Tuliks tokasta rokotteesta kovat oireet?
Kommentit (67)
No hyvä. Toivottavasti ei mullekaan. Jostain syystä pelottaa. Ap
Ei tullut, eikä tullut ensimmäisestäkään. Rohkeasti vaan!
Minä sain muutaman tunnin kuumepiikin ja kovat vilunväristykset. Nopeasti meni ohi onneksi vaikka rokotusiltana oli hetkellisesti tosi kurja olo. Olen tosin niitä ihmisiä jotka saa useimmiten influenssarokotteestakin yhden illan kuumeen.
Ei ole tullut.
T; kulkutautimyönteinen
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut.
Ei tullut minullekaan mitään, eikä miehelleni.
Eikä parillekymmenelle sukulaiselle ja tutulle tullut minkäänlaisia oireita.
Ei tullut mitään.
Muutamille läheisille on tullut lieviä oireita, suurimmalle osalle ei mitään. Yhdelle rajummat oireet ja nekin kesti vain päivän.
Joo mä oon saanut poliotehosteestakin kuumeen, lääkäri sanoi et pikkulapsille voi nostaa kuumeen mut ei oo juuri ennen tavannut et aikuisellekin. -ap
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Toivottavasti ei mullekaan. Jostain syystä pelottaa. Ap
Älä turhaan pelkää Ap. Hyvin se menee ja olet huojentunut tokan piikin jälkeen!
Kaverille oli tullut kova kuume samana yhtenä iltana. Eipä muuta. Tosin olen huolissani hänestä kun tuntuu ettei kaikki ole ok, kun sellainen tunne että tuli myös muita vaikutuksia. Siis voin olla väärässäkin ja toivon todella että olen, mutta jokin ei täsmää ja en osaa sanoa mikä ja se häiritsee
Olkapäitä aristi aika paljon. Syy selvisi myöhemmin kun lapaluiden kohdalle ilmestyi luupiikit. Niistä kehittyi sitten kauniit siivet valkoisella höyhenpeitteellä.
Nuoremmille tulee helpommin oireita. Monelle teinille on noussut yhden päivän kuume. Yli 50-vuotiaille taas tulee hyvin harvoin.
Työkaverin tuttu (perusterve mies) sai toisesta piikistä keuhkoveritulpan, saa nähdä tuleeko täysin kuntoon koskaan.
Tuli, pihakoivusta tippu lehdet ja tekstitv ei toiminu päiviin.
According to research data submitted to the FDA, 7 percent of people between the ages 18 and 55 receiving the first dose of the Pfizer vaccine reported fever, compared to 31 percent who reported a fever after the second dose.
With the Moderna vaccine, 1 percent of those ages 18 to 64 reported fever after the first dose, and 17 percent reported getting a fever after the second dose.
Itselleni, miehelleni, siskolleni+Hänen miehelle, vanhemmilleni tai mieheni vanhemmille eikä 15 v pojalleni (9 hlöä) ..... kenellekkään ei tullut tokasta piikistä mitään oireita, korkeintaan pistoskohta kipeä.
Itse olin kipeä ekan piikin jälkeen, mutta sain Astra Zenecaa. Kaikki muut pistetty Pfizerillä.
Samanlaiset kuin ekasta, eli mulla kuumeilua ekana yönä ja pistoskohtaa jomotti viikon.
Ei tullut.