Tuliks tokasta rokotteesta kovat oireet?
Kommentit (67)
Ei ole tullut kun ensimmäistäkään rokotetta ottanut. En halua olla koekaniini näissä rokote kokeiluissa.
Eikös siitä napsahda se nat sipassi
Miehellä sokerit yli diabetesrajijen, mulla rajoilla. Kummallakaan ei mtn historiaa korkeista sokereista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, nää kyllä vähän rohkaisee mua. Tiedän toki että joillekin tulee oireita, ja vakaviakin, mutta jospa itse selviäisi. Sitähän ei tiiä etukäteen. Mutta ei tiiä sitäkään miten käy kun korona osuu kohdalle. Koitan kerätä rohkeutta ja saada käytyä tällä viikolla. Tai ens viikolla. -ap
Varaa aika nyt ensi viikolle, niin tulee lähdettyä varmemmin, kun on "pakko". Helposti tulee muuten siirrettyä asiaa. Varaudu etukäteen ostamalla kotiin vaikka leffaherkut. Jos sattuu tulemaan jotain, niin on kivempi maata peiton alla ja katsoa leffaa herkkujen kanssa ja jos mitään ei tulekaan, niin voi pitää leffaillan muuten vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo 2,3 miljoonalle ihmiselle on WHO:n seurannan mukaan tullut -vakavia- haittoja (ei siis mitään nuhaa tai kuumetta). Tässä linkki josta jokainen voi tarkistaa:
WHO Collaborating Center For International Drug Monitoring:
http://www.vigiaccess.org/Hakukenttään "Covid-19 vaccine".
Ottaen huomioon että tautiin on kuollut vajaassa kahdessa vuodessa 4,8 miljoonaa ihmistä, ja muutamassa kuukaudessa vahvistettu 2,3 miljoonaa vakavaa haittaa, näen rokotteen riskit paljon merkittävämpää kuin koronan riskit. Ainakin jos olet alle 80v ja perusterve.
Mutta näistä haittavaikutuksista, edes virallisen lähteen kanssa, ei saa täällä puhua joten tämäkin viesti poistuu kohta.
Tieto lisää tuskaa. Ei ihme että tällaiset linkit poistuvat, kun ihmiset eivät uskalla myöntää että tuli ehkä tehtyä virhe ottamalla tuo hyvin nopeasti kehitetty rokote, jollaista ei ole aiemmin käytetty ihmisiin. Jos ei nyt lyhyellä aikavälillä tule mitään haittoja niin sitten kenties pidemmällä aikavälillä.
Mutta toivotaan kuitenkin, että haittavaikutukset pysyisivät tulevien vuosien myötä vähäisinä.
Ei haittaa, koska Q tulee ja pelastaa! Ja hopeavesi lievittää oireita sitä odotellessa.
Oletpa lapsellinen.
Kaikki, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä rokotteesta tai sen turvallisuudesta, ovat mielestäsi hörhöjä. Miksi? Mikä sinua pelottaa siinä, että joku vain kertoo faktoja virallisen lähteen kera?
Kyllä tuli! Sydämen rytmihäiriöitä ja veritulppa sukulaisella. Ei ole riskitön, mutta suomipoika vaikeneepi
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, nää kyllä vähän rohkaisee mua. Tiedän toki että joillekin tulee oireita, ja vakaviakin, mutta jospa itse selviäisi. Sitähän ei tiiä etukäteen. Mutta ei tiiä sitäkään miten käy kun korona osuu kohdalle. Koitan kerätä rohkeutta ja saada käytyä tällä viikolla. Tai ens viikolla. -ap
Tsemppiä Ap!🍀 Olen varma, että kaikki menee kohdallasi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo 2,3 miljoonalle ihmiselle on WHO:n seurannan mukaan tullut -vakavia- haittoja (ei siis mitään nuhaa tai kuumetta). Tässä linkki josta jokainen voi tarkistaa:
Ottaen huomioon että tautiin on kuollut vajaassa kahdessa vuodessa 4,8 miljoonaa ihmistä, ja muutamassa kuukaudessa vahvistettu 2,3 miljoonaa vakavaa haittaa, näen rokotteen riskit paljon merkittävämpää kuin koronan riskit. Ainakin jos olet alle 80v ja perusterve.
Mutta näistä haittavaikutuksista, edes virallisen lähteen kanssa, ei saa täällä puhua joten tämäkin viesti poistuu kohta.
Tieto lisää tuskaa. Ei ihme että tällaiset linkit poistuvat, kun ihmiset eivät uskalla myöntää että tuli ehkä tehtyä virhe ottamalla tuo hyvin nopeasti kehitetty rokote, jollaista ei ole aiemmin käytetty ihmisiin. Jos ei nyt lyhyellä aikavälillä tule mitään haittoja niin sitten kenties pidemmällä aikavälillä.
Mutta toivotaan kuitenkin, että haittavaikutukset pysyisivät tulevien vuosien myötä vähäisinä.
Ei haittaa, koska Q tulee ja pelastaa! Ja hopeavesi lievittää oireita sitä odotellessa.
Oletpa lapsellinen.
Kaikki, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä rokotteesta tai sen turvallisuudesta, ovat mielestäsi hörhöjä. Miksi? Mikä sinua pelottaa siinä, että joku vain kertoo faktoja virallisen lähteen kera?
Ei, minua nimenomaan ei pelota. Siksi olenkin rokotteeni ottanut. Mikä sinua pelottaa?
Ensimmäisestä ei mitään. Toisen piikin jälkeen olin kolme viikkoa kuumeessa ja pienikin liikkuminen hengästytti. Kaksi päivää olin sairaalassa. Toipuminen kesti vielä parisen viikkoa. Kaikkiaan olin siis viisi viikkoa sairauslomalla, työnantaja maksoi tuon sairaalakeikan (joka oli itselleni elämäni ensimmäinen).
Kolmatta en ota. Melkein jopa toivoin kuumeen johtuvan koronasta, jottei olisi ollut niin epämääräinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin tuon saman linkin tietoja eilen tai toissapäivänä, siitä lähtien kasvanut jo 40 tuhannella nuo vakavat haittailmoitukset. Normaalisti näillä määrillä lääkevalmisteen/rokotteen jakelu lopetettaisiin välittömästi? Miksi ei nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuli! Sydämen rytmihäiriöitä ja veritulppa sukulaisella. Ei ole riskitön, mutta suomipoika vaikeneepi
Äidilleni sepelvaltimotukos n 2 kk ensimmäisen Pfizerin jälkeen, siskolleni kova korona (kaksi piikkiä sitä enenn ottannut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika nyt ensi viikolle, niin tulee lähdettyä varmemmin, kun on "pakko". Helposti tulee muuten siirrettyä asiaa. Varaudu etukäteen ostamalla kotiin vaikka leffaherkut. Jos sattuu tulemaan jotain, niin on kivempi maata peiton alla ja katsoa leffaa herkkujen kanssa ja jos mitään ei tulekaan, niin voi pitää leffaillan muuten vain
Luoja, mitä holhoamista.
Tuli, ekasta ei mitään. Toisesta kummatkin kädet puutui ja särki 2 vuorokautta putkeen sen verran kovaa ettei nukkua pystynyt. Pfizeri kyseessä. Kuumetta ei tullut mittäiltua mutta varmaan sitäkin oli.
Tokasta tuli lievemmät oireet kuin ekasta :)
Tiedän paljon tapauksia, jossa parin kuukauden sisään toisesta rokotteesta on tullut terveydellisiä ongelmia. Huimausta, rytmihäiriöitä, epämääräisiä tulehduksia, ruusua, migreeniä.. kyseessä perusterveitä ihmisiä ja paljon nuoria. Kaikilla yhteistä kaksi rokotetta. Ehkä se on vaan sattumaa, kuka tietää
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka eivät syystä tai toisesta vaivaudu avaamaan linkkiä:
Adverse drug reactions (ADRs)
Blood and lymphatic system disorders (94373)
Cardiac disorders (118130)
Congenital, familial and genetic disorders (1301)
Ear and labyrinth disorders (77653)
Endocrine disorders (3312)
Eye disorders (85514)
Gastrointestinal disorders (475454)
General disorders and administration site conditions (1410280)
Hepatobiliary disorders (4752)
Immune system disorders (33118)
Infections and infestations (163283)
Injury, poisoning and procedural complications (115308)
Investigations (320936)
Metabolism and nutrition disorders (52536)
Musculoskeletal and connective tissue disorders (674479)
Neoplasms benign, malignant and unspecified (incl cysts and polyps) (3559)
Nervous system disorders (999177)
Pregnancy, puerperium and perinatal conditions (5380)
Product issues (3734)
Psychiatric disorders (109878)
Renal and urinary disorders (18941)
Reproductive system and breast disorders (95214)
Respiratory, thoracic and mediastinal disorders (247304)
Skin and subcutaneous tissue disorders (317646)
Social circumstances (16455)
Surgical and medical procedures (23455)
Vascular disorders (126181)
Vähiten olisin huolissani niistä sivuvaikutuksista, joissa pistoskohta on arkana pari päivää tai päätä särkee. Kyllä tässä on aika paljon vakavimmista jutuista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisestä ei mitään. Toisen piikin jälkeen olin kolme viikkoa kuumeessa ja pienikin liikkuminen hengästytti. Kaksi päivää olin sairaalassa. Toipuminen kesti vielä parisen viikkoa. Kaikkiaan olin siis viisi viikkoa sairauslomalla, työnantaja maksoi tuon sairaalakeikan (joka oli itselleni elämäni ensimmäinen).
Kolmatta en ota. Melkein jopa toivoin kuumeen johtuvan koronasta, jottei olisi ollut niin epämääräinen olo.
monenlaista fyysistä vaivaa kestää psyyke kauankin jos niiden syy on hallinnassa tai sellainen ettei herätä huolta. Pelko joka syntyy siitä ettei ole varma kivun syystä on melkeimpä sietämättömämpää kuin se kipu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli, pihakoivusta tippu lehdet ja tekstitv ei toiminu päiviin.
Tää on niin hauska kevennys, että peukun paikka!👍 Noinhan se menee, ei muita oireita.
Pistetään rokotuksen piikkiin, että meidän KAIKISTA pihapuista tippui lehdet.
Isännälle ja emännälle ei koitunut muuta haittaa kuin haravoida piti.
Eip! Ekasta tuli paljon enemmän oireita kuin toisesta.
20-v tyttärelle ei oireita eikä miehelle. Mulle tuli 3 pv lihaskivut. Särkylääkkeillä hävisivät.