Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät ihmiset on epämiellyttävän näköisiä

Vierailija
21.12.2014 |

Otsikko on hieman provosoiva, mutta olen oikeastikin jokseenkin tuota mieltä. Olen 170cm pitkä mies ja tiedän että lyhyet miehet eivät ole suuressa suosiossa. Pituusmieltymykset menevät myös toisin päin. Itse olen mielestäni juuri sopivan pituinen ja maailmaakin katson omasta näkökulmastani. Luonnollisesti.

Minun näkökulmastani pitkät ihmiset vaikuttavat kömpelöiltä. Kun he istuvat, niin jalat ovat aina tiellä ja niitä täytyy levitellä eri suuntiin. Heidän kävelynsäkin näyttää hieman omituiselta. Lisäksi pitkät ihmiset vaikuttavat jotenkin yksinkertaisilta, vaikka olisivatkin fiksuja. Tuolla nyt ei ole suurta väliä, oikea äly on se mikä merkitsee. Mutta pitkät ihmiset ovat usein myös jotenkin ylimielisen oloisia. Eivät ehkä keskenään, mutta minuun nähden. Lähinnä huvittaa kun pitkä mies tai nainen puhuu minulle kuin lapselle, vaikka olisin heitä älyllisesti nokkelampi. Ehkä pitkät sitten pitävät lyhyitä tyhminä.

Ei se mene niin että pitkät ihmiset määrittelevät sen mikä on suotava pituus ihmiselle. Jokaisella on omat mieltymyksensä ja minun kirjoissani liika pituus on rumaa. Riippuu tosin ihmisestä ja siitä kuinka pitkä on.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset näyttävät kömpelöiltä mikäli ovat muutenkin rotevia tai lihavia. Silloin se miesmäisyys tulee esiin. Ja yleensä häpeävät sitä kokoaan, sen näkee olemuksesta. Hoikat gasellimaiset naiset ovat ihan älyttömän kauniita, heissä se pituus vaan korostaa siroutta ja naisellisuutta. Ovat tavallaan paljon pienempiä kooltaan kuin joku 150 cm paksujalkainen mötikkä.

Vierailija
82/89 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manletit servattu ja AV:n lautakulttuuri pelastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pffft. Mä olen 184cm enkä ota kuuleviin korviini minkäänlaista naiseuteni kyseenalaistamista. Mä oon tällainen, muut on muunlaisia, kaikki yhtä hyviä. Simple as that.

Vierailija
84/89 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:54"]On kieltämättä koomista, miksi johtajiksi valitaan usein pitkiä miehiä (esim. Matti Vanhanen, Paavo Lipponen, Jorma Ollila), vaikka nämä eivät muuten olisi johtamistaidoiltaan tai älynlahjoiltaan 179-senttistä perusperttiä kummempia.
[/quote]
Mites hitler? Georg Bush? Putin? Korean diktaattori ? Ynm ynm!? Vai puhutaanko nyt vaan suomalaisista johtajista

Vierailija
85/89 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:48"] [quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 04:23"] Hassua, kun täällä niin moni tosiaan kokee, että lyhyitä on ok haukkua, mutta pitkiä ei. Outoja olette :D Itse olen 165cm nainen ja olen aina pitänyt lyhyistä miehistä. Nykyinen avomieheni on 184cm ja yli 10cm pidempi kuin normaalit seurustelukumppanini. Ennen häntä tapailin 169cm pitkää miestä ja kaikki muutkin ovat olleet alle 175cm. On jotenkin kiusallista pussata hujopin kanssa ja itse nyt vaan olen tykännyt olla samassa tasossa, jos niin voi sanoa. Makukysymyksiä. Avomieheni on minulle "liian pitkä", mutta rakastan häntä, joten tottakai tällaiset asiat eivät ole mitään suhteenkaatajia. Monet menestyneistä elokuvatähdistä ja poplaulajista on yllättävän lyhyitä. Esim Robert Downey Jr on 173cm ja mun mielestä hän on todella kuuma. [/quote] Niin, sehän tässä on outoa että lyhyitä saa haukkua, mutta pitkiä ei. Mistäköhän se johtuu? Pitkille ei edes ole mitään haukkumanimiä, lyhyille on vaikka mitä nimityksiä. [/quote] eihän niitä oo kuin amatsoni, hirvi, kirahvi yms. [/quote] Amatsoni ei ole edes niiiin negatiivinen. Hirvi ja kirahvi ovat niin harvinaisia etten ikinä ole kuullutkaan. [/quote] Et varmaan olekaan, kerta et ole pitkä. Voin kertoa että helsinkiläisissä kouluissa nuo olivat aivan yleisiä haukkumasanoja yhdessä hongankolistajaksi kanssa. Amatsoni on negatiivinen, koska se esiintyy useimmiten lauseessa "ei kukaan mies halua tuommoista amatsonia". Aikuisena yleisimmät töksäytykset ovat olleet "oletpa HIRVEÄN pitkä" ja joskus baarissa lyhyet miehet ovat katsoneet asiakseen tulla ilmoittamaan, etteivät ikinä voisi seurustella noin pitkän naisen kanssa. Että kyllä, valitettavasti useimmat kommentoijat eivät pidä pituudestani, mutta en ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmeessä sen pitäisi kiinnostaa minua. Ja minusta tällä palstalla haukutaan pitkiä/lyhyitä/lihavia/laihoja aika tasapuolisesti, mutta ihmisillä on tapana muistaa vain itseen kohdistuneet kommentit. Valitettavasti suurin osa ihmisistä on myöskin niin lapsellisia, että luulee oman arvonsa nousevan alentamalla muita. Ap:n aloitus oli loukkaava, mutta niin ovat myöskin nämä naiset jotka tulevat tänne pätemään oman miehensä pituudella ja sen paremmuudella. Tulee ihan mieleen ne pienet vs. isot tissit -keskustelut, joissa jengi luulee että omat muuttuu paremmiksi haukkumalla muita. Koskahan tästäkin kehitysvaiheesta päästäisiin yli...

[/quote]

Mun mielestä amatsoni on aina ollut hyvin voimauttava termi ja olen halunnut mielelläni, että ihmiset yhdistää muhun tämmösen naissoturin leiman. Vähän sama, kun miehille "viikinki" tms. Ikinä en muista, että kukaan olisi amatsoniksi haukkunut, mutta kehunut kyllä. Harrastan siis potkunyrkkeilyä. Olen edelleen sen 165cm pitkä.

Vierailija
86/89 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 13 vuotias tyttö, ja oon 179,5 cm pitkä. saan useesti päivässä kuulla esim.koulussa pahaa kommenttia pituudestani. oon murrosiässä, joten etin itteeni vielä, ja se on tosi vaikeeta kun saa aina pahaa kommenttia pituudesta. mun kaveripiirissä kaikki on mua lyhyempiä ja oon kaikkia poikiakin pidempi. mulle huomautetaan myös paljon siitä kuinka pitkä on ja välillä nauretaankin. haluisin saada itteni vaan tajuun jotenkin, että oon kaunis kun oon pitkä. toisaalta taas monet aikuiset kehuvat mun pituutta. joskus kun olin kuoroleirillä, joku nainen tuli sanomaan että oonko jo hakenut mallikouluun , ja jos en niin hän ilmottaa mut sinne. aina myös eräs vanha nainen , jonka nään välillä, sanoo että oon missipitunen ja sanoo että muista aina seistä selkä suorassa ja olla ylpee pituudestani. mutta haluisin vaan nyt saada itteni jotenkin ymmärtään, että oon kaunis just tälläsenä. mulle myös kaveripiirissä aina nauretaan kun näytän ihan huipelolta kun painan vaan n.55 kiloa ja oon sen 180cm pitkä. tunteeko joku muu samallalailla kun mä? kertokaa jos joku tuntee!

Vierailija
87/89 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:38"]

Tottakai komea, harteikas ja treenattu 193 cm mies näyttää hyvältä, näyttäisi varmasti myös 10 senttiä lyhyempänä. Entä jos hän olisikin ruma ja laiha 193 cm?

[/quote]

Aikuisemmalta näyttää silti verrattuna laihaan 170 cm rumaan poikaan.

Käsittääkseni aiheena oli pituus, joten turha mennä muihin ominaisuuksiin.

Vierailija
88/89 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah kommentoin noin5 v myöhässä, mutta nauran koska 170cm mies on todella lyhyt jos oisit nainen niin sitten se olisi normaali... miehet ovat näyttävimpiä 180cm

Vierailija
89/89 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen ja voin vaan sanoa että sinä se vasta tyhmältä kuulostat juttuinesi.

Ihan sama onko susta pitkä ruma mutta niin on lyhyt mieskin ruma.

Omaan pituuteen ei pysty vaikuttamaan.

Kyllä pituus aiheuttaa kömpelyyttä mutta pienet on taas heikkoja.

Pakko antaa takaisin koska olet niin urpo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä