Montako kertaa viikossa on normaalia käydä vanhemmillaan?
Meillä ei oo yhteistä vapaa-aikaa viikossa paljon puolison kanssa, ja kaikki se mitä olis tuntuu kuluvan puolison jatkuvaan vanhemmillaan käymiseen. Viikossa käy 3-4 päivänä ja kerrallaan useemman tunnin, joskus vaan kahvittelemassa. Mua syytetään sen perheen rikkojaks jos erehdyn sanoon että mun mielestä ei tarvis nähdä niin usein et saatais yhteistäkin aikaa. Onko normaalia?
Kommentit (86)
Miksi vanhempien luona käynti hiertää, vai käykö mies toisen naisen luona tai jossain muualla. Hanki oma elämä, tuhoat lopunkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn 2-4krt viikossa, pidän heidän seurastaan ja puuhaillaan paljon yhdessä (erinäisiä projekteja, shoppailua, syömässä käymistä, sienestämistä jne, olen ollut heidän kanssaan ihan mökilläkin tänä kesänä useamman päivän), olen kuitenkin ihan itsenäinen aikuinen ihminen, näen kavereitakin saman verran niin miksen vanhempiani? Ja niinkuin sanottu, mielummin nyt viettää aikaa kun sitä ei ole loputtomasti.
On kyllä hassu ajatus että vanhemmat ovat vain vanhemmat, passaavat ja tekevät kaiken, itselle ovat iso osa tukiverkostoa mutta samalla myös hyviä ystäviä.
Tahdon samanlaisen elämän lapsieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammanpoika. Suhteellekin pitäsi osata antaa sitä yhteistä vapaa-aikaa, se on tärkeää. Jos mies pitäisi nämä asiat jossain balanssissa, niin olisi varmasti ok, vaikka kävisi silti vielä usein vanhemmillaankin. (Ei olisi esim. aina useaa tuntia kerrallaan ja joku päivä voi jättää väliinkin ja viettää aikaa puolison kanssa.) Voihan sitä vähän myös katsoa niin, että käy siellä vanhemmillaan enemmän silloin, kun puolisollakin on jotain muuta, niin ei ole pois yhteisestä ajasta.
Ehkä nainen ei anna suhteeseen sitä mitä mies tarvitsee, olen tämänkin kuullut. Nykynainen voi olla aika itsekäs ja ylimielinen.
Jos mies saa äiteeltään kaiken tarvitsemansa, hän on jumissa oidipaalivaiheessa (varhainen teini-ikä) eikä kykene tasaveroiseen ihmissuhteeseen jota aikuiselta edellytetään. Hän on miesvauva!
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhempien luona käynti hiertää, vai käykö mies toisen naisen luona tai jossain muualla. Hanki oma elämä, tuhoat lopunkin suhteen.
Minkä suhteen?
Ap, älä alenna itseäsi. Ota ero. Mies runkatkoon äidillään jatkossa kun ei kykene olemaan aikuinen sinun kanssasi. Voimia. Miesten henkinen kypsymättömyys on suurin syy ihmisten parisuhteettomuuksiin.
Ei aikuinen nainen mitään mieslapsella tee, hyi ällötys.
Suurin ongelma tässä on mielestäsi miehesi suhtautuminen sinua kohtaan. Perheenrikkoja? huh huh. Jos hän suhtautuu pyyntöihisi noin aggressiivisesti niin hän tietää itsekin, ettei ole ok käyttää kaikkea vapaa-aikaa vanhempiensa luona.
Olin aikaisemmin miehen kanssa, joka soitteli äitinsä kanssa monta kertaa päivässä joka päivä. Kyllä se hiersi suhdetta. Jos olisivat asuneet lähempänä, olisivat varmasti tavanneet joka päivä. Ei ole normaalia. Hän ei ollut irtautunut äidistään yhtään ja äiti piti pojastaan kaksin käsin kiinni. Se oli jotenkin sairasta. Erohan siitä onneksi tuli. Nyt jälkeenpäin ajateltuna en ikinä ollut miehelle tasaveroisen kumppanin asemassa hänen äitinsä takia.
Itse käyn 2-4krt viikossa, pidän heidän seurastaan ja puuhaillaan paljon yhdessä (erinäisiä projekteja, shoppailua, syömässä käymistä, sienestämistä jne, olen ollut heidän kanssaan ihan mökilläkin tänä kesänä useamman päivän), olen kuitenkin ihan itsenäinen aikuinen ihminen, näen kavereitakin saman verran niin miksen vanhempiani? Ja niinkuin sanottu, mielummin nyt viettää aikaa kun sitä ei ole loputtomasti.
On kyllä hassu ajatus että vanhemmat ovat vain vanhemmat, passaavat ja tekevät kaiken, itselle ovat iso osa tukiverkostoa mutta samalla myös hyviä ystäviä.