Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin joulusiivouksen yhteydessä pimpin

Vierailija
21.12.2014 |

Tunnustaako joku kadottaneensa omansa meille? Mitä tekisin tällä, jos omistaja ei ilmaannukaan paikalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuhero lähti karkuteille muutama päivä sitten, oisko sitten sinne matkustanut? Tuntomerkkeinä posliinius, aika suuret ulkonevat häppärit ja saattaa tuoksahtaa vähän jatkuvan hiivakierteen takia. Jos sulla on mies niin se voisi kokeilla tiukkuutta, minun on kuule aikamoinen messuhalli kun sieltä on viisi kakaraa tuhertanut :)

Vierailija
2/4 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:10"]

Minun tuhero lähti karkuteille muutama päivä sitten, oisko sitten sinne matkustanut? Tuntomerkkeinä posliinius, aika suuret ulkonevat häppärit ja saattaa tuoksahtaa vähän jatkuvan hiivakierteen takia. Jos sulla on mies niin se voisi kokeilla tiukkuutta, minun on kuule aikamoinen messuhalli kun sieltä on viisi kakaraa tuhertanut :)

[/quote]

Tarkennuksena kysyn: onko ne sisemmät vai uloimmat häppärit suuret vai molemmat? Tässä oli tamponikin sisässä ja sen poistettuamme huomasimme, että melkoisen syvä tämä ainakin on. Tiukkuudesta en tiedä, kun mies ei juuri nyt ole kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:10"]

[/quote]

Tarkennuksena kysyn: onko ne sisemmät vai uloimmat häppärit suuret vai molemmat? Tässä oli tamponikin sisässä ja sen poistettuamme huomasimme, että melkoisen syvä tämä ainakin on. Tiukkuudesta en tiedä, kun mies ei juuri nyt ole kotona.
[/quote]

Ai joo, sisemmät on ne suuret! Muistuttaa dumbon korvia, varo ettei vahingossa lähde läpsytellen lentämään, silleen se varmana karkasikin :)
Tamponia en mielestäni ole sinne jättänyt, mutta messuhallimaisen olemuksen vuoksi on se sinne saattanut jäädä edellisistä menkoista!

Vierailija
4/4 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:10"] Minun tuhero lähti karkuteille muutama päivä sitten, oisko sitten sinne matkustanut? Tuntomerkkeinä posliinius, aika suuret ulkonevat häppärit ja saattaa tuoksahtaa vähän jatkuvan hiivakierteen takia. Jos sulla on mies niin se voisi kokeilla tiukkuutta, minun on kuule aikamoinen messuhalli kun sieltä on viisi kakaraa tuhertanut :) [/quote] Tarkennuksena kysyn: onko ne sisemmät vai uloimmat häppärit suuret vai molemmat? Tässä oli tamponikin sisässä ja sen poistettuamme huomasimme, että melkoisen syvä tämä ainakin on. Tiukkuudesta en tiedä, kun mies ei juuri nyt ole kotona. [/quote] Ai joo, sisemmät on ne suuret! Muistuttaa dumbon korvia, varo ettei vahingossa lähde läpsytellen lentämään, silleen se varmana karkasikin :) Tamponia en mielestäni ole sinne jättänyt, mutta messuhallimaisen olemuksen vuoksi on se sinne saattanut jäädä edellisistä menkoista!

[/quote]

Mitä luulet, osaisikohan tuo palata omistajansa luo, jos päästäisin lentämään vapaasti ikkunasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä