Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut f*buddy-suhde...

Vierailija
21.12.2014 |

Mitä haitte ja saitte suhteesta? Halipulan hoitoa, pelkkää munaa, miessuhdetta omilla ehdoillanne ilman yhteiselämän tarvetta, jotain muuta? Millaiset kriteerit teillä oli partnerille? Pysyivätkö tunteet kurissa? Itse en uskaltaisi päästää noinkaan lähelle ihmistä, johon en täysin luota tai joka saattaisi ajatella minusta epäkunnoittavasti, joten asetelman toimivuuden ymmärtäminen on ollut aina hankalaa. En silti tuomitse.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:24"] [quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:10"] Seksiä hain. Turvallisempaa kuin irtosuhteet joita sitä ennen tuli kokeiltua. Mulla oli 5 panokaveria yhtäaikaa, niin joku oli aina vapaana kun panetti.

Oliko tämä siis yksinomaan fyysistä, eli mies käymään, sänkyyn ja mies ulos, ei yhdessä nukkumista tai muuta läheisyyshömppää? ap. Kyllä yö oltiin yleensä yhdessä, nukuttiin tai ei.. :) Ja mitäs se seksi on jos ei läheisyyshömppää? Joskus tehtiin muutakin esim. käytiin keikoilla yhdessä kavereina. Panokaveria voi pitää täytenä vosuna siitä on läheisyyshömppä kaukana.

No me oltiin vosuja toisillemme, musta se on hömppää. Rakkaus on sitten eri juttu, se on vakavaa. mä tykkäsin eri maalaisia kokeilla,kongo,syyria,turkki,romania,Egypti ja mitä mäitä on. Suomalainen on nyt poikaystävänä:)

Vierailija
82/83 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kokeilla naista, vaikka rakastunkin vaan miehiin. Mulla oli kaveri joka avoimesti bi ja josta luin merkkejä, että saattas kiinnostaa. Kysyin ja kiinnosti. Toki heti totesin, että mulla ei ihastusta, ainoastaan uteliaisuus, ja hänelle se passasi. Mukavaa hassuttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin fb-suhde kestänyt nyt reilut 11 vuotta. Olin silloin sinkku ja tarvitsin miehen, jonka kanssa tyydyttää nimenomaan seksuaalisia tarpeitani. Olin tuolloin 40, hän 52 ja hänellä oli naisystävä.

Tapaamme seksin merkeissä pääsääntöisesti hänen luonaan, kesäisin käymme estoitta nauttimassa toisistamme myös luonnon keskellä. Joskus käymme myös teatterissa tai konserteissa,

minkä jälkeen harrastamme seksiä.

Kun aloin seurustella nykyisen kumppanini kanssa, emme tapailleet fb:ni kanssa, mutta jossain vaiheessa otin häneen jälleen yhteyttä, ja hän oli innokas alkaa tapailla uudestaan.

Meillä on mutkaton, rehellinen ja luottamuksellinen suhde, jossa voimme turvautua toisiimme muissakin kuin seksiin liittyvissä asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi