Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puhut puhelimessa niin annatko lapsesi kysellä koko ajan vieressä jotain ja vastaat välillä?

Vierailija
20.10.2021 |

Kaverin lapsi jo kohta 13 ja aina se tulee tiukkaamaan siihen taustalle, että kenen kanssa puhut ja mistä puhutte. Pienempänä oli aivan mahdotonta, kun saattoi jäädä kinaamaan äitinsä kanssa siitä, että tahtoo tietää mistä puhutaan. Tai sitten kommentoi jotain muuta.

Pari muutakin kaveria, joiden kanssa puhelut on sitä, että saattaa jutella lapsilleen yhtäkkiä jotain ja sitten siellä puhelimen toisessa päässä saa ihmetellä, että minne se taas hävis tai puhuuko se nyt mulle vai johonkin muualle.

Omille lapsille olen sanonut, että sillon ei tulla selittämään jotain, jos puhutaan puhelimessa. Hätätilanne on eri asia. Eikä lapsen tarvitse eikä kuulu saada tietää mistä aikuiset keskenään puhuu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhteen väljähtymisen ensiaskel oli just tämä ettei voinut keskustella rauhassa puhelimessa kun puolet mun jutuista menee ohi kun tällä äidillä ja sen skidillä on niin paljon asiaa toisilleen puhelun aikana.

Tämä kun tapahtui tarpeeksi monta kertaa, ei kiinnostanut enää soittakaan.

Vierailija
22/23 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tapahtuu, ettei anna lapsen kysellä mitään puhelun aikana?

Itse olen lapselle sanonut, että äiti puuhuu nyt puhelimessa eikä saa saa häiritä, mutta miten oi te supervanhemmat, se lapsi saataisiin myös muistamaan se asia tai edes välittämään siitä kiellosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on puhelimen pää?

Sellaista ei ole, eikä sellaista aloittajan tekstissä mainittu.

Mainittiin, "puhelimen toisessa päässä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme