Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraat jättivät tulematta valmistujaisiini

Vierailija
21.12.2014 |

Kukaan ei tullut :( osa laittoi tekstarin ja sanoi sairastuneensa mutta facesta näin samalta illalta bilekuvia. Osa vaan jätti tulematta. Itkettää ja harmittaa kaikki se vaiva hienoine tarjoiluineen eikä kukaan tullutkaan. On tosi hylätty ja epäkelpo olo.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas ilkeitä kavereita! Ei ole ensimmäinen kerta, kun saan tältä palstalta lukea,että ihmiset tekee tälläsiä ohareita.. Itse asun ulkomailla (jos sillä on edes mitään väliä) ja aina ihmiset tulee, kun on niin sovittu. Tosin, valmistuin juuri itsekkin ja suomalaisilta kavereilta tuli aika nyrpeitä vastauksia (lähimmät ystävät ketkä tiesi ja ovat ehkä hieman kateellisia eivät edes sen kummemmin edes onnitellu..). Joten ehkä he ovat kateellisia, jos valmistuit vielä etuajassa.

Onnea nyt kuitenkin valmistumisen johdosta!! Ja iloista joulua :)

Vierailija
2/56 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun täällä vastanneet olisi sun ystäviä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:49"]

Paljon onnea valmistumisen johdosta :) Todella inhottavasti tehty näiltä "kavereilta". Juhli nyt tosiaan oman perheen ja esim. vanhempien kanssa, olet sen ansainnut :)

Itsekin valmistuin juuri maisteriksi, mutta olin niin nössö, etten viitsinyt edes järjestää valmistujaisia, koska tajusin, etten oikein tiedä ketä kutsuisin. Kavereita ei siis oikein ole. Omien vanhempien ja appivanhempien kanssa "juhlinnan" ajattelin menevän joulun ohessa.

[/quote]

Kun valmistuin maisteriksi, toditus tipahti postilaatikosta. Sisaret sitten muistivat  pienellä lahjalla. Ja se oli siinä.  Ja samoin kun mieheni valmistui yliopistosta. Oltiin jo työelämässä. Koulutuksista tulee harvoin edes puhetta kavereiden kanssa. Ei ainakaan heidän kanssaan, joilla ei ole yliopistokoulutusta.  

Vierailija
4/56 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ton takia mä en uskalla ikinä järjestää mitään juhlia, kukaan ei kuitenkaan tulisi.

Missä päin asut, AP? Lähdetäänkö bilettään valmistujaisten kunniaksi? Mää tarjoon.

Vierailija
5/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa. :/ Edes omat vanhempasi eivät tulleet?

Onnea valmistumisesta kuitenkin! :)

Vierailija
6/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksanut lähteä juhlimaan perjantai-iltana, joten pidin kohteliaampana väittää sairastuneeni. Ihmisillä on työt ja perheet. Aina juhlat ei mahdu kokonaiskuvaan.

Vierailija
7/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätpä olleet kestitsemisen arvoisia sitten.

Vierailija
8/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani eivät olleet kutsuttu, nämä oli ihan nuorten juhlat. Vanhemmat hoitivat mieheni kanssa lastani, eli olin hankkinut lapsenvahdinkin juhlia varten. Ajattelin juhlia ihan tyttökavereiden kesken, joita ilmoittautuikin iso joukko mukaan.

Ollaan vasta 24-vuotiaita, joten tuo perheasia ei ole kovin ajankohtainen mun lisäksi muille.

Ap

Vierailija
9/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua <3 sä ansaitsisit ihan uudet ystävät. Facebook on tehnyt perumisesta ihan liian helppoa. Inhottavia ihmisiä.

Vierailija
10/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valmistumisen johdosta ap:lle! Inhottavasti tehty ystäviltäsi. :(

Vierailija
11/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:51"]

Omat vanhempani eivät olleet kutsuttu, nämä oli ihan nuorten juhlat. Vanhemmat hoitivat mieheni kanssa lastani, eli olin hankkinut lapsenvahdinkin juhlia varten. Ajattelin juhlia ihan tyttökavereiden kesken, joita ilmoittautuikin iso joukko mukaan. Ollaan vasta 24-vuotiaita, joten tuo perheasia ei ole kovin ajankohtainen mun lisäksi muille. Ap

[/quote]

No eivät ainakaan sun ystäviä ole kun noin tekivät.

Vierailija
12/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti sanottuna: Vittu mitä kusipäitä!

Nätisti sanottuna: ....... Vittu mitä kusipäitä!

Vierailija
13/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tosi törkeästi tehty =(

Onnea minultakin valmistumisen johdosta!

Vierailija
14/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh onko totta! Voi ei kamalaa:( onnea valmistumisesta,nauti nyt herkuista ja pidä joulubileet , laita kavereille kuva jossa oot yksin ja pettynyt,ehkä ne joita kiinnostaa on vielä ystävyyden arvosia! Syökää herkut perheen kesken<3

Vierailija
15/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KUKAAN ei tullut?? Onnittelen valmistumisen johdosta, mutta samalla epäilen, miksi näin?? Ei kait peili kerro mitään?

Vierailija
16/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kutsunut vieraita ainoastaan tuttuja jotka kyllä saapuivat sankoin joukuin juhlimaan

Vierailija
17/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

normiajassa koulunsa suorittaneet valmistuvat kyllä yleensä keväisin, jämäporukka muulloin poislukien yliopistot

Vierailija
18/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:50"]Eivätpä olleet kestitsemisen arvoisia sitten.
[/quote]

Alapeukutin vahingossa.

Vierailija
19/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilua.. :(

Vierailija
20/56 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 20:02"]normiajassa koulunsa suorittaneet valmistuvat kyllä yleensä keväisin, jämäporukka muulloin poislukien yliopistot
[/quote]
Rumasti sanottuna ota nyt se kyrpä persseestäsi.
Nätisti sanottuna ota KYRPÄ perseestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi