Vieraat jättivät tulematta valmistujaisiini
Kukaan ei tullut :( osa laittoi tekstarin ja sanoi sairastuneensa mutta facesta näin samalta illalta bilekuvia. Osa vaan jätti tulematta. Itkettää ja harmittaa kaikki se vaiva hienoine tarjoiluineen eikä kukaan tullutkaan. On tosi hylätty ja epäkelpo olo.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:02"]normiajassa koulunsa suorittaneet valmistuvat kyllä yleensä keväisin, jämäporukka muulloin poislukien yliopistot [/quote] Rumasti sanottuna ota nyt se kyrpä persseestäsi. Nätisti sanottuna ota KYRPÄ perseestäsi.
[/quote]jaa tästä siinä olikin kyse, näemmä kolahti heti oikeasti
Mulla ei ollu yhtä kurja tilanne, mutta jäi omista valmistujaisista (valmistuin yliopistosta) harmittamaan, kun isä antoi mulle 50 euroa ja sanoi tylysti "Osta siitä omat kukkas ja ens kerrallakin, kun en mä silloinkaan muista."
Ööh, ei tule mitään ens kertaa, oli ihan once in a lifetime juttu. Olisin odottanu vähäsen panostusta.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:02"]normiajassa koulunsa suorittaneet valmistuvat kyllä yleensä keväisin, jämäporukka muulloin poislukien yliopistot
[/quote]
Mä valmistuin puoli vuotta ennakkoon. Tein nimittäin opiskelun ohessa töitä, josta sain opintopisteitä. Ja korkeakoulututkinto on.
Koulussa olen kyllä keskittynyt pääosin opiskeluun ja illat olen pyhittänyt perheelle ja työlle. Ehkä olen sen vuoksi jäänyt koulukavereille vähän etäiseksi? Toisille ihmisille olen ystävällinen ja tapaan ystäviäni usein liikkunnan ja joskus keikkojen merkeissä. Nämä kaikki kaverini ilmoittivat iloisina olevansa tulossa ja kiittivät kutsusta. En siis ole mielestäni mitenkään vastenmielinen ihminen, vaan välitän ihmisistä ihan aidosti. Olen ollut monelle kaverilleni ihan konkreettisestikin tukena vaikeina aikoina ja minulle voi soittaa aina, kun siltä tuntuu. Silti KUKAAN ei tullut. Tuntuu tosi pahalta ja loukatulta, koska näin niin paljon vaivaa juhlien eteen. Tuntuu, etten voi edes sanoa tästä kavereilleni mitään, koska olisin vielä säälittävämpi ja tekisin itseni entistä tyhmemmäksi heidän silmissään :'( On nyt jo niin pettynyt ja nöyryytetty olo. Kamalaa, ettei mun suuri päivä merkinnyt kenellekään muulle yhtään mitään.
Ap
Voi, olen pahoillani puolestasi :(
Nyt on oikeasti tosi kiireinen aika vuodesta monella nuorella, kun pitää lyhyen joululoman aikana juosta kaikki sukulaiset läpi ja ehkä vanhat kaveritkin kotipuolesta. Tosi törkeää silti ilmoittaa tulevansa ja tehdä oharit :(
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:15"]Nyt ehkä huomaat, miten olet itse laiminlyönyt meitä tuolla perhehössötykselläs tässä iässä! Oisit joskus järkänny aikaa meille niin oltais vaivauduttu paikalle nyt!
[/quote]
En mä ole laiminlyönyt. Olen osallistunut kaikkiin koulukavereiden kanssa järjestettyihin illanviettoihin ja kutsunut kavereita meille kylään. Ollaan tultu hyvin toimeen ja pidetty toisistamme, vaikka elämäntilanne onkin ollut erilainen.
Ap
Onnea valmistumisen johdosta!
Itse en edes uskaltanut järjestää juhlia, pelkäsin että käy juuri noin.
Tuntuu oikeasti pahalta puolestasi. Toivottavasti joulun tulo piristää mieltäsi ja voit viettää mukavan joulun perheesi kanssa. Oikein hyvää joulua sinulle ja perheellesi.
Olen pahoillani puolestasi. Ystäväsi tekivät nyt oikeasti todella ilkeästi, ja ei ihme että olet surullinen. Onnea silti sinulle valmistumisen johdosta!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:26"]Voi, olen pahoillani puolestasi :(
Nyt on oikeasti tosi kiireinen aika vuodesta monella nuorella, kun pitää lyhyen joululoman aikana juosta kaikki sukulaiset läpi ja ehkä vanhat kaveritkin kotipuolesta. Tosi törkeää silti ilmoittaa tulevansa ja tehdä oharit :(
[/quote]
Mä yritän ymmärtää tätä, mutta silti tuntuu pahalta laittaa viittä minuuttia ennen juhlia, ettei tulekaan sairastumisen vuoksi ja sitten lähteä toisten kanssa. Tai vain jättää tulematta :( mulla on sellainen olo, ettei mulla edes olw mitään oikeita ystäviä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:29"]Tuntuu oikeasti pahalta puolestasi. Toivottavasti joulun tulo piristää mieltäsi ja voit viettää mukavan joulun perheesi kanssa. Oikein hyvää joulua sinulle ja perheellesi.
[/quote]
Kiitos <3 Olisipa kaikki ihmiset sinun ja vastaavia kauniita sanoja sanovien ihmisten kaltaisia.
Ap
Mina tekisin pirullisen tempun: Jos nama kaverit ovat enimmakseen naisia niin haalisin vaikka mista joukon komeita miehia, syottina hyvat sapuskat ja ilmaista viinaa. Sitten vaan Feisbookkiin kuvia riehakkaista juhlista ja hehkutusta miehista. Voi olla etta niita kaivertelisi. :D
Valmistuin myös perjantaina maisteriksi. En pitänyt juhlia, koska minulla ei ole yhtään ystävää. Onnea AP:lle ja unohda turhat turhimukset!
Ap, sulla on aivan paskoja ystäviä. Otan osaa. Juuri tämän takia itsekin arastelen pitää kutsuja koska pelkään että käy just näin. Kiitti vaan, Facebook.
Onnittelut! Laitoitko faceen kommentin.?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:02"]
normiajassa koulunsa suorittaneet valmistuvat kyllä yleensä keväisin, jämäporukka muulloin poislukien yliopistot
[/quote]
Höpö höpö. Kyllä 3,5-vuotisten amk-linjojen valmistumsaika on yleensä joulu, esim. taloushallinto.
Jos ne oli sun opiskelukavereita niin kai niitä otti päähän kun sä valmistuit puoli vuotta ennen niitä?
miten niin perheelliset laiminlyö lapsettomia ystäviään? itsellä se tilanne, että sain lapsen nuorena ja isä lähti. eipä siinä kovin usein vietetty aikaa lapsettomien kavereiden kanssa, vaikka mieli olis tehnykin. lasta kun ei voi joka viikonloppu jättää hoitoon ja lähteä bilettämään. Yritin joskus järjestää juhlia omassa kotonani, jotta voisin nähdä mahdollisimman montaa kaveria samanaikaisesti. ei se ole kavereiden laiminlyömistä, että laittaa tärkeimmät asiat kuten lapsen ja opinnot etusijalle.
Nyt ehkä huomaat, miten olet itse laiminlyönyt meitä tuolla perhehössötykselläs tässä iässä! Oisit joskus järkänny aikaa meille niin oltais vaivauduttu paikalle nyt!