Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aurallisesta migreenistä kärsivät: oletteko ottaneet rokotteen?

Vierailija
20.10.2021 |

Onko lääkäri suositellut rokotetta teille? Onko migreenin oireet pahentuneet tai muuttuneet tai onko tullut jotain täysin uusia migreeniin liittymättömiä sairauden oireita?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo rokote nyt vaikuta kehenkään mihinkään mitenkään.

Suomessa 2982 vakavaa rokotehaittaa käsitelty, vammautumiset, kuolemat, hengenvaara jne.

Euroopassa 27 000 rokotekuolemaa.

Ei vaikuta mihinkään ei.

Vakavaksi rokotehaitaksi kirjataan mm. se jos joku ilmoittaa, että rokotuksen jälkeen oli vähän väsynyt olo.

Vierailija
42/48 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä ota jos ei ole ihan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/48 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa 2982 vakavaa rokotehaittaa käsitelty, vammautumiset, kuolemat, hengenvaara jne.

Ei vaikuta mihinkään ei.

Höpöhöpö, ei pidä paikkaansa nuo rokotekuolemat. Lisäksi vakavat haittailmoitukset ovat etupäässä kuumetta, väsymystä ja päänsärkyä, jollaisia hyvin tiedetään rokotteista voivan tulla. Lisäksi kun kuka tahansa voi sen haittailmoituksen tehdä, jotkut ovat keksineet näitä tehtailla.

Kommentti | Suomalainen kohtaa viisi kertaa todennäköisemmin ilveksen kuin tekee koronarokotuksesta haittailmoituksen Fimealle.: https://www.hs.fi/visio/art-2000008344138.html?share=550eb83e0d1decff2e…

Vierailija
45/48 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei migreeniin vaikuttanut. Itse asiassa luin Britanniasta, että joillakin rokotteen ottajilla on (ainakin tilapäisesti) jotkut taudit, kuten nivel- ym vaivat selvästi parantuneet.  Tutkijat pitivät  sellaista reaktiota mahdollisena.

Omiin nivel- ja lihavaivoihini en huomannut parannusta, ehkä viikon verran olivat hiukan enemmänkin kipeinä.

Juu enemmän pelkään koronatautia kuin rokotetta. Eli on rokote jännittänyt kovasti muutaman  vaivani takia. Ja vissiin kohta pitää mennä kolmannelle. Toivottavasti saan sen  influenssarokotteen kanssa, menisi kertarutinalla mahdolliset sivuoireet.

Ai tällainen mahdollisuus on kuin onkin! Nimittäin mulla on nivelet olleet rokotusten jälkeen omituisesti paremmat, juuri eilen sitä tuttavalle päivittelinkin, että mikäköhän on syynä. Migreenikohtauksia ei myöskään ole ollut, mutta siihen voi olla muitakin syitä.

Vierailija
46/48 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 2 kertaa. Ei ongelmia.

Vierailija
47/48 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut molemmat rokotteet eikä tullut minkäänlaista migreeniä, vain käsi oli yhden päivän kipeänä. 

N51

Vierailija
48/48 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta mihinkään ei.

Miksi te jaksatte näitä vääristellä?  Sen haittavaikutuksen vakavuusasteen saa itse määritellä, kun sen ilmoituksen tekee. Itse olen tehnyt ja tiedän kaavakkeen. Ei niitä kukaan ole määritellyt, että niiden pitäisi olla vammautuminen, kuolema tms. Joku voi pitää vakavana sitä, että käsi on kipeä, ja ruksata ilmoitukseen sen vakavana haittana.