Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkosuomalaiset! Toivoisitteko lapsellenne asuinmaanne vai suomalaista puolisoa?

Vierailija
21.12.2014 |

Otsikossa kysymys. Perusteluja myös kiitos!

Aihe tuli itselläni esiin mieheni sukulaisten keskuudessa ja oma ensiajatukseni oli, että suomalainen totta kai. Mutta enhän sitä siinä kehdannut sanoa. 

Mites muilla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:54"]

aivan sama. olen niin rasisti, että toivon ettei nai muslimia. eikä varmaan naikaan.

[/quote]

Ei kannata ottaa liian raskaasti tätä "rasistin leimaa". Sillä vastaavasti muslimitytön vanhemmille ei käy mikään muu sulhaskandidaatti kuin muslimi. 41vm

Vierailija
22/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani (17v.) haluaisi mielellään suomalaisen tytön. Hän rakastaa Suomea ja sen kieltä. Mutta hän totesikin kerran, että Suomessa on niin kamalan paljon hiuksensä värjänneitä apaattisen oloisia tyttösiä, ettei hän oikein tiedä...

Äitinä minua huolestuttaisi suomalaisten avioerotilastot ja arvomaailman erilaisuus (perhearvot hukassa). Mutta muuten olisi jännää, jos puoliso olisi suomalainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama. Pääasia, että on fiksu ja asiat kunnossa.

Vierailija
24/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä olisiko asuinmaasta, suomalainen tai jostain ihan muualta. Käytännön syistä paras olisi asuinmaassamme asuva, olipa puoliso kansalaisuudeltaan sitten mikä hyvänsä.

Vierailija
25/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuliko ajatus jostain perustunteesta vai pitkällisen pohdinnan kautta? Ts. etkö haluaisi lapsellesi samanlaista avioliittoa kuin olet itse elänyt?

Vierailija
26/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan USAssa ja taalla on suomalaiset sulhaskandidaatit vahissa :D. Sitapaitsi tytar ei puhu suomea eika isansakaan joten pitaisi loytya aika sujuvapuheinen mies joka myos tuntisi kulttuurin.

Vierailija
27/27 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös aivan sama. Itselleen valitsevat, pääasia että ovat onnellisia ja hoitavat asiansa. On ihana saada puolisoita (meillä miniöitä), koska heitä ei tarvitse enää kasvattaa, kuten omia lapsia, vaan voi vain hemmotella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme