Onko miehesi sanonut sinua seksikkääksi?
Minun ei ole koskaan sanonut. Eikä myöskään kauniiksi.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:18"]Joskus alkuaikoina kehui tissejä ym. kauniiksi ei ole koskaan sanonut, sanoi että komea nainen, ja ihmetteli kun suutuin, oli kuulemma tarkoittanut kaunista...
[/quote]
Onko sun miehesi mustalainen?
Useamman kerran viikossa:) Ja me olemme jo vanha pari, yhdessä lähes 20v
Seksikkääksi sanoo jatkuvasti, kehuu tissejä, peppua ja sanoo kuumaksi. Mutta ei kauniiksi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:18"]Joskus alkuaikoina kehui tissejä ym. kauniiksi ei ole koskaan sanonut, sanoi että komea nainen, ja ihmetteli kun suutuin, oli kuulemma tarkoittanut kaunista... [/quote] Onko sun miehesi mustalainen?
[/quote]
Ei miten niin? Keskipohjalainen...
En kestä, olen niin kateellinen teille joita miehenne kehuvat :(((( ap
Joo. Sanoi myös ainakin kahta työkaveriaan, ex -vaimoaan ja ties ketä muita ketä paneskeli meidän suhteen aikana.
Että jauhakaa vaan, enää en usko sanaakaan. Jos miehen huulet liikkuu, tietää että ne valehtelee.
Mutta tisseissäni eikä pyllyssäni ei kyllä ole mitään kehuttavaa. Ap
Kyllä, viikottain :)
Olemme tosin olleet vasta vuoden yhdessä
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:18"]Joskus alkuaikoina kehui tissejä ym. kauniiksi ei ole koskaan sanonut, sanoi että komea nainen, ja ihmetteli kun suutuin, oli kuulemma tarkoittanut kaunista... [/quote] Onko sun miehesi mustalainen?
[/quote]
Ei miten niin? Keskipohjalainen...
[/quote]
Mustalaiset sanoo naisia aina komeiksi, ei kauniiksi.
Sanoo säännöllisesti, on fiksu ja oppinut aikaisemmista naissuhteistaan... :)
Ei koskaan ole sanonut, ei myöskään kauniiksi, nätiksi, söpöksi tai mitään muutakaan. Ei ole kehunut koskaan myöskään mitään yksityiskohtaa minussa. Nuorena olin nätti, en mikään varsinainen kaunotar, mutta kehuja sateli kyllä muilta miehiltä ja joskus edelleen (olen yli 40 v).
Omasta mielestäni olen vieläkin ihan ok-näköinen, esim. olen hoikka ja melko kiinteä (harrastan aika paljon liikuntaa). Ryppyjäkään ei juuri ole, toki naamasta näkee, että ikää on tullut. Hiukset pitkät ja paksut, luonnollisen kauniin väriset. Parasta kasvoissani on upeat huulet, en todellakaan tarvitse täytteitä ;D. Rinnat d-kuppikokoa, eli keskikokoiset ja ihmeen terhakat ikäisekseni ja kolme lasta imettäneeksi. Hoikka vyötärö ja isohko pyöreä peppu ja pitkät, hoikat sääret. Meikkaan kevyesti ja pukeudun naisellisesti. Usein huomaan, että joku mies katsoo mua pitkään ja ehdotuksiakin on tehty. En halua kehuskella vaan selittää, en ole varmaankaan ole mitenkään ruma.
Joskus mietinkin, että mitä miehet tarkoittavat, kun sanovat, että suomalaiset naiset eivät viitsi laittautua ja siksi eivät saa kehuja miehiltään. Mitä pitäisi tehdä? Olen mukava ja huumorintajuinen, en mäkätä, en koskaan moiti saatika hauku miestäni. Seksiä on paljon ja teen usein aloitteita, yllätän mieheni suihinotolla milloin suihkussa, milloin aamulla ennen töihinlähtöä, joskus pukeudun seksihepeniin ja toteutan mieheni fantasioita.
Miten mies käyttäytyy? No ei mitenkään erityisesti. Joskus kehuu jotain naista hyvännäköiseksi, kauniiksi, fiksuksi, mukavaksi yms. Ei koskaan minua. Kun kehun miestäni, hän ottaa kehut vastaan ja siinä se. Mutta hän on hyvä mies muuten, uskollinen, luotettava, hauska, hyvä isä, turvallinen, mukavaa seuraa ja hyvä sängyssä. Siis rakastan häntä ja hänkin minua, mutta kaipaisin kipeästi edes pientä kehua joskus.
15, vaikutat täydelliseltä vaimolta. Ehkä yritän nyt olla enemmän kuin sinä jonkin aikaa, katson kehuisko mies sitten. Tosin mulla on ohuet hiukset ja huulet, b-kupin tissit ja latta pylly, joten ehkä se ei kehu. Ap
Joskus alkuaikoina kehui tissejä ym. kauniiksi ei ole koskaan sanonut, sanoi että komea nainen, ja ihmetteli kun suutuin, oli kuulemma tarkoittanut kaunista...