Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomasin äsken kaulassani kasvavan pitkän, mustan ja kiharan KARVAN?

Vierailija
21.12.2014 |

Olen sokissa. Olen siis parikymppinen nuori nainen. Hyi saatana, ällöttää. Mitä tämä voi olla? Muistan muutama viikko takaperin kosketelleeni kaulaani, ja sormeeni osui karva. Yritin löytää sen uudestaan, mutta en löytänyt ja ajattelin sen olleen vain hius. Nyt ajatuksissani hiplailin taas kaulaani, ja sormeeni osui tämä samainen karva. Menin peilin eteen, ja kahukseni huomasin kaulassani (melko ylhäällä) olevan mustan, noin sentin pituisen kiharan karvan. Karva oli paksuhko, näytti häpykarvalta. Nyppäsin sen pois. Oksettaa. Ymmärrän että saattaa kuulostaa hauskalta, mutta olen aivan kauhuissani. Voiko testosteronitasoni tms olla liian korkealla? Ei kai mitkään vaihdevuodetkaan vielä voi alkaa? Mitä mulle tapahtuu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa?

Vierailija
2/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallistahan tuo on. Itse olen nyppinyt tuollaiset pois pinseteillä, muutaman kerran jälkeen karvan kasvu hidastuu. Koska kyse on yksittäisestä karvassta, ei siitä kannata huolestua. Minä olen nyt keski-iässä ja nypittäviä karvoja on alle kymmenen.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota tapahtuu, ihmisen ruumis on sellainen, tulee yllätyksiä. Jos karvoja on vain yksi, se ei liiyy hormoneihin. Nyt muistat vaan aina nyppästä sen pois.

Vierailija
4/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, sinusta on tulossa turkkilainen mies. Anteeksi, siis turkkilainen pizza.

Vierailija
5/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 37 v ja huomasin kanssa parikymppisenä, että keskeltä kaulaa kasvaa vaalea pitkä karva. Nyppäsin juurineen pois. Aina se siihen vain kasvaa takaisin. On varmaan 5 cm pitkä :D. Muita tuollaisia ei ole muualla.

Vierailija
6/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Korkeasaareen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin ehkä vuosi sitten poskessani kasvavan yksittäisen pitkän vaalean hiuksen. Nyppäisin järkyttyneenä pois. Ei ole kasvanut takaisin.

Vierailija
8/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa tuollainen kaulassa, leuassa ja otsassa. Nypin ne aina pinseteillä pois. Sinun ikäisenä huomasin ensimmäisen kerran, eli 15 vuotta olen niitä nyt nyppinyt. Ihan normaalia kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa yksinään polvitaipeessa kuin musta ripsi! Ihokarvat muuten vaaleahkoja.

Vierailija
10/10 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä yleensä tulee se ensimmäinen, ja sen jälkeen tulee lisää ja lisää. Vanhoilla mummoilla sitten on jo kunnon viikset ja partahaivenet. Niitä joutuu vaan nyppimään, kaikki niin tekevät. Yleensä tästä ei haluta puhua eikä kukaan julkisesti myönnä, että nyppii.