Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies vikisee

Vierailija
22.12.2014 |

Voi, että mua ärsyttää vikisevä miesystävä, se saa kaivettua musta esiin hirveän justiinan. Eilen esim sanoi hakevansa lapset kaupungista. No soitti sitten mulle, että haenko vaiko en, kun olisi jo pitänyt olla ajossa. Siis lapset osaavat kyllä tulla itsekin kotiin, mutta äijä tarjoutui hakemaan sitten vaan kävikin laiskottamaan tms. Ja ihan sama tapahtui edellisenä päivänä kun tulin itse kotiin. Tulenko hakemaan vai en,kun on jo sovittu!! Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? Mä haluan miehen joka panee rajusti ja lopettaa kun molemmat ovat tulleet eikä vikise jotain lupaa jatkaa!!!!! Käskin äijän lopettaa ja painua kotiinsa,teki mieli nakata 20 €mukaan ja kiittää palveluksesta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh

Vierailija
2/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä vikiset täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:57"]Ja sinä vikiset täällä.
[/quote]niinpä koska minusta on tullut hirveä pirttihirmu justiina tuollaisen "miehen" kanssa. Ei ollut ennen tuollainen, enkä ollut minäkään. Olen mieluummin niin,että mies on perheen pää eikä tuollainen saanko minäkin vielä laueta tyyppi. Arggg!!!

Vierailija
4/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo liittyy vikisemiseen mitä kerroit?

Vierailija
5/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"]

Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista???

[/quote]

Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika.

Vierailija
6/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"]

Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista???

[/quote]

Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika.
[/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri

Vierailija
7/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri

[/quote]

Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia?

Vierailija
8/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:06"]Miten tuo liittyy vikisemiseen mitä kerroit?
[/quote]JOS sanotaan ja sovitaan, että asia tehdään ja sitten tilanteessa käydäänkin kyselemään että teenkö nyt näin vai noin niin mielestäni se on vikisemistä. Eikö asioita voi vain tehdä ja osoittaa että hei minuun voi luottaa ja minä pidän kyllä langat käsissä.

Vierailija
9/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:06"]Miten tuo liittyy vikisemiseen mitä kerroit? [/quote]JOS sanotaan ja sovitaan, että asia tehdään ja sitten tilanteessa käydäänkin kyselemään että teenkö nyt näin vai noin niin mielestäni se on vikisemistä. Eikö asioita voi vain tehdä ja osoittaa että hei minuun voi luottaa ja minä pidän kyllä langat käsissä.

[/quote] Puhuisit asiasta avoimesti hänen kanssaan.

Vierailija
10/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ei tietenkään kannata ottaa puheeksi kyseessä olevan miehen kanssa, vaan vikistä asiasta itse av-palstalle, ja antaa tilanteen jatkua vähintään samanlaisena, ellei jopa pahentua.

Vierailija
11/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri

[/quote]

Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia?
[/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää.

Vierailija
12/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää.

[/quote]

Niin, huolten alla vain ihminen usein muuttaa käytöstään. Jos tuon pahempaa ei ole ollut, niin ihan ymmärrettävää mielestäni. Välillä kaikki väsyvät ja ovat epävarmoja.

Vierailija
13/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme asiasta JOKA päivä!!!! Lupaa muuttua. välillä taas uhkaa muuttavansa kauas pois ja sitten taas haluaa viimeistä mahdollisuutta olla minulle mies ja niitä mahdollisuuksia on saanut varmaan sata ja tässä tilanteessa mennään nyt

Vierailija
14/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa suhtautumista, vaikutat aika ikävältä kun et salli miehelle heikkouden näyttämistä sen uhalla, ettei hän ole mielestäsi "mies". Läheiseen ihmissuhteeseen kuuluu myös tunteiden, epävarmuudenkin näyttäminen ja sellainen kovan roolin vetäminen tekee suhteestanne etäisen. Sitäkö toivot?

Vierailija
15/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on niin kovat paineet olla oikeanlainen ett se menee solmuun. Etenkin kun puhutte asiasta joka päivä. Mun mies oli samanlainen alkuun, mitä enemmän paasasin ett "ole rohkeampi ja oma-aloitteisempi" niin sitä enemmän se meni lukkoon. Koitapa vaikka olla puhumatta asiasta pariin viikkoon ja sen sijaan vaikka rohkaista miestäsi, kehua hyväksi ja kertoa miten tärkeä hän on. Eiköhän se itseluottamus sieltä pikkuhiljaa palaile.

Vierailija
16/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää.

[/quote]

Niin, huolten alla vain ihminen usein muuttaa käytöstään. Jos tuon pahempaa ei ole ollut, niin ihan ymmärrettävää mielestäni. Välillä kaikki väsyvät ja ovat epävarmoja.
[/quote] tämä on vain tulos siitä että hän petti enkä pystynyt heti jatkamaan anteeksi pyynnön jälkeen normaalisti suhdetta eikä mies voi käsittää tätä. Hänhän pyysi anteeksi.

Vierailija
17/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ehdoton rakkaus on avain itseluottamuksen kohenemiseen ja toisinpäin. Näin läheisessä ihmissuhteessa.

Vierailija
18/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:22"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:15"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:09"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:55"] Haloo ja kaikista paras nyt yöllä. Minä tulin ja mies kysyy jatkanko vielä kun ei ollut vielä itse tullut. Kuka mies kyselee tuollaista??? [/quote] Olisiko parempi sitten mies, joka panee kunnes tulee itse ja antaa sinun huolehtia omasta tulemisestasi (eli jättä ilman)? On se kumma, kun ei mikään kelpaa. Jos on huomaavainen niin vikisee, jos on itsekäs juntti niin on sika. [/quote] plääh..taisin juuri kirjoittaa, että lopettaa kun molemmat ovat tulleet siis ideaali tilanteessa. Ennen olikin niin,että veti vaikka pari kierrosta, jos itse en ehtinyt tulla. Nyt on jotenkin tosi epävarma ja kummallinen hiiri [/quote] Sama mies se on silti, muista se. Joku syy muuttuneeseen käytökseen on aina, ehkä joku painaa. Huolia? [/quote] tämä on kyllä totta,huolia on tullut viime aikoina kasapäin. Haluan tietenkin tukea jne mutta en kaipaa yhtä lasta letkaan lisää. [/quote] Niin, huolten alla vain ihminen usein muuttaa käytöstään. Jos tuon pahempaa ei ole ollut, niin ihan ymmärrettävää mielestäni. Välillä kaikki väsyvät ja ovat epävarmoja. [/quote] tämä on vain tulos siitä että hän petti enkä pystynyt heti jatkamaan anteeksi pyynnön jälkeen normaalisti suhdetta eikä mies voi käsittää tätä. Hänhän pyysi anteeksi.

[/quote] Aa, no sehän se oikea ongelma onkin. Kannattaa yrittää pakottaa tajuamaan, ettei asia ole niin helppo sinulle. Monesti ahdistaa puhua varsinaisesta ongelmasta, mutta se kannattaa.

Vierailija
19/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 08:30"]Sillä on niin kovat paineet olla oikeanlainen ett se menee solmuun. Etenkin kun puhutte asiasta joka päivä. Mun mies oli samanlainen alkuun, mitä enemmän paasasin ett "ole rohkeampi ja oma-aloitteisempi" niin sitä enemmän se meni lukkoon. Koitapa vaikka olla puhumatta asiasta pariin viikkoon ja sen sijaan vaikka rohkaista miestäsi, kehua hyväksi ja kertoa miten tärkeä hän on. Eiköhän se itseluottamus sieltä pikkuhiljaa palaile.
[/quote] tämäkin on varmasti totta ja hyvä neuvo, mutta juuri pettämisen vuoksi olen itse aika rikki enkä pysty tukemaan miestä.

Vierailija
20/51 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo epävarmuus johtuu syyllisyydestä, kun kysyy lupaa jatkaa. Toivottavasti saatte asiat vielä kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi