Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kertaa viikossa on normaalia käydä vanhemmillaan?

Vierailija
20.10.2021 |

Meillä ei oo yhteistä vapaa-aikaa viikossa paljon puolison kanssa, ja kaikki se mitä olis tuntuu kuluvan puolison jatkuvaan vanhemmillaan käymiseen. Viikossa käy 3-4 päivänä ja kerrallaan useemman tunnin, joskus vaan kahvittelemassa. Mua syytetään sen perheen rikkojaks jos erehdyn sanoon että mun mielestä ei tarvis nähdä niin usein et saatais yhteistäkin aikaa. Onko normaalia?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Kerran kuussa ehkä ok.

Vierailija
2/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekö kaataa maailman jos mies käy vaikka 3 päivänä viikossa parin tunnin ajan katsomassa rakkaita vanhuksiaan, joita ei joku päivä enää ole. Sinulle ei riitä ne loput 4 päivää jossa jokaisessa 24 tuntia? Ilmeisesti Suomessa pitäisi vanhempansa unohtaa täysin kun 18 vuotta pamahtaa mittariin, niin monesti tätä samaa marinaa lukenut ja kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. kerran viikossa vielä ok. Riippuu myös vähän miten pitkällä asuu.

Vierailija
4/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta, ap. Mun naapurissa käy heidän tytär ja raahaa kahta pientä lasta ja koiraa liki päivittäin tuntikausiksi. Itse istuu ruokailemassa, kun vanhemmat työntelevät rattaissa ja vaunuissa lapsia pitkin pihaa, koirakin siinä ohessa pitää heidän ulkoiluttaa. Naisella on kumppani ja asuvat yhdessä. Ei ymmärrä.

Mutta jospa se mies onkin vaan ikionnellinen, kun ei ole kakarat hillumassa kotona. Täällä se vanhempi mukula  nimittäin juoksee tuntikausia, jumalaton töminä ja kaikuu koko rivari. Helvetillinen meno.

Vierailija
5/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn 3 päivänä viikossa vanhemmillani, toki se voi haitata jotakuta ellen sinkkumies olisi.

Vierailija
6/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanhan ruo on sopimus kysymys. Jos mies viettää mieluummin aikaa vanhempiensa kuin sinun kanssasi niin siitä voi päätellä prioriteetit.

Vierailija
7/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei ole kasvanut/ päästetty aikuiseksi.

Vierailija
8/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kaikille osapuolille on ok, liikaa ei ole päivittäisetkään vierailut. Mutta minä en kyllä halua miestä, joka ei kuuntelisi minun toiveita siitä, että joskus haluaisin tehdä muutakin, kuin istua anoppilassa kahvilla, saati että minua syytettäisiin joksikin perheen rikkojaksi, jos puhuisin omista tarpeista ja haluistakin.

Vierailija
9/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta normaalilta, ap. Mun naapurissa käy heidän tytär ja raahaa kahta pientä lasta ja koiraa liki päivittäin tuntikausiksi. Itse istuu ruokailemassa, kun vanhemmat työntelevät rattaissa ja vaunuissa lapsia pitkin pihaa, koirakin siinä ohessa pitää heidän ulkoiluttaa. Naisella on kumppani ja asuvat yhdessä. Ei ymmärrä.

Mutta jospa se mies onkin vaan ikionnellinen, kun ei ole kakarat hillumassa kotona. Täällä se vanhempi mukula  nimittäin juoksee tuntikausia, jumalaton töminä ja kaikuu koko rivari. Helvetillinen meno.

Eli tässäkin nyt taitaa enemmän haitata sen käyntimäärän sijaan se, että käyttää vanhempiaan hyväksi ja käy passattavana?

Vierailija
10/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos aloittaja olisi kysynyt onko ok, että mies käy kolme kertaa viikossakin kuntosalilla ja saattaa viipyä siellä pari tuntiakin kerrallaan, olisiko se ok ?

Vierailija
11/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ihminen? Ei tietysti oikeasti aikuiselle ole normaalia. Minä käyn muutaman kerran vuodessa. Emme tosin asu lähekkäin.

Vierailija
12/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tässäkin nyt taitaa enemmän haitata sen käyntimäärän sijaan se, että käyttää vanhempiaan hyväksi ja käy passattavana?

Kerroin vain taustoja. Outoa siis on viettää noin pitkiä aikoja vanhempiensa kanssa. Vauva tuotiin jo muutaman viikon ikäisenä yöhoitoon. Ja kyllä, hyväksikäyttöä tuo mielestäni on, kun molemmat vanhemmat rientävät vuoronperään milloin mihinkin, koiraa kakattamaan tai itkevää vauvaa ulkoiluttamaan, sillä aikaa toinen juoksee pitkin seiniä kuin synnin sumussa. Tytteli ryystää kaffetta keittiössä.

Isi lähtee autolla kiireen vilkkaa kauppaan, kun näyttää joskus tulevan tyttis yllättäen.

Kyllä nyt yöhoidonkin kerran kk ymmärtäis, mutta kun on paria pv luk.ottamatta joka viikko ja viikonloputkin, ainakin nuo lapset. Tyttis äitiyslomalla.

Vierailija
13/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos aloittaja olisi kysynyt onko ok, että mies käy kolme kertaa viikossakin kuntosalilla ja saattaa viipyä siellä pari tuntiakin kerrallaan, olisiko se ok ?

Tottahan toki se olisi ok! Sama, jos kävisi baarissa. Mutta jos käy vanhemmillaan, niin se on todella sairasta ja pitää saada loppumaan!

Vierailija
14/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa vuodessa tulee käytyä, välimatkaa semmoinen 400km

-m

Vierailija
15/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joka päivä 30 min- 4 tuntia. Teen heille ruuat, siivoan yms. Ovat meidän 4 lasta hoitaneet 1 kk lähtien. Nytkö minun pitäisi jättää heidät ilman hoitoa. Törkeää tällainen ajatus että vanhukset eivät ansaitse mitään. No tää on teillä itselläkin edessä. Olkaa sitten yksin kun ketään ei kiinnosta.

Vierailija
16/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee välillä mukaan? Vaikka koko perheellä.

Vierailija
17/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään sääntöä ole että mikä on normaalia. Vanhemmillaan voi käydä vaikka joka päivä ja monta kertaa päivässä jos haluaa.

Vierailija
18/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siellä siis tekee? Luulisi että aikuisella miehellä olisi muutakin tekemistä ja mielenkiinnon kohteita kuin vanhemmillaan ramppaaminen useasti viikossa. Vaikuttaa ettei napanuora ole vielä täysin katkennut.

Vierailija
19/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että itseni kohdalla kerta 10 vuodessakin kielisi epänormaaliudesta. Vanhempani kun ovat jo kirkkomullissa.

Vierailija
20/86 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanhan ruo on sopimus kysymys. Jos mies viettää mieluummin aikaa vanhempiensa kuin sinun kanssasi niin siitä voi päätellä prioriteetit.

Tai voi päätellä miten kitkerä eukko ukolla on kotonaan, jonka luota vietetään joko töissä tai omilla vanhemillaan kieluumnin koska oma akka ei osaa arvostaa. Joku kontrollifriikki mäkättäjä siis.