Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä maksaa 1200 euroa ja mennä poistattamaan emännänkyttyrä?

Vierailija
20.10.2021 |

Olen hoikka mutta tuo läskipatti ei lähde millään. Ei hieronnalla, liikunnalla ei millään. Kyhmy on iso ja näytän NotreDamen kellonsoittajalta :( Varasin ajan niskan rasvaimuun, mutta nyt mietin olenko vain pinnallinen ääliö kun maksan tuollaisen summan toimenpiteestä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee se joku kertomaan kuinka jos sulla vaan on säihkyvät silmät ja helakka nauru niin kukaan ei huomaa sitä kyttyrää, et edes sinä itse.

Vierailija
22/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilates ja jooga on halvemmat keinot. Hitaammat toki mutta hyötyä muutenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten rasvaimu poistaa rakenteellisen vian?

Ylimääräinen - rasva - imaistaan - pois

Siitä saattaa lähteä se rasva, mutta ryhti on edelleen huono eikä näytä sen paremmalta.

Vierailija
24/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimut voi olla vaarallisia. Niihin voi kuolla. Ei ole mikään helppo pikaratkaisu. 

Niin. Se yksi suomalainen naisjulkkis kuoli joskus sata vuotta sitten rasvaimuun. Todennäköisyys kuolla rasvaimussa on tehtyihin toimenpiteisiin suhteutettuna ehkä jotain 1 per miljardi.

Oliko sulla muuta, millä halusit meitä infota?

Vierailija
25/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee hamsteripussit ja leuanalusen imuttamaan, kannattaa ehdottomasti ottaa löysä iho samalla pois. Ilman ylimääräisen ihon leikkaamista iho jää pussittamaan ja on ryppyinen. Kävin nimittäin tuossa toimenpiteessä. Maksoi yht 2900 euroa.

Vierailija
26/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa on fyssarin videot joiden ohjeilla jumppaamalla lähtee.

Vierailija
27/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryhdin korjannut, mutta eipä se auta. Ap

Vierailija
28/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimut voi olla vaarallisia. Niihin voi kuolla. Ei ole mikään helppo pikaratkaisu. 

Hihi, tilastollisesti todella turvallinen toimenpide jota suorastaan suosittelen niille alueille joille ei vaan mikään muu tehoa, oon todella onnellinen että poistin raskaudesta jääneen löysän vatsasta ja samalla innostuin vetäseen kyljet. Ei tule läski takas kun rasvasolut imetään pois. Muuten kroppa sopusuhtainen mutta niihin kertyi. Todella iso vaikutus mun kroppaan.

Se on vaikuttanut mun fiilikseen niin paljon ettei ole pinnallista vaan kyse nimenomaan isosta asiasta.

Suomessa kulttuuri että kauneus olis pinnallista, en allekirjoita tätä ollenkaan, ollut aina merkittävää ihmiskunnassa. Kaikkia ei tarvii kiinnostaa mutta me keitä kiinnostaa emme ole suinkaan pinnallisia.

Vierailija
29/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo päättänyt mennä rasvaimuun alapeukkujen ja kommenttejesi perusteella, etkä viitsi tehdä itse mitään töitä asian eteen. Miksi siis edes teit avauksen, kun olet jo asian päättänyt?

Vierailija
30/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ryhdin korjannut, mutta eipä se auta. Ap

Sitten kyllä menisin, ei tuo paha hinta ole!

Vierailija
31/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo päättänyt mennä rasvaimuun alapeukkujen ja kommenttejesi perusteella, etkä viitsi tehdä itse mitään töitä asian eteen. Miksi siis edes teit avauksen, kun olet jo asian päättänyt?

Mitä selität ihminen?

Vierailija
32/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varasin itselleni juuri leuan rasvaimun. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Mitä maksaa?

Leuka +hamsteriposkien alaosat 2600e Helsingissä.

Mikä firma?

Vierailija
33/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee hamsteripussit ja leuanalusen imuttamaan, kannattaa ehdottomasti ottaa löysä iho samalla pois. Ilman ylimääräisen ihon leikkaamista iho jää pussittamaan ja on ryppyinen. Kävin nimittäin tuossa toimenpiteessä. Maksoi yht 2900 euroa.

Joo samaa mieltä että pitää kohottaa samalla. Missä kävit?

Vierailija
34/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan laihduta? Laihduttamalla se rasva lähtee.

Vierailija
35/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan laihduta? Laihduttamalla se rasva lähtee.

Ei tuo hirvitys lähde... Googleta.

Vierailija
36/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa mieltä että pitää kohottaa samalla. Missä kävit?

Kävin Turussa Mansurowin klinikalla. Hyvää ja tarkkaa jälkeä kohtuuhinnoilla sekä ystävällinen palvelu. Suosittelen.

Vierailija
37/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin! Miksi elää ruman kyhmyn kanssa, jos voi valita toisinkin?

Reilu tonni ei ole paljoa noin näkyvästä jutusta. 

Vierailija
38/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyttyrä on kyllä ikävän näköinen ja vanhentaa. Eihän tuo ole hinta eikä mikään. Menisin ilman muuta hoitamaan sen pois.

Vierailija
39/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se yksi suomalainen naisjulkkis kuoli joskus sata vuotta sitten rasvaimuun. Todennäköisyys kuolla rasvaimussa on tehtyihin toimenpiteisiin suhteutettuna ehkä jotain 1 per miljardi.

Oliko sulla muuta, millä halusit meitä infota?

Kuka julkkis?

Vierailija
40/49 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someniska se on. Ennen oli emännänkyttyrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän