Legoista kyse
Hei, mun kummipoika toivoo joululahjaksi Lego alustaa, missä menee teitä ja siihen voi sitten rakentaa taloja ja autoilla. Mistähän löytyis? Oon käynyt nyt muutaman tavaratalon ja supermarketin valikoimat Tampereella, eikä löydy. Niitä peruspohjia on, mutta ei näitä tiellisiä versioita...
Kommentit (6)
Näköjään on mentävä Ideaparkiin Toys r us tai br toys. Eikä ollu halpoja. Mitä joku tekee tollaisella onnettomalla pätkällä... Käyn sitten vielä noissa Tokmannilla ja Minimanissa...
Osta tavallinen alusta ja käske rakentaa siihen tiet itse, kyllä on uusavuttomia kersoja nykyään.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:23"]Br lelut ja Toys r us? Ainaskin Br lelujen sivuilla on noita listattuna. Löysin hakusanalla "lego city alusta" :D
[/quote]
Juu, näköjään oli. Vähän vaan hintavia, mutta ei kai auta :) Kiitti vinkistä!
AP (myös viesti 3. Aplta)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 07:28"]Osta tavallinen alusta ja käske rakentaa siihen tiet itse, kyllä on uusavuttomia kersoja nykyään.
[/quote]
Joo, niitä heillä on kyllä, niinkin pahvista rakennettuja teitä jne.
Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa, kun joka ketjussa on vaan pahaa mieltä! Hyvää joulua sullekin!
Meillä on 6kpl erilaisia tiealusta, niillä saa jo ihan mukavasti rakennettua minikaupunkia. Hinta vain on jotain 10-15e/kpl, joten eivät ole halpoja. Olen ostellut nettilelukauppojen tarjouksista pikkuhiljaa.
Br lelut ja Toys r us? Ainaskin Br lelujen sivuilla on noita listattuna. Löysin hakusanalla "lego city alusta" :D