Vieraat jättivät tulematta valmistujaisiini
Kukaan ei tullut :( osa laittoi tekstarin ja sanoi sairastuneensa mutta facesta näin samalta illalta bilekuvia. Osa vaan jätti tulematta. Itkettää ja harmittaa kaikki se vaiva hienoine tarjoiluineen eikä kukaan tullutkaan. On tosi hylätty ja epäkelpo olo.
Kommentit (56)
Mua harmitti vähän aikaa sitten, kun koitin järjestää ystäväpiirissä tyttöjen saunailtaa/pikkujouluja. Kutsuin 20, 2 tuli. Kaikenlaista ihmeellistä syytä oli ettei pääse, kyllä sitä nyt olisi edes muutama onnistunut järjestämään tulon jos olisi halunnut. Sekin vaikutti harmitukseen kun viimeksikään ei tullut kuin 3 kun jotain järjestin. Muihin kaveripiirini juttuihin tulee aina paljon enemmän porukkaa, mutta ilmeisesti en sitten ole kovin läheinen kenellekään kun ei viitsitä yhtään järjestää (esim pyytämään miestä vahtimaan lapsia illalla) mutta muiden juhliin ja juttuihin onnistuukin.
Onnea valmistumisesta! Kutsu ihmeessä huomenna vanhemmat yms. syömään kanssasi herkkuja. Tollasista ei kannata välittää, eiväthän hekään näytä käytöksellään välittämisen merkkejä.
Kutsuit siis "parempien bileiden metsästäjiä". Toisin sanoen ihmisiä, jotka saavat kutsun, panttaavat tietoa osallistumisestaan (facebookissa "ehkä" osallistumisen turvin), ja ilmoittavat vasta kun selviää, mitkä bileet olisivat parhaimmat. Ja näihin ältsin hyviin voittajabileisiin mennään, muihin ilmoitellaan "emmä jaksakaan :/", "sori tuliki yks tärkee juttu" ja "mulle iski flunssa, sori!". Samaan aikaan ollaankin sitten tervehdytty ja virkistytty kuin salamaniskusta, että päästäänkin juhlimaan toisiin juhliin.
http://www.feissarimokat.com/2014/03/rankat-juhlat/
Niin kuin tässä.
Ehkäpä näiden juhlien jälkeen voit järjestää myöhemmin uudet valmistujaiset - ihan toisten ystävien kanssa. Minä en välttämättä uhraisi tuollaisille oharintekijöille aikaani. Onnea valmistumisestasi, ja hyvää joulunodotusta! :)
Onnea! Tuli tosi paha mieli puolestasi. Luin tämän tekstin miehellekin ja hänkin oli aidosti pahoillaan. Todella törkeitä "ystäviä", kun eivät halunneet olla sinulle noin tärkeässä hetkessä mukana :( Kaikki eivät ehkä tahallaan jättäytyneet pois, mutta varsinkin ne jotka olivat valehdelleet/jättivät ilmoittamatta eivät kyllä ole ystävyytesi arvoisia! Onneksi sinulla on kuitenkin miehesi ja lapsesi, vaikka muu maailma olisikin näin julma. Tsemppiä <3
Tulipa paha mieli puolestasi.:( Nyt vain kylmästi kaverit vaihtoon, löydät taatusti parempaa seuraa.
Ehkä valmistujaisiisi oli kutsuttu täysin väärä kohderyhmä. Molempien tyttärieni ja vävyjeni valmistujaisissa paikalla ovat olleet vanhemmat, isovanhemmat, appivanhemmat ja muitakin lähisukulaisia sekä muutamia hyviä kavereita. Kyllä juhlia voi niinkin, että mukana on hyvin eri-ikäistä joukkoa eikä edes lapsia tarvitse silloin järjestää jonnekin hoitoon.
Jonkun valmistuminen ei taida olla kaikille kavereille juhlimisen arvoinen asia.
Minullekin tuli tosi paha mieli puolestasi :( Oli kyllä törkeästi tehty ystäviltäsi. Onnea paljon valmistumisen johdosta *hali*
Paljon onnea valmistumisen johdosta :) Todella inhottavasti tehty näiltä "kavereilta". Juhli nyt tosiaan oman perheen ja esim. vanhempien kanssa, olet sen ansainnut :)
Itsekin valmistuin juuri maisteriksi, mutta olin niin nössö, etten viitsinyt edes järjestää valmistujaisia, koska tajusin, etten oikein tiedä ketä kutsuisin. Kavereita ei siis oikein ole. Omien vanhempien ja appivanhempien kanssa "juhlinnan" ajattelin menevän joulun ohessa.
Mun järjestämiin juhliin kukaan ei ikinä tule, ei edes yleensä vastata kutsuun.
Silti mulla on paljon kavereita..vissiin?
No oon ratkaissut ongelman, niin että järjestän juhlat aina yhdessä jonkun toisen kanssa, niin että se hoitaa facebook kutsumisen, silloin porukka yleensä tulee paikalle.
Kiva.
Kyllä mä sanoisin jotain näille "ystäville". Ei ole säälittävää, vaan ihan oikeutettua kiukkua ja pettymystä. Jos päin naamaa valehdellaan, että on kipeä ja esteitä jne. ja sitten on pokkaa laittaa kuvia että jossain perusbileissä kännissä biletetään niin kyllä on ihan kerjännyt kommenttia tuollaisesta käytöksestä. Harkitsisin myös vahvasti etäisyyden ottoa kys.ihmisiin. Eipä kun en siis haluaisi olla missään tekemisissä ko. ihmisten kanssa ainakaan ennen kunnollista anteeksipyyntöä ja selitystä. Todella törkeää ja olen tosi pahoillani puolestasi! Onnea valmistumisesta joka tapauksessa!
Poistaisin ne facesta ja elämästäsi selittelemättä. Ei oikein ole selkeämpää merkkiä näiltä "kavereilta", että ei kiinnosta.
2