Sunnuntaiylläri
Plussasin juuri minun ja mieheni yllätykseksi! Laskujen mukaan n. 5 vko menossa. Esikoista odottaen <3
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:02"]Onnea! :)
Minun sunnuntaiylläri oli mahatautinen koira & tuhoutunut eteisen matto, kun tulin helvetin raskaasta työvuorosta kotiin. :D
[/quote]
Kiitos paljon!!! <3
Meitä odotti samantyyppinen näky toissailtana, kun koira repinyt wcpaperirullan... :)
Onnea!
Itse toivon plussaa tuossa parin viikon päästä tulevaksi, kakkosta tehtaillaan :)
Ja AP viestillä 4. Kiitos vielä 3:lle <3
Vitonen, plussatuulia sinnekin! Aika mahtava olo :) t. AP
Lämpimät onnittelut, ihana sunnuntaiuutinen :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:05"]Vitonen, plussatuulia sinnekin! Aika mahtava olo :) t. AP
[/quote]
Muistan kyllä miten onnesta soikeena olin esikoista odottaessa, vaikka pitkään menikin, ennen kuin asian oikeasti sisäisti :)
Toivotaan tosiaan, että plussa vihdoin tulisi! Kuudes yrityskierto jo menossa ja toiveet pienestä ikäerosta alkaa valua pikkuhiljaa viemäriin. Mutta josko se nyt napsahtaisi!
Onnea vielä kovasti! :)
5
Onnea! Mä oon aina tullu vahingossa raskaaksi..enkä koskaan ole ollut onnellinen odottaja:/
Aidosti onnea!! <3 Aloin jostainsyystä itkemään :'D
Kiitos kaikille onnitteluista! :) ja sinulle, 11, halit! Empaattinen ihminen olet <3
Ja 12 AP... en ikinä muista! T. AP :)
Onnea täälä myös huomisia hcg arvoja odotellaan :)
Maanantaiylläri: Viesti pöydällä mieheltä, hei, lähdin timbuktuun äkkilähdöllä...
Onnea! :)
Minun sunnuntaiylläri oli mahatautinen koira & tuhoutunut eteisen matto, kun tulin helvetin raskaasta työvuorosta kotiin. :D