Sofia Ruusila on koko Suomen kaunein nainen
Kommentit (51)
Mikä vika Sofian luonteessa nyt on? mikä teitä läyhääjiä vaivaa?
Piti googlettaa tyyppi, ja täytyy todeta, että on persoonattoman näköinen tusinatyyppi. Hyvä roppa joo, mutta ei se riitä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:52"]Mikä vika Sofian luonteessa nyt on? mikä teitä läyhääjiä vaivaa?
[/quote] En häntä tunne, mutta vaikuttaa olevan itsekeskeinen, tyrkky ja kiusaaja (tämä kuntosali-kohu). Kaveri on tehnyt promo-hommia hänen kanssaan eikä ole myöskään se laatikon terävin veitsi :D
Kaunis, mutta totinen joka helvatun kuvassa. Osaako se nauraa ollenkaab. Kait sen imitsiin kuuluu olla huulet ja tissit törröllään ja kasvot ilmeettömät. Sama ilme, tympääntyneen näköinen. Yrittää varmaan liikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:00"]Kaunis, mutta totinen joka helvatun kuvassa. Osaako se nauraa ollenkaab. Kait sen imitsiin kuuluu olla huulet ja tissit törröllään ja kasvot ilmeettömät. Sama ilme, tympääntyneen näköinen. Yrittää varmaan liikaa.
[/quote] Tai sen naama ei vaan liiku enää kun pumpattu ja leikelty liikaa :D
Kateelliset isokokoiset, kaukana kauniista olevat av-mammat täällä kateellisina haukkumassa. ;D
Suomein kaunein on Pihla Viitala :)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:07"]Kateelliset isokokoiset, kaukana kauniista olevat av-mammat täällä kateellisina haukkumassa. ;D
[/quote] Niin, pelkkä kateus vaan ;) Itse olen ihan sporttinen ja nätti, teen pari kertaa vuodessa mallijuttuja (kuvauksia, näytöksiä) ja Sohvi on kyllä halpa luuska :) En ole millään tavalla kateellinen, miksi olisin? Olen ainakin sen verran varma itsestäni ettei tarvitse olla joka päivä tissit tyrkyllä tai leikellä itseäni :D Mutta juu kateus on aina syynä kun jostain ei tykätä!
Huulet on hirveet :( mitä se sellaset on menbyt pumppaamaan? Tuleeks niihin joku addiktio et aina pitää saada vaan lisää ja lisää ja isommat ja isommat. Hyvät käsivarret sillä on, sopivan treenatut.
Onks vaimo lähteny tekemään viisumitta keikkaa ja Niko jääny himbeen "läyhää"' (paljastuit) mammapalstalle? :D :D
ei ole provo. tekisin mitä vaan et saisin hänen ruskeet silmät, timmin kropan ja upean tukan!
-ap
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:40"]ei ole provo. tekisin mitä vaan et saisin hänen ruskeet silmät, timmin kropan ja upean tukan!
-ap
[/quote] Piilarit, mene salille ja hanki hiustenpidennykset!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:07"]Kateelliset isokokoiset, kaukana kauniista olevat av-mammat täällä kateellisina haukkumassa. ;D [/quote] Niin, pelkkä kateus vaan ;) Itse olen ihan sporttinen ja nätti, teen pari kertaa vuodessa mallijuttuja (kuvauksia, näytöksiä) ja Sohvi on kyllä halpa luuska :) En ole millään tavalla kateellinen, miksi olisin? Olen ainakin sen verran varma itsestäni ettei tarvitse olla joka päivä tissit tyrkyllä tai leikellä itseäni :D Mutta juu kateus on aina syynä kun jostain ei tykätä!
[/quote]
Miksi koet tarvetta haukkua muita luuskiksi, vaikka itse olet varma itsestäsi ja aika täydellinenkin?
Kropassa siis feikkitissit ja hiukset ei edes omat. Siis mitä kadehdittavaa jää....ne ruskeat silmät, jotka saa värillisillä piilareilla! Oikeesti toi Sohvi taitaa olla tylsin kynä ever, mikä penaaliin on unohtunut. Voisin ottaa sen koirat enkä muuta ;)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:50"]Ihan täydellinen! Mielipiteitä?
[/quote]
Eikö se ole reilusti leikelty ja vain puoliksi suomalainen. Ei jatkoon. Kornia jos tämän kaltiset on Suomen kauneimpia. Eikö lisäksi ole jonkinlainen julkkisklooni, ei kyllä säväytä sekään kauneusmittarilla
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:07"]Kateelliset isokokoiset, kaukana kauniista olevat av-mammat täällä kateellisina haukkumassa. ;D
[/quote]
Olen varmuudella isokokoisempi mutta en käsitä mistä tuossa pitäisi olla sitten kateellinenö kerro ihmeessä niin vois edes yrittää!
Moikka Niko! :) Sorry, sun vaimo on vähän liian muovinen, ennen oli kyllä tosi nätti. Ja siihen kun yhdistetään paska luonne niin eiiii..