Onko järkeä maksaa 1200 euroa ja mennä poistattamaan emännänkyttyrä?
Olen hoikka mutta tuo läskipatti ei lähde millään. Ei hieronnalla, liikunnalla ei millään. Kyhmy on iso ja näytän NotreDamen kellonsoittajalta :( Varasin ajan niskan rasvaimuun, mutta nyt mietin olenko vain pinnallinen ääliö kun maksan tuollaisen summan toimenpiteestä.
Kommentit (49)
Pilates ja jooga on halvemmat keinot. Hitaammat toki mutta hyötyä muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten rasvaimu poistaa rakenteellisen vian?
Ylimääräinen - rasva - imaistaan - pois
Siitä saattaa lähteä se rasva, mutta ryhti on edelleen huono eikä näytä sen paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimut voi olla vaarallisia. Niihin voi kuolla. Ei ole mikään helppo pikaratkaisu.
Niin. Se yksi suomalainen naisjulkkis kuoli joskus sata vuotta sitten rasvaimuun. Todennäköisyys kuolla rasvaimussa on tehtyihin toimenpiteisiin suhteutettuna ehkä jotain 1 per miljardi.
Oliko sulla muuta, millä halusit meitä infota?
Jos menee hamsteripussit ja leuanalusen imuttamaan, kannattaa ehdottomasti ottaa löysä iho samalla pois. Ilman ylimääräisen ihon leikkaamista iho jää pussittamaan ja on ryppyinen. Kävin nimittäin tuossa toimenpiteessä. Maksoi yht 2900 euroa.
YouTubessa on fyssarin videot joiden ohjeilla jumppaamalla lähtee.
Olen ryhdin korjannut, mutta eipä se auta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rasvaimut voi olla vaarallisia. Niihin voi kuolla. Ei ole mikään helppo pikaratkaisu.
Hihi, tilastollisesti todella turvallinen toimenpide jota suorastaan suosittelen niille alueille joille ei vaan mikään muu tehoa, oon todella onnellinen että poistin raskaudesta jääneen löysän vatsasta ja samalla innostuin vetäseen kyljet. Ei tule läski takas kun rasvasolut imetään pois. Muuten kroppa sopusuhtainen mutta niihin kertyi. Todella iso vaikutus mun kroppaan.
Se on vaikuttanut mun fiilikseen niin paljon ettei ole pinnallista vaan kyse nimenomaan isosta asiasta.
Suomessa kulttuuri että kauneus olis pinnallista, en allekirjoita tätä ollenkaan, ollut aina merkittävää ihmiskunnassa. Kaikkia ei tarvii kiinnostaa mutta me keitä kiinnostaa emme ole suinkaan pinnallisia.
Olet jo päättänyt mennä rasvaimuun alapeukkujen ja kommenttejesi perusteella, etkä viitsi tehdä itse mitään töitä asian eteen. Miksi siis edes teit avauksen, kun olet jo asian päättänyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen ryhdin korjannut, mutta eipä se auta. Ap
Sitten kyllä menisin, ei tuo paha hinta ole!
Vierailija kirjoitti:
Olet jo päättänyt mennä rasvaimuun alapeukkujen ja kommenttejesi perusteella, etkä viitsi tehdä itse mitään töitä asian eteen. Miksi siis edes teit avauksen, kun olet jo asian päättänyt?
Mitä selität ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasin itselleni juuri leuan rasvaimun. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Mitä maksaa?
Leuka +hamsteriposkien alaosat 2600e Helsingissä.
Mikä firma?
Vierailija kirjoitti:
Jos menee hamsteripussit ja leuanalusen imuttamaan, kannattaa ehdottomasti ottaa löysä iho samalla pois. Ilman ylimääräisen ihon leikkaamista iho jää pussittamaan ja on ryppyinen. Kävin nimittäin tuossa toimenpiteessä. Maksoi yht 2900 euroa.
Joo samaa mieltä että pitää kohottaa samalla. Missä kävit?
Mikset vaan laihduta? Laihduttamalla se rasva lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan laihduta? Laihduttamalla se rasva lähtee.
Ei tuo hirvitys lähde... Googleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa mieltä että pitää kohottaa samalla. Missä kävit?
Kävin Turussa Mansurowin klinikalla. Hyvää ja tarkkaa jälkeä kohtuuhinnoilla sekä ystävällinen palvelu. Suosittelen.
Tottakai menisin! Miksi elää ruman kyhmyn kanssa, jos voi valita toisinkin?
Reilu tonni ei ole paljoa noin näkyvästä jutusta.
Tuo kyttyrä on kyllä ikävän näköinen ja vanhentaa. Eihän tuo ole hinta eikä mikään. Menisin ilman muuta hoitamaan sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se yksi suomalainen naisjulkkis kuoli joskus sata vuotta sitten rasvaimuun. Todennäköisyys kuolla rasvaimussa on tehtyihin toimenpiteisiin suhteutettuna ehkä jotain 1 per miljardi.
Oliko sulla muuta, millä halusit meitä infota?
Kuka julkkis?
Someniska se on. Ennen oli emännänkyttyrä.
Kohta tulee se joku kertomaan kuinka jos sulla vaan on säihkyvät silmät ja helakka nauru niin kukaan ei huomaa sitä kyttyrää, et edes sinä itse.