Miespuolinen kaveri näytti SITÄ
Vietettiin kaverin kanssa ihan tavallista iltaa herkkujen ja TV:n parissa, kun yhtäkkiä hän sanoi "Katso tänne" ja kun käänsin pääni, hänellä oli elin esillä! Meidän välillä ei ole ollut mitään juttua. Miksi hän teki näin? :( Nyt mulla on ihan vaivaantunut olo enkä tiedä mitä tehdä.
Kommentit (36)
Mautonta mieheltä jos ootte oikeasti vain kavereita.
Siis eihö toi mikää vitun pila ollu :DD siis sitä vaa panetti nii se aatteli et syttyisit ku se näyttää vähä isoo pippelii :-DD
Tuossa tilanteessa olisi kohteliasta antaa kaverille seksuaalista tyydytystä. On varmasti ollut hänelle jännäpaikka ottaa ihastuksen vieressä kalu esille ja esitellä että kelpaako?
olisit ollut kiitollinen ja aloittanut hyväilyn ja näin kaverikin olisi rentoutunut ja olisitte viettäneet mahtavan loppuillan kolmistaan.
Mulla on miespuolisia kavereita paljon ja joskus ne teki tota samaa.
Ei ne tarkottanu sitä mitenkään seksuaalisesti, kuhan yritti hämmentää.
Sanoin vaan et laitas se pikkupili takas ja jatketaa tätä leffaa, sit yhessä naurettiin.
Ja ne siis teki sitä myös miesten seurassa.
Ei enää, kaikki ollaan jo yli 30.
Kiitollisuudesta olisit voinut antaa seksuaalista tyydytystä. Miehelle on jännäpaikka ottaa Se esiin hyvän ystävän vieressä. Kelpaako vai ei, hän on miettinyt. Olisitte voineet viettää hauskan loppuillan kolmistaan jos et olisi antanut estoillesi valtaa, häpeä!
Niin no, jotkut on aika estottomia. Minulla on naiskaveri joka on vilautellut tissejä ties kuinka monta kertaa, kerran kusi kännissä suoraan kintuille kun oltiin ulkona, rupesin vain ihmettelemään kun kusta valuu ja käännyin katsomaan römpsä levällään nainen kusee.
Mieskavereista yksi tykkää näyttää persettään vähän väliä ja munasilleen varsinkin kesällä hilluminen tuntuu olevan aika normisettiä. Ehkä tälläiset ihmiset voivat järkyttää heikkohermoisempia, minä en ole jaksanut stressata.
Pitää vain tuntea kaverit, niin pystyy jollakin tasolla ymmärtämään heidän touhujaan, meitä kun on moneen junaan.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 04:09"]Siis eihö toi mikää vitun pila ollu :DD siis sitä vaa panetti nii se aatteli et syttyisit ku se näyttää vähä isoo pippelii :-DD
[/quote]
en tiedä muista naisista, mutta mua ei ainakaan sytytä löysä kulli. Ihan sama, miten iso se on.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 02:51"]Vietettiin kaverin kanssa ihan tavallista iltaa herkkujen ja TV:n parissa, kun yhtäkkiä hän sanoi "Katso tänne" ja kun käänsin pääni, hänellä oli elin esillä! Meidän välillä ei ole ollut mitään juttua. Miksi hän teki näin? :( Nyt mulla on ihan vaivaantunut olo enkä tiedä mitä tehdä.
[/quote]
Miksi et kysynyt että miksi sen näytti? Jos kavereita kerran olette...
Muistakaa vanha sanonta: Olkapää jota vasten nainen itkee muuttuu jossain vaiheessa kulliksi jolla hän ratsastaa. Ehkä kaveri luuli aikansa tulleen...
Naiset on sitten tosikkoja. Mä olisin vähintäänkin nuolaissut.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 02:57"]
Hui, näit pippelin. Kuinka vanhoja te olette? Kuulosta joltain teinien jutuilta.
[/quote] terve nyt tollasta tekis!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 03:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 03:18"]
Seisoiko?
[/quote]
Ei onneksi!
ap
[/quote]
Ööööh? Okei, ei jatkoon! :D
[/quote]
Sitten uskon kyllä että oli lapsellinen pila. Unohti vain että olet nainen joten samanlainen källitys ei toimi kuin kundikavereihin.