miehenalun.

Mies tuli itse juttelemaan, ja puhuimmekin pitkään kaikesta maan ja taivaan välillä. Huumoria oli ilmassa paljon, ja jonkun verran flirttiäkin. Hän oli selkeästi todella ylpeä kotimaastaan, ja tiesi pari asiaa Suomesta. Hän kehui useaankin otteeseen kirkkaansinisiä silmiäni, ja kehui minua mukavaksi.

Mutta jo kahden tunnin jälkeen hän kertoi, että rakastaa minua, ja alkoi kutsua minua tytökseen. Minä olin tietenkin vähän hämmentynyt ja yritin paeta tilanteesta huumorin avuin. Kerroin että yksi matkaseurueestani hieroo tuttavuutta kanssani, ja hän sanoi, että ei pidä siitä, koska haluaisi minun olevan vain hänen.

Jonkin verran hän oli mustasukkaisen oloinen, mutta silti koko ajan hauska ja kohtelias. Ehdimme vaihtaa paljon ajatuksia loman päätteeksi, ja nyt hän tekstailee usein, koska haluaisi minut marokkoon asumaan kanssaan.

Minäkin olen todella ihastunut, niin häneen kuin Marokkoonkin. kertaakaan en nähnyt hänen flirttailevan tai edes katsovan muita tosi sieviä turistityttöjä. kuitenkin epäilyttää. monta juttua olen jo lukenut missä uskotellaan, että marokkolaiset miehet pitää eurooppalaisista naisista sen takia, että haluaisi heidän avullaan päästä pois marokosta. mies jonka kanssa juttelin ei koskaan vihjaissutkaan tällaista, puhuttiin koko ajan siihen tyyliin, että mitä jos minä muuttaisin sinne.

Mitähän minun kannattaisi tehdä? Voiko toi mies olla tosissaan? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä tosissas tän aloituksen kans

Vierailija
2/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän tiedä itsekin, mitä tehdä. Tai siis jättää tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se hämmentävää ja imartelevaakin, kun toinen on niin erilainen kuin suomalaiset pojat, mutta ei kai tuollaista voi ottaa tosissaan? Tai siis: älä ota. Moneskohan olet, jolle hän puhuu noin? Ehkä on niin varaton ja surkea tilanne, ettei mitään mahisksia ole oman maan vaimoon. Sitten yrittelee näitä turistityttöjä.

Vierailija
4/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas? Unohda hyvä tyttö koko juttu.

Olen itse naimisissa marokkolaisen kanssa, mutta en silti suosittele minkään hotellipojan perään haikailemaan.

Vierailija
5/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun se sulle kertois sen että käyttää sua päästäkseen veke kotimaastaan. Valoja päälle tyllerö! 

Vierailija
6/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh

Vierailija
7/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 15v?

Mies

Vierailija
8/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:05"]

On kai se hämmentävää ja imartelevaakin, kun toinen on niin erilainen kuin suomalaiset pojat, mutta ei kai tuollaista voi ottaa tosissaan? Tai siis: älä ota. Moneskohan olet, jolle hän puhuu noin? Ehkä on niin varaton ja surkea tilanne, ettei mitään mahisksia ole oman maan vaimoon. Sitten yrittelee näitä turistityttöjä.

[/quote]Juuri noin! Älä mene halpaan.

Vierailija
9/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On gotta että marokkolaiset tykkäävät vaaleista tai sinisilmäisistä Koska se on eksoottista marokossa.
Se että mies tietää asioita suomesta
Ei välttämättä ole hyvä merkki marokossa asuvalta
Voi olla ettet ollut ensimmäinen suomalainen.
Ihan samalla tavalla kuin suomalais miestenkin kanssa mies joka sanoo heti sitä ja tätä ei yleensä ole tosissaan.
Marokossa aika monet haaveilevat eurooppaan pääsystä .
On olemassa markkolaisia miehistä jotka ovat tosissaan ja miehiä jotka eivät ole tosissaan .
Tullut törmättyä juuri kuvailemaasi mies tyyppiin useamman kerran eikä siitä tullut mitään vakavaa.
Törmäsin kerran kuvailemaasi ujompaan mieheen joka osoittavat kiinnostusta kohtaani.mies vei minua elokuviin ..vaikutti hermostuneelta aluksi koska sitä jännitti (merkki tosissaan olevasta miehestä marokossa)..kahville Jne harrastajia seksiä vastat yli kuukauden tapailtuamme ja suhde eteni hitaasti 6 vuoden avioliitoksi jätin miehen koska ei ollut valmis hankkimaan lapsia. Hän pelkäsi tehdä lapsia koska edellisen lapsensa äiti oli jättänyt hänet. Todella reilu ja kiltti mies . mielestäni miehestä näkee onko vakavissaan.
Jos lepertelee ja hymyilee sinulle kokoajan niin mistä sen tietää.

Vierailija
10/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kollega Marokkolainen, hän oli tullut Suomeen kylään, oli yrittänyt kovasti tutustua baareissa naisten kanssa ja oli päässyt naimisiin suomalaisen naisen kanssa. Sitten oli kutsunut serkut tänne ja sama juttu, hekin pääsivät naimisiin. Se on monille heistä tyyppillistä, älä mene halpaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan