Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oikein kiinnosta äänestää

Vierailija
12.04.2025 |

En pidä yhdesäkään ehdokkaasta tai puolueesta. Pitää kai etsiä vähiten huonot. Tällä alueella ihan sama mitä äänestää. Rkp määrää silti. Silloinkin kun eivät voita. Mutta pitää kai muodon vuoksi keksiä jotain. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän v i t t u a.

Vierailija
2/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin aku ankkaa ja mustakaapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti käy äänestämässä! Etenkin kunnallisvaaleissa yksikin ääni merkitsee. Tarkastuslaskennassa on menty jatkoon yhden äänen muutoksilla.

Vierailija
4/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie piirsin toisen piimpin ja toiseen pippelssin.

Vierailija
5/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti käy äänestämässä! Etenkin kunnallisvaaleissa yksikin ääni merkitsee. Tarkastuslaskennassa on menty jatkoon yhden äänen muutoksilla.

Miksi ? Kauniita valheita ja tyhjiä lupauksia,  mitkä voi unohtaa heti maanantaina. Kuka noista valepukeista muka ääneni ansaitsisi? Ei kukaan.

Vierailija
6/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ? Kauniita valheita ja tyhjiä lupauksia,  mitkä voi unohtaa heti maanantaina. Kuka noista valepukeista muka ääneni ansaitsisi? Ei kukaan.

Tuo hyödyttää niitä puolueita keitä inhoat kaikkein eniten

Vierailija
7/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratiassa on oikeus nukkua, mutta turha valittaa jos päättäjiksi päätyy sellaisia jotka oman asiansa lisäksi eivät aja sinun asiaa.

Vierailija
8/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demokratiassa on oikeus nukkua, mutta turha valittaa jos päättäjiksi päätyy sellaisia jotka oman asiansa lisäksi eivät aja sinun asiaa.

Ap tässä. Muut vastaukset eivät ole minun. Vain aloitus. Ei minulla oikein ole mitään ajettavia asioita. Olen nyt terve työssä käyvä mutta kuka tietää mikä tilanne on parin vuoden kuluttua. Kuten sanottu Rkp täällä on aina voittaja, myös hävitessään. Kyllä mä aluvasleista löysin vaalikoneen kautta pari oizen ajatuksia jaan. Kuntavaaleissa on vain huonoja ja vielä huonompia. 

Vierailija
9/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo äänestäny missään vaaleissa koskaan ja oon 40. Jos äänestämällä vois vaikuttaa, se kiellettäis lailla.

Vierailija
10/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne yleensäkään aja mitään muuta kuin omaa asiaa, veivaillaan ja käännellään takkeja minkä keretään. En oo äänestänyt enää moniin vuosiin.

Vierailija
11/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa asettua itse ehdolle.

Vierailija
12/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo äänestäny missään vaaleissa koskaan ja oon 40. Jos äänestämällä vois vaikuttaa, se kiellettäis lailla.

Mun lähipiiristä taas on mennyt ihmisiä joka tason edustuslaitoksiin. Eikä ole mitään kultalusikka suussa syntyneitä vaan ihmisten luottamuksen ansanneita tyyppejä. Äänestämällä voi vaikuttaa, mutta jos luovuttaa jo ennen kuin yrittää niin voi olla 100% varma että suuryritysten asianajajat ja venäjän mafiapomot täyttää sen valtatyhjiön.

Vierailija
13/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä yksi ihminen tai puoluekaan voi päättää mitä tahansa, koska rahaa on varsin rajoitetusti käytössä. Varsinkin näissä vaaleissa ei ole juuri vaikutusta, ketä siellä päättää. Pakollisiin menoihin menee kaikki rahat.

Vierailija
14/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vasemmisto voi korottaa veroja, jos pääsee päättämään. Se on heidän himohommaansa.

Vierailija
15/15 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.Todellakin kiinnostaa äänestää. Pitkään tosin meni energiaa ja aikaa ottaa selvää ehdokkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme