Onko järkeä maksaa 1200 euroa ja mennä poistattamaan emännänkyttyrä?
Olen hoikka mutta tuo läskipatti ei lähde millään. Ei hieronnalla, liikunnalla ei millään. Kyhmy on iso ja näytän NotreDamen kellonsoittajalta :( Varasin ajan niskan rasvaimuun, mutta nyt mietin olenko vain pinnallinen ääliö kun maksan tuollaisen summan toimenpiteestä.
Kommentit (49)
Oletko käynyt fysioterapeutilla ? Se kyttyrä tulee mm. puhelimen tuijottamisesta, huonosta ryhdistä yms. kun niska joutuu kannattelemaan huonossa asennossa olevaa painavaa päätä. Mikään rasvaimu ei auta, jos et korjaa ryhtiäsi.
Itse tiedät mikä on itsellesi tärkeää, joten luota siihen. Eihän oikeastaan ole kyse rahasta jos asia on tärkeä!
Et ole pinnallinen, haluat voida hyvin ja olla tyytyväinen itseesi.
Lisäksi istutko tietokoneella, tv:n ääressä jne. kumarassa?
Vierailija kirjoitti:
Varasin itselleni juuri leuan rasvaimun. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Mitä maksaa?
Mulla sama, jättimäinen kyhmy ja ei lähde laihdutuksella.
Mutta, nyt olen saanut vähän pienenemään. Keinot on kieltämättä erikoiset mutta ei kalliit. Ylutubesta ”neck hump subliminal” äänite jota kuuntelen joka ilta kerran. Hierontaa sellaisella piikkisellä hierontapalloll, ja venyttelyliikkeitä.
Ruma se on vieläkin mutta ei niin valtava enää.
Ps. Ei kannata välttämättä leikkauttaa sillä se voi tulla uudestaan. Liittyy hormonitoimintaan tai lääkkeisiin, esim mulla se liittyy astmalääkitykseen ja tulisi tod näk pian takaisin.
Siis miten rasvaimu poistaa rakenteellisen vian?
Hyvä kysymys. Itse olen hyvin pienirintainen ja menossa rasvansiirtoon, eikä tässä ole kyse pinnallisuudesta. Jos joku niin ajattelee, se on sen ongelma.
Halpahan tuo on jos tuolla rahalla tosiaan pääsee siitä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksaa?
Leuka +hamsteriposkien alaosat 2600e Helsingissä.
Käyttäisin tuon rahan johonkin muuhun ja pitäisin kyttyräni.
Onko edes takeita että pysyy poissa?
Ensin fysioterapeutille ja sitten tarvittaessa rasvaimuun. Johtuu ryhdistä ja liikerajoitteista, joten todennäköisesti kerää rasvat takaisin, jos ei muutosta tässä. Hirveen jumpan kyllä saa tehdä että tuo oikenee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt fysioterapeutilla ? Se kyttyrä tulee mm. puhelimen tuijottamisesta, huonosta ryhdistä yms. kun niska joutuu kannattelemaan huonossa asennossa olevaa painavaa päätä. Mikään rasvaimu ei auta, jos et korjaa ryhtiäsi.
Voi tulla ihan itsestäänkin, eihän ennenkään ollut puhelimia joita tuijotettiin. Ryhti vaikuttaa tietenkin, mutta rasvaimu kyllä auttaa.
Menisin suoraan imuun, ap ja sivuuttaisin kaikenlaiset fysioterapeutit. Homma hoidettu.
Tuo vaatii kovaa lihastreeniä oikein toteutettuna. Salille ja personal trainer tulee halvemmaksi! Lisäksi laihdut samalla.
Rasvaimut voi olla vaarallisia. Niihin voi kuolla. Ei ole mikään helppo pikaratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten rasvaimu poistaa rakenteellisen vian?
Ylimääräinen - rasva - imaistaan - pois
Rasvaimun jälkeen rasva ei tule enää samaan kohtaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla ihan itsestäänkin, eihän ennenkään ollut puhelimia joita tuijotettiin. Ryhti vaikuttaa tietenkin, mutta rasvaimu kyllä auttaa.
Ennen neulottiin ja muuta kyyhötystä. Altistaa kyttyrälle jos taipumusta.