Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä maksaa 1200 euroa ja mennä poistattamaan emännänkyttyrä?

Vierailija
20.10.2021 |

Olen hoikka mutta tuo läskipatti ei lähde millään. Ei hieronnalla, liikunnalla ei millään. Kyhmy on iso ja näytän NotreDamen kellonsoittajalta :( Varasin ajan niskan rasvaimuun, mutta nyt mietin olenko vain pinnallinen ääliö kun maksan tuollaisen summan toimenpiteestä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menee ihmisillä sekaisin kännykkäryhti ja niskaan joillain ihmisillä kasvava rasvamuodostuma. Ekaan auttaa ainoastaan jumppa, tokaan ainoastaan rasvan poistaminen.

Vierailija
42/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi tuo rasvapatti, laihdutin 10 kg, aloin vetää leukoja ja nyrkkeilemään. Vuodessa hävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu poistaa rasvasolut kokonaan, eli niihin samoihin rasvasoluihin ei voi tulla uutta rasvaa. Hinta on kyllä halpa. Turvallisuus lähinnä huolestuttaa.

Itse haikailen yläluomien korjausta. Kahden ja puolen vuoden kuluttua voisi onnistua.

Jos uskallat, niin mene ihmeessä. Taatusti et kadu.

Vierailija
44/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, jättimäinen kyhmy ja ei lähde laihdutuksella.

Mutta, nyt olen saanut vähän pienenemään. Keinot on kieltämättä erikoiset mutta ei kalliit. Ylutubesta ”neck hump subliminal” äänite jota kuuntelen joka ilta kerran. Hierontaa sellaisella piikkisellä hierontapalloll, ja venyttelyliikkeitä.

Ruma se on vieläkin mutta ei niin valtava enää.

Ps. Ei kannata välttämättä leikkauttaa sillä se voi tulla uudestaan. Liittyy hormonitoimintaan tai lääkkeisiin, esim mulla se liittyy astmalääkitykseen ja tulisi tod näk pian takaisin.[/

Liittyy astmalääkitykseen?!? Miten ja mihin lääkkeeseen?

T. Myös emännänkyttyrästä ja atmasta kärsivä

Vierailija
45/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, jättimäinen kyhmy ja ei lähde laihdutuksella.

Mutta, nyt olen saanut vähän pienenemään. Keinot on kieltämättä erikoiset mutta ei kalliit. Ylutubesta ”neck hump subliminal” äänite jota kuuntelen joka ilta kerran. Hierontaa sellaisella piikkisellä hierontapalloll, ja venyttelyliikkeitä.

Ruma se on vieläkin mutta ei niin valtava enää.

Ps. Ei kannata välttämättä leikkauttaa sillä se voi tulla uudestaan. Liittyy hormonitoimintaan tai lääkkeisiin, esim mulla se liittyy astmalääkitykseen ja tulisi tod näk pian takaisin.

Astmalääkitykseen?? Mitä ihmettä höpötät? Voisitko selittää mikä lääkitys ja mikä siinä aiheuttaa tuon kyttyrän? Odotan suurella mielenkiinnolla :)

Vierailija
46/49 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on alkanut tulemaan se 50+. Käyn säännöllisesti fyssarilla ja hän sanoi, että se on vaikeampi rasti. Johtuu siitä, että iän myötä rasva alkaa kerääntymään eri paikkoihin.

Minulla on suora ryhti.

Vierailija
47/49 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena huono ryhti ja kyttyrä, vaikka olinkin hoikka, koska liikkumattomuus ja geenit. Rankalla voimaharjoittelulla sain pois ja poissa pysyi kunnes tulin raskaaksi, liikunta väheni ja paino nousi. Hirveä homma on ollut pois saada sen jälkeen!! Kauhulla odotan palaako taas 50+ iässä menopaussin myötä. Ei uskalla lopettaa kovaa treeniä näillä geeneillä...

Vierailija
48/49 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuun vain!

Vierailija
49/49 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena huono ryhti ja kyttyrä, vaikka olinkin hoikka, koska liikkumattomuus ja geenit. Rankalla voimaharjoittelulla sain pois ja poissa pysyi kunnes tulin raskaaksi, liikunta väheni ja paino nousi. Hirveä homma on ollut pois saada sen jälkeen!! Kauhulla odotan palaako taas 50+ iässä menopaussin myötä. Ei uskalla lopettaa kovaa treeniä näillä geeneillä...

Minkälaisella teeenillä olet saanut sen pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän