Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tein lapset nuorena!

Vierailija
21.12.2014 |

Molemmat jo muuttaneet pois, nuorempi täyttää 10pv:n päästä 18 vuotta :) Ja itse olen 35-vuotias, heheh! Elämää vielä edessä. Kyllä teiniäitiys kannatti.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ihmiset provosoituvat lapsen nuorena saaneista. T. 22v. esikoisen saanut YTT

Vierailija
62/64 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:42"]Mä muuten odotan mummoksi pääsemistä. Ihanaa kun saa lällyttää lapsia ilman varsinaista vastuuta ja mikään pakkohan ei ole ottaa hoitoon jos haluaa nukkua tai matkustella.

Mun lapset on tehty 1,5-vuoden ikäerolla, 23 vuotiaana ensimmäinen. Rellestin kyllä ihan riittävästi nuorempana, enkä kärrää lapsia hoitoon jatkuvasti. Ei ole paikkaa jonne lapsia varsinaisesti lykkäisi ja aika itse hoidan pääasiassa, mies on yrittäjänä paljon töissä. Mulla on ammatti mut ei vakkaripaikkaa, harkitsen opiskelua myös. Olen kotona ainakin siihen asti että nuorempi on 1,5-vuotias, todennäköisesti pidempäänkin.

Musta on ihanaa että lapset on olemassa ja että meillä toivottavasti on vielä monta yhteistä vuotta. Pidän myös sukulaissuhteita tärkeänä ja mun lapsilla esim. on kaksi isoisomummoa elossa. Itse olin myös oman mummoni kanssa läheinen ja sitä toivon omille lapsillenikin koska mielestäni on tärkeää että lapset oppii myös menneiden sukupolvien vaiheista.

Mulle on ihan sama minkäikäisenä kukin lapsensa tekee, ennakko-oletukset on noloja ja naurettavia, ehkä vielä naurettavempia jos joku lähempänä neljääkymmentä huutelee oman elämänsä ratkaisuja täytenä totuutena miten elämäänsä tulisi muidenkin elää.

P.S. Oon nyt 26-vuotta ja asun velattomassa omakotitalossa enkä ole ikinä käynyt sossun luukulla tai saanut edes asumistukea
[/quote]

Olisit rehellisesti sanonut, että miehesi on maksanut talon eikä se ole sinun ansiotasi, että talo on velaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä olen seurannut tätä palstaa, niin vanhemmat äidit kritisoivat nuoria äitejä. He ovat olevinaan parempia äitejä, koska ovat niin vanhoja ja perustelevat asiaa monella asialla. Nuoret äidit harvemmin alentuvat moiseen. Johtuneeko siitä syystä, että ovat tyytyväisiä elämäänsä eikä heitä kiinnosta muiden ratkaisut, kun omat on onnistuneet.

Vierailija
64/64 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:27"]Mitä mä olen seurannut tätä palstaa, niin vanhemmat äidit kritisoivat nuoria äitejä. He ovat olevinaan parempia äitejä, koska ovat niin vanhoja ja perustelevat asiaa monella asialla. Nuoret äidit harvemmin alentuvat moiseen. Johtuneeko siitä syystä, että ovat tyytyväisiä elämäänsä eikä heitä kiinnosta muiden ratkaisut, kun omat on onnistuneet.
[/quote]

No tää provosoiva ketju oli ainakin nuorena lapset saaneen aloittama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi